Версия за печат

01026-2015-0010

BG-Искър: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. Георги Димитров № 38, За: Теменужка Василева - тел.: 0879 010314; Бистра Минковска - тел.: 0879 010280, Република България 5868, Искър, Тел.: 0879 010314, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196

Място/места за контакт: Дирекции ОППИТО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0110/.

Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0110/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на Горскостопански план на горите собственост на Община Искър”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на поръчката е: горските територии, собственост на община Искър, попадащи в землищата на следните населени места: гр. Искър и селата Долни Луковит, Староселци и Писарово.
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изработване на Горскостопански план на горите собственост на Община Искър” с цел да се направи преглед на досегашното стопанисване на горските територии, да се анализират резултатите от изведените възобновителни сечи, ползването на дървесината по видове гори, видове сечи и категории дървесина, да се установи площта на невъзобновените сечища и разстроени гори, да се опише възобновяването чрез подпомагане и чрез залесяване, резултатите от инвентаризацията на културите, да се опише доколко залесените дървесни видове са подходящи за съответните месторастения, да се опишат проведените противоерозионни мероприятия, както и състоянието на ерозионните процеси и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77231000

Описание:

Услуги по управление на горите

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изработване на Горскостопански план на горите собственост на Община Искър.

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - Възложителят ще се възползва от правото, дадено му съгласно чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП и няма да поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата. 2. Гаранция за изпълнение - Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от цената на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен, гр. Плевен, пл.“Възраждане” № 1. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е:- безусловна и неотменима;- в полза на Община Искър. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва следния текст: „Гаранция за изпълнение на ОП за изработване на Горскостопански план на горите собственост на Община Искър”. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява от бюджета на община Искър, съгласно условията в договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу финансови и технически изисквания ще се прилагат за обединението като цяло. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението сключват договор/споразумение. Договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:- всички членове на обединението са отговорни солидарно – заедно и поотделно за изпълнението на договора;- е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора;- всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка;- е направено разпределение на дейностите по изпълнение на поръчката, в случай, че обединението бъде определено за изпълнител.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката, като същото може да е посочено в договора, или в друг документ, подписан от членовете на обединението.Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е поставил изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверения за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.Лице, което участва в обединението или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: -лично срещу подпис; -по пощата – писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя/участника адреси; -чрез куриерска служба; -по факс; -по електронна поща с използване на електронен подпис; -чрез комбинация от тези средства. При изпращане на информация по факс участниците са длъжни да настроят факс апарата по начин, който позволява на възложителя да получи: -номера, от който постъпва информацията; -дата и час на изпращане. Изпратена информация по факс, която не съдържа гореописаните данни не се приема за редовна.Информацията, получена по факс, се съхранява от възложителя заедно с документацията за провеждане на процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата:ПЛИК №1„Документи за подбор”:1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата на участника, подписани от участника;2) Представяне на участника – попълва се Образец № 2, което включва:- посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;- декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение № 1 към Образец № 2;3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал;4) Заверено копие на индивидуални разрешителни /удостоверения /сертификати, изискани от компетентни органи в страната, в кръга на правомощията им, съобразно предмета на настоящата поръчка.5) Копие на договор за обединение, нотариално заверен, при участник обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване на подизпълнители - Образец № 3 и Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец № 4;7) Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката – попълва се Образец № 5; 8) Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 6;9) Доказателства за техническите възможности за изпълнение на настоящата обществена поръчка съгласно посочените изисквания в раздел III.2.3) „Технически възможности” на Обявлението за поръчка. 10) Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец № 10.11) Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (Образец № 11) - при подаване на офертата си участникът може да посочи, коя част от офертата има конфиденциален характер (съдържа технически и/или търговски тайни) и да изиска от възложителя да не я разкрива. В случай, че участникът, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП, не представи някой от посочените по-горе документи за участие, на основание чл. 69 от ЗОП ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” – „Техническо предложение за изпълнение на поръчката”- попълва се Образец № 12 - Техническо предложение. Същото следва да бъде изготвено по приложения образец към настоящата документация при съблюдаване на изискванията от Техническото задание, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката.В Техническото предложение се посочва:1. Срок за изпълнение; 2. Предложение за изпълнение на поръчката, което трябва да съдържа: „Концепция за изпълнение на обществената поръчка”, в т.ч.: А. Подход и методология; Б. Предложена от участника организация и разпределение на задачите; В. Управление на риска. ПЛИК № 3 „Предлагана цена” - Поставя се попъленен Образец № 13 - Ценово предложение. Предлаганата цена е в лева без ДДС. Забележка: Извън плика с надпис „Предлагана цена“ не трябва да е посочена никаква информация за цената.Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не определя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не определя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация - списък на специалистите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – Образец № 7 и декларация по чл. 51а от ЗОП – Образец 7-1; 2. Валидно удостоверение по чл. 233, ал.1,т. 3 „б“ от Закона за горите за упражняване на лесовъдска практика за дейността „Изработване на горскостопански планове и програми и инвентаризация на горски територии“ съгласно изискванията на нормативните документи за реда и критериите за регистрация за упражняване на лесовъдска практика и за извършване на дейности в горските територии – заверено копие. 3. Декларация за техническото /софтуерно/ оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 8. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка - Образец № 9.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, който включва минимум следните специалисти, необходими за извършване на услугата, както следва: - Един ръководител на обект (с висше лесовъдско образование, с образователна степен магистър, специалност „Горско стопанство“), - един инженер по горско стопанство - със степен на образование не по-ниска от бакалавър по горско стопанство, - един геодезист (вписан в регистъра на Агенцията по кадастъра), - специалист, отговарящ за качеството на горскостопанските карти, плановете за дейностите по опазване от пожари (специалист с опит не по-малко от 3 години като специалист контролиращ лесоустройственото проектиране, различен от ръководител на обекта). 2. Участникът да притежава валидно удостоверение за упражняване на лесовъдска практика за дейността „Изработване на горскостопански планове и програми и инвентаризация на горски територии“. 3. Участникът трябва да разполага със следното техническото /софтуерно/ оборудване за изпълнение на обществената поръчка: -софтуер за графична обработка и бази данни; -софтуер за ГИС - приложения (ArcVeiw, MapINFO, AutoCad Map) или еквивалент; безвъзмездно предоставяне на: потребителски софтуер на крайния потребител за преглед, разпечатване и произволни справки от текстовата част на предмета на обществената поръчка; -софтуер за преглед и разпечатване на графичните материали на предмета на обществената поръчка, безвъзмездно предоставяне на същия на крайния потребител; -безплатно обучение на персонала за работа с него и тригодишно гаранционно поддържане на софтуерния продукт. 4. Участникът да разполага със следното техническото оборудване за изпълнение на обществена поръчка: - автомобил с висока проходимост. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако на етап разглеждане съдържанието на Плик №1 "Документи за подбор" и след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП не представи съответните доказателства за покриване на гореизброените минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка по т.2, т.3 и т. 4.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническото предложение – ТП; тежест: 70
Показател: Ценово предложение - ЦП; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 19.26 BGN
Условия и начин на плащане

От датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Искър, публикува в профила на купувача документацията за участие в процедурата и предоставя пълен достъп по електронен път до нея на интернет адрес: www.iskarbg.com, раздел „Профил на купувача”. Желаещите да я получат могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Искър www.iskarbg.com , Раздел „Профил на купувача”: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0110/. Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://iskarbg.com/, раздел „Профил на купувача”, в срока, посочен в обявлението за обществената поръчка. Достъпни са Решение за откриване, Обявление за обществена поръчка, Указанията за участие, Образци, Методика за оценка, Техническо задание и придружаващите го документи. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на копие от платежно нареждане за платена сума, точен адрес за получаване, телефон, факс и данни за фактура. Документация за участие при поискване се предоставя след представяне на платежен документ за заплащане на същата. Сумата може да бъде внесена в касата на община Искър, гр. Искър, ул. „Георги Димитров” № 38, Център за услуги и информация – І-ви етаж, гише № 2, всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа или по банков път по следната банкова сметка на Община Искър: IBAN: BG93 TTBB 9400 8418 0085 91 вид плащане: 447000 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен Документацията може да бъде закупувана до датата на подаване на офертата. Документът за закупуване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците. На посоченият интернет адрес, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, в сградата на Община Искър, град Искър, п.к. 5868, ул."Георги Димитров" № 38, етаж втори, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Искър. Същото важи и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник, който: - не е представил някой от необходимите документи, посочени в чл. 56 от ЗОП; -който не може да участва в процедурата, поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; -е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от Възложителя; -е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; -за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването се извършва по реда на глава единадесета „Обжалване” от Закона за обществените поръчки. -Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. -Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение / действие, а ако не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие; -Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ