01026-2015-0010
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.08.2015 14:56 ч. : | 04/08/2015 14:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.08.2015 14:56 ч. : | 04/08/2015 14:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Искър: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Искър, област Плевен, община Искър, град Искър, ул. Георги Димитров № 38, За: Теменужка Василева - тел.: 0879 010314; Бистра Минковска - тел.: 0879 010280, Република България 5868, Искър, Тел.: 0879 010314, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 06516 2196
Място/места за контакт: Дирекции ОППИТОИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0110/.
Адрес на профила на купувача: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0110/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработване на Горскостопански план на горите собственост на Община Искър”.
Възлагане на обществена поръчка
„Изработване на Горскостопански план на горите собственост на Община Искър” с цел да се направи преглед на досегашното стопанисване на горските територии, да се анализират резултатите от изведените възобновителни сечи, ползването на дървесината по видове гори, видове сечи и категории дървесина, да се установи площта на невъзобновените сечища и разстроени гори, да се опише възобновяването чрез подпомагане и чрез залесяване, резултатите от инвентаризацията на културите, да се опише доколко залесените дървесни видове са подходящи за съответните месторастения, да се опишат проведените противоерозионни мероприятия, както и състоянието на ерозионните процеси и др.
77231000
Описание:
НЕ
НЕ
Изработване на Горскостопански план на горите собственост на Община Искър.
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие - Възложителят ще се възползва от правото, дадено му съгласно чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП и няма да поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата. 2. Гаранция за изпълнение - Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от цената на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на община Искър: IBAN: BG09 TTBB 9400 3318 0086 08 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен, гр. Плевен, пл.“Възраждане” № 1. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е:- безусловна и неотменима;- в полза на Община Искър. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва следния текст: „Гаранция за изпълнение на ОП за изработване на Горскостопански план на горите собственост на Община Искър”. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Когато избрания изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането се осъществява от бюджета на община Искър, съгласно условията в договора.
В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-долу финансови и технически изисквания ще се прилагат за обединението като цяло. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението сключват договор/споразумение. Договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:- всички членове на обединението са отговорни солидарно – заедно и поотделно за изпълнението на договора;- е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора;- всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка;- е направено разпределение на дейностите по изпълнение на поръчката, в случай, че обединението бъде определено за изпълнител.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката, като същото може да е посочено в договора, или в друг документ, подписан от членовете на обединението.Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е поставил изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверения за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.Лице, което участва в обединението или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини: -лично срещу подпис; -по пощата – писмо с обратна разписка, изпратено на посочените от Възложителя/участника адреси; -чрез куриерска служба; -по факс; -по електронна поща с използване на електронен подпис; -чрез комбинация от тези средства. При изпращане на информация по факс участниците са длъжни да настроят факс апарата по начин, който позволява на възложителя да получи: -номера, от който постъпва информацията; -дата и час на изпращане. Изпратена информация по факс, която не съдържа гореописаните данни не се приема за редовна.Информацията, получена по факс, се съхранява от възложителя заедно с документацията за провеждане на процедурата.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
От датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Искър, публикува в профила на купувача документацията за участие в процедурата и предоставя пълен достъп по електронен път до нея на интернет адрес: www.iskarbg.com, раздел „Профил на купувача”. Желаещите да я получат могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Искър www.iskarbg.com , Раздел „Профил на купувача”: http://iskarbg.nit.bg/obshhestveni-porchki/op-0110/. Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://iskarbg.com/, раздел „Профил на купувача”, в срока, посочен в обявлението за обществената поръчка. Достъпни са Решение за откриване, Обявление за обществена поръчка, Указанията за участие, Образци, Методика за оценка, Техническо задание и придружаващите го документи. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на копие от платежно нареждане за платена сума, точен адрес за получаване, телефон, факс и данни за фактура. Документация за участие при поискване се предоставя след представяне на платежен документ за заплащане на същата. Сумата може да бъде внесена в касата на община Искър, гр. Искър, ул. „Георги Димитров” № 38, Център за услуги и информация – І-ви етаж, гише № 2, всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа или по банков път по следната банкова сметка на Община Искър: IBAN: BG93 TTBB 9400 8418 0085 91 вид плащане: 447000 BIC: TTBB BG22 при банка: СЖ „Експресбанк” АД, клон Плевен Документацията може да бъде закупувана до датата на подаване на офертата. Документът за закупуване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците. На посоченият интернет адрес, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача.
Български
120
Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, в сградата на Община Искър, град Искър, п.к. 5868, ул."Георги Димитров" № 38, етаж втори, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Искър. Същото важи и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник, който: - не е представил някой от необходимите документи, посочени в чл. 56 от ЗОП; -който не може да участва в процедурата, поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; -е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от Възложителя; -е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; -за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Обжалването се извършва по реда на глава единадесета „Обжалване” от Закона за обществените поръчки. -Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. -Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение / действие, а ако не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие; -Жалбата се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
04.08.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ