01605-2015-0012
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.07.2015 15:06 ч. : | 28/07/2015 13:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.07.2015 15:06 ч. : | 28/07/2015 13:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов №3, За: инж. Красимира Иванова; инж. Елена Христова, Република България 1080, София, Тел.: 0884 363025; 0889 066493, E-mail: krivanova@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел Ремонт на ТПСИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-podveski-za-elektricheski-lokomotivi-seriia-44-i-45.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на подвески за електрически локомотиви серия 44 и 45.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на подвески за електрически локомотиви серия 44 и 45.
34631000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
200 броя
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие, представляваща абсолютна сума в размер на 2000,00 лв. със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на оферти за участие. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал в полза на Възложителя, съгласно приложен образец - Приложение № 11 към документацията за участие или парична сума/ депозит/, внесена по банкова сметка на Възложителя, "БДЖ – Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София, IBAN BG57 UBBS 80021052226520. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Участникът определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора, в размер на 5% от стойността на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на изпълнителя: неотменяема банкова гаранция в оригинал, съгласно приложения образец Приложение № 12 към документацията за участие, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора, или парична сума/ депозит/, внесена по банкова сметка на Възложителя "БДЖ – Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520. Условията за учредяване, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор – Приложение № 10 от документацията за участие.
Плащането ще се извърши по банков път, в лева в срок до 30 дни след доставка на партидата и представяне на приемо-предавателен протокол, сертификат за качество, протоколи за извършени изпитания на подвеските, сертификат за качество на материала и оригинална фактура.
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.
1. Списък съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите за участие, с посочване на стойностите, датите, и получателите, подписан от участника, съгласно образеца приложение № 7 към документацията за участие, заедно с доказателство за извършена доставка, което може да се предостави под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Изискване на възложителя: Участникът трябва да е изпълнил минимум една доставка сходна или еднаква с предмета на поръчката. * под „сходна доставка” се разбира – доставка на резервни части за електрически локомотиви серия 44 и 45. * под „еднаква доставка” се разбира – доставка на подвески за електрически локомотиви серия 44 и 45. 2. Декларация от участника, съгласно чл.51, ал.1, т.6 от ЗОП, че ще бъдат проведени изпитания за всяка партида подвески, от акредитирана лаборатория, както следва: а) изпитание на опън със сила 32 тона ( 313,92 кN) в продължение на 3 /три/ минути, без да има остатъчна деформация – на минимум 7 броя подвески; б) изпитване на якост на опън, съгласно БДС EN ISO 6892-1:2009 или еквивалент , на най-малко една подвеска за партида. В протокола от проведеното механично изпитване на опън, ще бъдат посочени задължително стойностите на якост на опън, граница на провлачане и относително удължение с посочени референтни стойности за всеки показател. в) изпитване на ударна жилавост най-малко на една подвеска за партида. 3. Образец/ци на протоколи за изпитване на подвеска, издадени от акредитирана лаборатория, предоставени от производителя, копие/я заверено/и от участника. 4. Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя, копие заверено от участника.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие е достъпна на сайта на БДЖ: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.
Български
150
Място: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължава от раздел III.2.1 7. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение № 1 / обр. 1/ посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8. Документ за гаранция за участие в оригинал. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници, при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5 от ЗОП и в случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с Дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим съгласно § 1, т. 64 от Допълнителните разпоредби на Закона за корпоративното подоходно облагане.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл.120 от ЗОП
28.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ