00193-2015-0009
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.07.2015 14:17 ч. : | 17/07/2015 13:06 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.07.2015 14:17 ч. : | 17/07/2015 13:06 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Технически университет - София, бул. Климент Охридски № 8, За: Ирина Мендева - юрисконсулт, Р България 1000, София, Тел.: 02 9653550, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215
Място/места за контакт: Румяна СимеоноваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: http://zop.tu-sofia.bg/zopProcedures/preview/69.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изпълнение на пакет мерки за повишаване на енергийната ефективност за сградата на студентско общежитие блок № 14 на Технически Университет – София
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката е изпълнение на пакет мерки за повишаване на енергийната ефективност за сградата на студентско общежитие блок № 14 на Технически Университет - София, включващ изпълнението на конкретни енерго спестяващи мерки, с цел осигуряване на необходимия клас на енергийна ефективност съгласно резултатите от извършените енергийни обследвания. Предметът на поръчката включва изпълнението на строително - монтажни и строително-ремонтни работи и на доставката на материали и съоръжения според проектната документация и количествената сметка от документацията за участие. Видове СМР, които ще се изпълняват са: -Подмяна на дограма - Топлоизолация външни стени - Топлоизолация на покрив - Изграждане на отоплителна и соларна инсталации за БГВ при условията на документацията за участие и приложенията към нея.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
Изпълнението на конкретни енерго спестяващи мерки, съгласно резултатите от извършените енергийни обследвания на студентско общежитие бл. №14 на ТУ - София, включва, подсигуряване на цялата работна ръка, площадка, съоръжения и материали, необходими за изпълнението на поръчката, разчистване на обекта, доставка, демонтажни, монтажни, разрушителни, кофражни, бетонови, довършителни работи, както и всички свързани с това предвидими и непредвидими работи за приключване на работата. Обхващат се строително-монтажни и строително-ремонтни работи и доставка на материали и съоръжения според проектната документация и количествената сметка част от документацията за участие. Оферти, съдържащи предлагана цена, която е по – голяма от посочената прогнозна стойност, ще бъдат отстранявани.
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на: 10 300 (десет хиляди и триста) лева; Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от участниците в обединението. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се усвои, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на парична сума, сумата се превежда по банков път с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по следната банкова сметка на Технически университет - София: IBAN: BG 80 BNBG 9661 3300 1036 01 BIC: BNBGBGSD; банка: БНБ; Титуляр на сметката : Технически университет – София. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по посочената в настоящата документация сметка на възложителя. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път сума за гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане следва изрично да се посочва основанието и обществената поръчка, за която се представя гаранцията. В случай че изпълнителят избере да предостави гаранция под формата на парична сума, то сумата да бъде преведена по следната банкова сметка на възложителя: IBAN: BG 80 BNBG 9661 3300 1036 01 BIC: BNBGBGSD; банка: БНБ; титуляр на сметката: Технически университет -– София. Когато избраният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, полза на възложителя, със срок на валидност – съгласно условията в проекта на договора. Разходите по откриването и поддържането на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на банковата гаранция така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в проекта на Договора за изпълнение на обществената, неразделна част от документацията за участие.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по единични цени, съгласно офертата на Изпълнителя както следва: - междинно - в срок до 30 дни актуваните и действително извършени дейности след завършен етап или енергоспестяваща мярка (ЕСМ), в съответствие с Линейния график. Междинните плащания се извършват на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени дейности от лицето осъществяващо строителен надзор, както и фактура, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрените от упълномощено лице от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол - количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи. Срокът за одобряване на представените количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ е 5 работни дни, считано от датата на представянето им на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - Окончателното плащане се извършва, в срок до 30 дни, считано от датата на подписване, по предвидения в договора ред, без забележки на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа и представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора, както и окончателна фактура (от която следва да са приспаднати всички извършени междинни плащания) и доказателствата за извършено плащане към подизпълнителите когато е сключил договор за подизпълнение. Плащанията по договора се извършват по оригинални фактури след подписване на съответните протоколи до размера на сумата, посочена в ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В описателната част следва да се впише следният текст: ”Разходите по тази фактура се финансират със средства по договор за финансиране №............, сключен с Националния доверителен екофонд.”. Финансирането на изпълнението на обществената поръчка ще се извърши със средства от Националния доверителен екофонд (НДЕФ).
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Всеки участник следва да представи следните документи: Плик №1 "Документи за подбор": 1. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата; 2. Представяне на участника; 3.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;Договорът за обединение следва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; - всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението; 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума – в размер и съгласно условията, посочени в документацията за участие и настоящото обявление; 6.Доказателства за икономическото и финансовото състояние.7. Доказателства за техническите възможности; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 9. Декларация по чл. 56, ал. т. 6 от ЗОП; 10.Декларация за използване на подизпълнител/и ; 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълн.; 12. Декларация за запознаване с условията на строителната площадка; 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП ; ПЛИК №2: 1. Подписано и подпечатано Техническо предложение - – оригинал, изготвено съгласно образеца на възложителя - Образец № 2 към документацията и придружено със съответните приложения съгласно указанията, посочени в образеца. В Техническото предложение участникът предлага срок за изпълнение, който не може да бъде по-дълъг от посочения от възложителя, гаранционни срокове, които да не са по- кратки от предвидените в Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 2. Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 ЗОП - Образец № 12, неразделна част от документацията за участие. Декларацията по чл. 33, ал. 4 ЗОП не е задължителна част от офертата на участника, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това. ПЛИК №3 „Предлагана цена“ - 1.Подписано и подпечатано Ценовото предложение на участника - оригинал, изготвено съгласно образеца на възложителя.2. Количествено-стойностни сметки;3. Анализ на единичните цени; Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, елементи, свързани с предлаганата цена, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, Преди подписването на договора, участникът, избран за изпълнител, трябва да представи удостоверение за вписване в ЦПРС, съобразно с категорията на обекта на поръчката, а именно: първа група, четвърта категория. Преди подписване на договора, участникът, избран за изпълнител, трябва да представи застраховка за обект (застраховка за строително – монтажните рискове съгласно договорената стойност на изграждания обект) с клаузи, включващи видовете работи СМР и Застраховка, която да обезпечи покриването на вредите към трети лица във връзка с осъществяваните СМР.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
180
гр. София, бул Климент Охридски 8, Учебен блок 1, Заседателна зала на Академичен съвет, етаж 2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Поръчката се възлага на основание чл.14, ал.3, т.1 от ЗОП. Документацията за участие в процедурата се публикува в профила на купувача. При изтеглянето на документацията от профила на купувача, възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 7 от ЗОП, в този случаи не е необходимо нейното закупуване. Офертата се представя от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на следния адрес : град София 1000, бул. „Св. Климент Охридски" № 8, блок 1, каб. 1317 - Деловодство на Технически Университет - София. Не по - късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне чрез съобщение в профила на купувача http://zop.tu-sofia.bg на интернет-страницата си на адрес: www.tu-sofia.bg. Редът за извършване на оглед на обекта е посочен в документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
17.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ