00797-2015-0048
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.07.2015 14:19 ч. : | 29/07/2015 14:19 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.07.2015 14:19 ч. : | 29/07/2015 14:19 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Бургас: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Людмила Цонева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907453, E-mail: l.tsoneva@burgas.bg, Факс: 056 907254
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/23011.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Строителство на пристройка за предучилищно обучение и възпитание на деца към ОУ „Хр.Ботев”- кв. Победа, УПИ XVI, кв.16а по плана на кв. Победа, гр.Бургас.“
Възлагане на обществена поръчка
Строителство на нова сграда, на две нива, обвързана функционално със съществуващите помещения, за която има одобрен технически инвестиционен проект.
45214210, 45223500, 45112710
Описание:
НЕ
НЕ
Строителство на пристройка за предучилищно обучение и възпитание на деца към ОУ“Хр.Ботев“-кв. Победа, УПИ XVI, кв.16а по плана на кв. Победа, гр.Бургас със застроена площ - 465,70 м и разгъната площ- 870,70 м.
НЕ
360
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Гаранцията за участие е в размер на 8 000,00 лева /осем хиляди лева/. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя по приложение в документацията образец или по образец на банката- издател, в който следва да са спазени условията на възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без включен ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 60 дни. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка на Възложителя: Община Бургас, IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.
1. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 и 2а за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. 2. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. 3. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след издаване на Акт-Образец 15 за обекта и представяне на фактура от Изпълнителя. 4. Възложителят ще заплати и до 3 % (три на сто) непредвидени разходи за СМР, включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост и направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им. 5. Плащанията се извършват по посочена от Изпълнителя банкова сметка. 6. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда определен в договора за изпълнение. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителят докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.
В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
1. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата до изтичане на срока за получаването й, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти. 3. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи. 4. Посочената прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага. Участник, чиято ценова оферта, надвишава прогнозна стойност ще бъде отстранен от участие! 5. Срокът за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка е по предложение на участника- не по- дълъг от 360 (триста и шестдесет) календарни дни и не по- кратък от 330 (триста и тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа- обр. 2 и 2а до предаването на строежа от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с Констативен Акт Образец 15, подписан без забележки.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
93-ОП-66
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
180
Сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 8. Декл-я за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца, приложен към настоящата документация. 9.Банкова гаранция за участие в обществената поръчка по образец или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискванията и условията на възложителя, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (копие). 10. Декл-я, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. При обединение, което не е ЮЛ декл-ята се представя и за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. "Минимална цена на труд" е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от ЗБДОО за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в строителството са: НАП, МОСВ, АЗ и ГИТ (www.nap.bg, www.moew.government.bg, www.az.government.bg и www.gli.government.bg). 11. Декл-я за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от процедурата. 12. Декл-я по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП. 13. Декл-я за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 14. Декл-я за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012. 15. Декл-я /свободен текст/ за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката. 16. Доказ-ва за техн. възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на наст. обявление. 17. Техническо предл-е, включващо срок за изпълнение на предвидените в проекта СМР, изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Технич. условия, Технич. спецификация, на действащото законод-во, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал, към което, ако е приложимо, се прилага декл-я за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Към Техн. предложение се прилага и Работна програма за изпълнение на строителството и обяснителна записка, обосноваващи предложения в образеца срок за изпълнение. Технич. предложение се представя и на електронен носител (диск) в нередактируем формат (например PDF или еквивалент). 18. Ценово предложение, изготвено по образец, представено в оригинал, заедно с приложенията му. Цената следва да бъде представена в лева без ДДС с включена стойност на допълнително възникнали и непредвидени видове работи в размер на 3 % от цената на строително – монтажните работи. Към оригинала следва да се представи електронен носител (диск) в редактируем формат (напр Excel или еквивалент), за да бъде направена аритметична проверка на данните, заложени в предлаганата цена и остойностени количествени сметки. Всички един. цени и стойности да бъдат закръглени до втория десетичен знак след запетаята с функция ROUND.На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималния 52-дн. срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
29.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ