00447-2015-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.07.2015 16:56 ч. : | 08/07/2015 16:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.07.2015 16:56 ч. : | 08/07/2015 16:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.07.2015 16:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.registryagency.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg/.
Електронен достъп до информация: http://profile.registryagency.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
„Извънгаранционно обслужване и сервиз на техническото осигуряване в Агенция по вписванията”, при следните 5 обособени позиции, съответно: Обособена позиция 1 Сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране Обособена позиция 2 Активно и пасивно мрежово оборудване Обособена позиция 3 Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания Обособена позиция 4 Репрографски машини (за размножаване и копиране на документи) Обособена позиция 5 Високопроизводителни копирни машини
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Извънгаранционно обслужване и сервиз на техническото осигуряване в Агенция по вписванията”, а именно: осигуряване на поддръжка на техника на Агенция по вписванията. Техниката е разделена на четири групи, , a поръчката е разделена на следните 4 обособени позиции: 1. Обособена позиция 1: „Настолни и преносими компютри, монитори, периферна техника, UPS” 2. Обособена позиция 2: „Сървъри, масиви за съхраняване на данни и устройства за архивиране“ 3. Обособена позиция 3: „Активно и пасивно мрежово оборудване“ 4. Обособена позиция 4: „Извънгаранционно сервизно обслужване на 2 броя копирни машини RexRotary, инсталирани в ЦУ на Агенция по вписванията”
50321000, 50323000, 50324000, 50330000, 50313000, 48820000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Предметът на настоящата обществена поръчка е „Извънгаранционно обслужване и сервиз на техническото осигуряване в Агенция по вписванията”, а именно: осигуряване на поддръжка на техника на Агенция по вписванията при следните 5 обособени позиции, съответно: Обособена позиция 1 Сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране Обособена позиция 2 Активно и пасивно мрежово оборудване Обособена позиция 3 Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания Обособена позиция 4 Репрографски машини (за размножаване и копиране на документи) Обособена позиция 5 Високопроизводителни копирни машини
НЕ
НЕ
12
Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранция за участие се изисква както следва: Обособена позиция 1 – 680 /шестстотин и осемдесет/ лв. Обособена позиция 2 – 550 /петстотин и петдесет/ лв. Обособена позиция 3 – 830 /осемстотин и тридесет/ лв. Обособена позиция 4 – 400 /четиристотин/ лв. Обособена позиция 5 – 140 /сто и четиридесет/ лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума; - банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие и представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за участие в плика с офертата си. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най-малко срокът на валидност на офертите. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на обществената поръчка и обособената позиция, за която се представя гаранцията. Сметката на Възложителя е: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД, Офис „Централно управление” София 1000, ул.”Георг Вашингтон“ № 21 IBAN: BG21 CREX 9260 3114 5487 00 BIC: CREXBGSF Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Плащанията се осъществяват ежемесечно, на абонаментен принцип в размер на 1/12 от стойността на договора всеки месец, след подписване на приемо-предавателни протоколи и представена фактура.
ДА
Обособени позиции № 4 и № 5 са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и ще се прилагат изискванията на чл. 16г от ЗОП.
• Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, който: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитирано, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в процедура по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове на страната, в която е установен, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който в осъден, с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на гражданите; 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Посочените изисквания по т. 1 се прилагат относно лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За подизпълнителите се прилагат само изискванията на т. 1, т. 2 и т. 3. • Не могат да участват в процедурата: 1. участници, при които лицата по ал. 4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. участници, които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. • Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; • Външни експерти, участвали в изработването на техническата спецификация, на методиката за оценка на офертите в документацията за участие в настоящата процедура не може да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Посочените изисквания важат и за подизпълнителите. Други административни изисквания • Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка дружества, регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и свързаните с тях лица, освен ако не попадат в посочените в чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици изключения.
не приложимо.
няма Продължение от раздел III.2.3 6. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 7. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. За обособена позиция 3 - „Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания“ 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участникът да разполага с достатъчен брой сервизни центрове под негов административен контрол покриващи територията на Република България. Това изискване се мотивира от обстоятелството, че поръчката е с изпълнение всички структурни звена на Агенция по вписванията. Тъй като службите на Агенцията са в цялата страна, то следва участниците да могат да осигуряват сервизни центрове, покриващи цялата страна, с оглед сроковете за реакция и отстраняване на повреди, заложени в техническите спецификации. 5. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 6. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. За обособена позиция 4 - „Репрографски машини” 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участникът да разполага с достатъчен брой сервизни центрове под негов административен контрол покриващи територията на Република България. Това изискване се мотивира от обстоятелството, че поръчката е с изпълнение всички структурни звена на Агенция по вписванията. Тъй като службите на Агенцията са в цялата страна, то следва участниците да могат да осигуряват сервизни центрове, покриващи цялата страна, с оглед сроковете за реакция и отстраняване на повреди, заложени в техническите спецификации. 5. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 6. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. Продължава в поле IV.3.1"Референтен номер на досието"
За обособена позиция 1: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; o Копие от валиден сертификат за Системата за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 или еквивалент; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; За обособена позиция 2: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; o Копие от валиден сертификат за Системата за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 или еквивалент; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; За обособена позиция 3: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; Продължава в раздел допълнителна информация
За Обособена позиция 1 - „Сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране”; 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участниците следва да имат въведена система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2005 или еквивалент. Изискването за наличие на този сертификат се налага, тъй като избраният за Изпълнител участник извършвайки дейностите по поддръжката, ще има достъп до техника на която е възможно да е качена чувствителна информация. Участник притежаващ посоченият сертификат или негов еквивалент следва да покаже, че същият ще спазва изискванията за Информационна сигурност и на основание чл. 3, ал. 3 от Наредбата за общите изисквания за оперативна съвместимост и информационна сигурност е изискано участниците да имат въведена система за управление на информационната сигурност. 5. Участниците трябва да разполагат с поне 1 /един/ сервизен център под негов административен контрол покриващи територията на мястото на изпълнение – град София; 6. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 7. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. За обособена позиция 2: „Активно и пасивно мрежово оборудване“ 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участниците следва да имат въведена система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2005 или еквивалент. Изискването за наличие на този сертификат се налага, тъй като избраният за Изпълнител участник извършвайки дейностите по поддръжката, ще има достъп до техника на която е възможно да е качена чувствителна информация. Участник притежаващ посоченият сертификат или негов еквивалент следва да покаже, че същият ще спазва изискванията за Информационна сигурност и на основание чл. 3, ал. 3 от Наредбата за общите изисквания за оперативна съвместимост и информационна сигурност е изискано участниците да имат въведена система за управление на информационната сигурност. 5. Участникът да разполага с достатъчен брой сервизни центрове под негов административен контрол покриващи територията на Република България. Това изискване се мотивира от обстоятелството, че поръчката е с изпълнение всички структурни звена на Агенция по вписванията. Тъй като службите на Агенцията са в цялата страна, то следва участниците да могат да осигуряват сервизни центрове, покриващи цялата страна, с оглед сроковете за реакция и отстраняване на повреди, заложени в техническите спецификации. Продължава в раздел III.2.2 "Икономически и финансови възможности" - Изисквано минимално ниво
Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
За обособена позиция 5 – „Високопроизводителни копирни машини“ 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на производителя на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в обособената позиция техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участниците трябва да разполагат с поне 1 /един/ сервизен център под негов административен контрол покриващи територията на мястото на изпълнение – град София; 5. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /2/ два специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 6. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития.
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
180
гр. София, ул. "Елисавета Багряна" № 20
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП
ДА
Обществената поръчка се обявява ежегодно.
НЕ
За обособена позиция 3: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; За обособена позиция 4: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; За обособена позиция 5: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; Обособени позиции № 4 и № 5 са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и ще се прилагат изискванията на чл. 16г от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да бъдат подавани в сроковете посочени в чл. 120, ал. 5 от ЗОП
08.07.2015 г.
Поддръжка на сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране на територията на гр. София
48820000
Описание:
поддръжката се осъществява за определения брой устройства и във сроковете посочени в техническите спецификации
Поддръжка на Активно и пасивно мрежово оборудване собственост на Агенция по вписванията съобразно количества и в срокове посочени в техническите спецификации.
50330000
Описание:
Количествата техника са посочени в техническите спецификации. прогнозната стойност на обособената позиция е 55 000 лв. без ДДС.
Поддръжка на територията на страната на Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания собственост на Агенция по вписванията съобразно количества, вид и в срокове посочени в техническите спецификации.
50321000, 50323000, 50324000
Описание:
„Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания“ с максимална прогнозна стойност на поръчката за обособената позиция 83 000 лв. без включено ДДС
поддръжка на копирни машини инсталирани в териториалните звена на Агенция по вписванията. Изпълнението е на територията на цялата страна.
50313000
Описание:
поддръжка на копирни машини инсталирани в териториалните звена на Агенция по вписванията. Изпълнението е на територията на цялата страна.
Поддръжка на два броя високоскоростни копирни машини, инсталирани на територията на гр. София
50313000
Описание:
поддръжка на два броя високоскоростни копирни машини, инсталирани на територията на гр. София