00383-2015-0029
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.07.2015 15:01 ч. : | 23/07/2015 14:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.07.2015 15:01 ч. : | 23/07/2015 14:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Добрич: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
Услуги
Община град Добрич, ул. България № 12, За: Мария Димитрова, Силвия Енчева, Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166
Място/места за контакт: Община град Добрич, град Добрич, ул. България № 12Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.dobrich.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
“Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от територията на Oбщина град Добрич”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществена поръчка с предмет: “Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от територията на Oбщина град Добрич”. С извършване на дейността по сметосъбирането, сметоизвозването и депонирането на БО на територията на Община град Добрич, в изпълнение изискванията на Националното законодателство за управление на отпадъците, се полагат усилия за гарантиране на нормални санитарно-хигиенни условия на живот на територията на общината, недопускане замърсяване на обществени площи с битови отпадъци и образуване на нерегламентирани сметища. Общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират за една година са около 28 500 тона. Дейностите обект на поръчката, ще се изпълняват на територията на Oбщина град Добрич. Извозването на ТБО ще се извършва на регионално депо за битови отпадъци до село Стожер (община Добричка) на 23 км от гр. Добрич.
90511200
Описание:
НЕ
НЕ
Обслужване на следните съдове: 1200 броя контейнери тип „Бобър“ с обем 1100 литра; 950 бр. кофи с обем 240 л., 150 бр. кофи с обем 240 л. за биоразградими отпадъци – кухненски, 30 бр. контейнери тип “Гондола” с обем 4-7 м3, 70 бр. контейнери изработени от полиетилен с висока плътност HDPE с обем 1,1 м3 тип “Бобър” маркирани с надпис “Зелени отпадъци”, 1 бр. отворен контейнер за мултилифт с обем минимум – 35 м3, 350 бр. улични кошчета с обем между 40 л. и 65 л. Общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират за една година са около 28 500 тона. Посочената стойност не е константна за периода на изпълнение на договора и не ангажира Възложителя с достигането или завишението й.
НЕ
НЕ
31.12.2017 г.
1. ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: • оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума - в размер на 50 000 (петдесет хиляди) лева, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция за участие на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранцията за участие на: 1. Отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. Определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: • парична сума в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и да бъде със срок не по-кратък от 30 /тридесет/ дни след изтичане срока за изпълнение на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекто договора за възлагане на обществената поръчка.
Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Плащанията се осъществяват в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всеки отчетен период и след представяне от Изпълнителя на първични счетоводни документи . Всички плащания по изпълнението на обществената поръчка ще се извършват по банков път в български лева, съгласно представените от кандидатът, избран за изпълнител калкулации с елементи на ценообразуване и след издаване на съответната фактура.
Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
ДА
Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: a) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; б) Документите по чл. 56, ал. 1, т.1, б. „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП в) Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците, в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със строителство или услуги; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения: а) Офертата се подава на български език; б) Документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод; в) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Съгласно т. 16а от §1 от Допълнителните разпоредби на ЗОП - "Официален превод" е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.
І. ПЛИК № 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал.1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника – Образец 1, което включва: Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ/ЕГН и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; адрес, включително електронен, за кореспонденция; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец 2); 3. Когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица се представя: Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (съгласно чл.56 ал.1 т. 2 от ЗОП); 4. Пълномощно на лицето, подписало офертата и/или други заверени от него документи към офертата, с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, когато офертата не е подписана от законния представител на участника, в оригинал или нотариално заверено копие. 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Образец 3; 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец 4; 8. Декларация за запознаване с Политиката по управление на Община град Добрич, аспектите на околната среда и целите по управление на околната среда – Образец 6; 9. Доказателства за техническите възможности на участника - посочени в Раздел III.2.3) Технически възможности. ІІ. ПЛИК № 2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА", който съдържа: Техническо предложение за изпълнение на поръчката - попълва се приложения към документацията Образец 9, Работна програма - неразделна част от него и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП Образец 5 (когато е приложимо). ІІІ. ПЛИК № 3 "ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА", който съдържа: Ценово предложение – попълва се приложения към документацията Образец 10. Към Ценовото предложение се представя: Анализи и калкулации на предложените единични цени. Документите трябва да бъдат представени във вида и формата, посочени в указанията за подготовка на офертата. Непредставянето на някой от горепосочените документи е основание за отстраняване на участника!
не се изискват
не се изискват
1. Списък-декларация на изпълнените услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите – Образец 7. Участникът следва да приложи доказателства за извършените услуги, съгласно чл.51, ал. 4 от ЗОП (удостоверения, издадени от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата). 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на предмета на обществената поръчка - Образец 8. 3. Копие на сертификат за внедрена Система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват смесосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност или еквивалент. 4. Копие на сертификат за внедрена Система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност или еквивалент.
Участникът следва да е изпълнил, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуги сходни с предмета на поръчката, а именно услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на територията на общини, като общия обем обслужвани съдове е не по-малко от 1600 м3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката, минимум: Специализирана техника и машини: - Сметоизвозващи автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” и обем между 16 м3 и 20 м3 – 6 броя; Сметосъбиращите автомобили (за 1,1 м3 и 240 л. съдове за смет) трябва да са с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент. - Специализиран автомобил за извозване на на биоотпадъци /хранителни и кухненски/ с височина на разтоварващия борд минимум 1200 мм. Автомобила трябва да бъде с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент - Специализиран камион за измиване и дезинфекция на съдовете за отпадъци – 1 бр. - Специализиран автомобил за събиране и транспортиране на отпадъци от улични кошчета – 1 бр. - Специализиран автомобил – контейнеровоз, за транспртиране на контейнерите тип “Гондола” с обем 4-7 м3. – 1 бр. Автомобила трябва да бъде с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент. - Специализиран автомобил тип мултилифт с надстройка - отворен контейнер за мултилифт с обем мин. 35 м3 – 1 бр. Автомобила трябва да бъде с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент. - Дробилка за дървесина и зелени отпадъци. Специализирано оборудване: - Контейнер тип “Бобър“ с обем 1,1 м3 – не по-малко от 1 200 бр. (метални или полиетелен с висока плътност - HDPE); - Кофа, с обем 240 л. - не по - малко от 950 бр. (полиетелен с висока плътност - HDPE) - Кофи, с обем 240 л. (за биоразградими – кухненски отпадъци) – не по - малко от 150 бр. ( кафяви с надпис “БИО” полиетелен с висока плътност - HDPE) - Улични кошчета – с обем между 40 л. и 65 л., като модела се съгласува с Възложителя преди поставянето им – 350 броя. (Изпълнителя трябва да предостави 350 бр. кошчета, но ще облужва общо 500 бр. (150 броя няма да са собственост на Изпълнителя) - Контейнер тип “Гондола” с обем 4-7 м3 за зелени отпадъци – 30 бр. - Контейнер тип “Бобър” с обмем 1,1 м3 изработени от полиетилен с висока плътност HDPE за зелени отпадъци – 70 бр. - Контейнер – отворен за камион тип мултилифт с обем мин. 35 м3. – 1 бр. 3. Валиден сертификат за Система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват смесосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност или еквивалент. 4. Валиден сертификат за внедрена Система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 с обхват смесосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност или еквивалент.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
150
Заседателна зала ІІ етаж на Община град Добрич
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масово осведомяване - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие.
НЕ
На основание чл.64 от ЗОП, срокът от 52 дни е намален със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет-страницата на Община град Добрич на адрес: http://www.dobrich.bg/ , раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача" - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88 Изтеглянето на документацията от посочения адрес е свободно и безплатно. Всяко заинтересовано лице може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Разясненията по документацията ще се публикуват в 4-дневен срок от получаване на искането на страницата на Община град Добрич - http://www.dobrich.bg/, раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача" - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88 Комисията чрез съобщение ще обяви не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти, на интернет страница на Община град Добрич - www.dobrich.bg, раздел „Профил на купувача” - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88, датата, часа и мястото на отварянето.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава пред КЗК в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията, които подлежат на обжалване.Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
23.07.2015 г.