00265-2015-0106
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.07.2015 09:22 ч. : | 31/07/2015 09:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.07.2015 09:22 ч. : | 31/07/2015 09:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: Митко Донев -ръководител отдел Производствено - технологичен; Въпроси по процедурата: Виолета Тотева - експерт търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/4405/;0417 83305/3023/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Производствено - технологичен, отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изкопаване, транспортиране и насипване с автосамосвали на откривка от І-во насипищно стъпало на вътрешното насипище на рудник „Трояново-1”, за нуждите на рудник „Трояново-север“ – реф. № 089/2015 г. – ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
Изкопаване, транспортиране и насипване с автосамосвали на 1 500 000 куб.м откривка от І-во насипищно стъпало на вътрешното насипище на рудник „Трояново-1”, за нуждите на рудник „Трояново-север” . Предметът на поръчката включва две обособени позиции. Поръчката включва следните дейности: - Направа на временен чакълиран път по маршрута, показан на приложената ситуация, средно по един километър и половина за всяка обособена позиция. - Изкопаване и товарене с еднокофови багери и/или челни товарачи на земни маси от всяка обособена позиция (участък) с общ обем 1 500 000 куб.м. на указаните на ситуациите места. По време на изпълнение на Договора, в зависимост от фактическите технологични възможности и нужди, по предложение на Възложителя, мястото за изкопаване и мястото за насипване могат да бъдат посочените на ситуациите места и могат да бъдат променяни в рамките на договореното средно транспортно разстояние. - Транспортиране с автосамосвали на обемите от всяка обособена позиция (участък) с общ обем 1 500 000 куб.м. на разстояние от 3,5 км до 4,5 км, средно 4 км от забоя на багерите до булдозерните насипища на указаните на приложените ситуации места. - Устройване на булдозерно насипище за насипване на земните маси от всяка обособена позиция (участък) с общ обем 1 500 000 куб.м. и насипване и разстилане на слоеве с височина 3 метра. - Оросяване за обезпрашаване и поддържане на временен път по указаните маршрути. - Почистване кошовете на самосвалите. - Устройване на временна база, охрана на базата и др. спомагателни дейности.
45112200, 45233140
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Общият обем е 1 500 000 куб.м., а обема за всяка обособена позиция (участък) е 750 000 куб.м.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
За всяка една от обособените позиции гаранцията за участие е 20 000 лева или равностойността в евро.Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане, както следва: а) междинно плащане – 90% от извършените и отчетени работи през съответния календарен месец, до 30 кал. дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя за ежемесечно изпълнените работи по графика, след съставяне на Протокол за установяване, завършване и изплащане на натурални видове СМР, изготвен въз основа на маркшайдерски замер, извършен от представители на Възложителя в присъствието на представители на Изпълнителя. При ежемесечните плащания за база се взема цената на “Лукойл - България” ООД, база „Лукойл - Нефтохим” на дизелово гориво със съдържание на биодизел минимум 6 процента обемни в лв./1000 л. без ДДС в последния работен ден на отчетния период,. В случай, че със нормативен акт бъде променено съдържанието на задължителната биокомпонентата в дизеловото гориво, цените да бъдат формирани по законоустановената цена на горивото. б) окончателно плащане – 10% - до 30 кал. дни, считано от датата на протокол за приемане на изпълнения обем работа за една година от датата на подписване на Протокол за предаване на обекта (участъка) от Възложителя на Изпълнителя. Окончателното плащане се извършва само ако Изпълнителят е изпълнил минималното годишно количество от 375 000 куб.м. При прекратяване на договора, поради неизпълнение от страна на Изпълнителя, Възложителят, запазвайки правото си за други съдебни претенции по договора, има право да удържи изчислените суми на дължимите санкции и неустойки по договора от задържаните 10%, като разликата се изплаща на Изпълнителя в 30-дневен срок от прекратяването на договора.
Възложителят ще организира оглед на обектите (участъците). Дата на огледа: 08.09.2015 г. или друга датата и час, съгласувани с лицата, които ще отговаря за огледа. Отговорните лица за огледа са: - инж. Дичо Нончев – главен инж. минен, отдел „ПТО”, GSM:0885341904 - инж. Петър Аризанов – ръководител отдел „Маркшайдерски”, GSM: 0887401480 Представители на участниците трябва да се явят в 10.00 часа пред входа на Административната сграда на „Мини Марица – изток” ЕАД, В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорните лица. За извършеният оглед, участниците представя в заявлението си декларация, че са извършили огледа на обекта.
Не се изискват.
1.През последните пет години участникът едновремено да е изкопал, транспортирал и насипал не по-малко от 700 000 куб.м. земни маси (за земни маси възложителят приема всички видове почви и полезни изкопаеми). Доказва се със списък на строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с някое от доказателствата по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - по образец на възложителя.Представените доказателства задължително да посочват обема на едновремено изкопаните, транспортирани и насипани земни маси. 2. За изпълнение на всяка обособена позиция (участък), за която участва, участникът трябва да разполага със следната минимална налична механизация: 2 бр.еднокофови багера, 2 бр. булдозери, 1 бр. грейдер, 1 бр. оросителна цистерна и 6 бр. самосвали. Машините да са технически изправни. Доказва се с декларация за техническото оборудване, с което разполага участника, за изпълнение на всяка обособена позиция (участък) (по образец на възложителя).
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№089/2015 г.
НЕ
НЕ
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
31.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Изкопаване, транспортиране и насипване с автосамосвали на 750 000 м3 откривка от І-ви участък
45262660, 45233140
Описание:
750 000 м3 откривка
Изкопаване, транспортиране и насипване с автосамосвали на 750 000 м3 откривка от IІ-ри участък
45262660, 45233140
Описание:
750 000 м3 откривка