01954-2015-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.07.2015 11:11 ч. : | 08/07/2015 10:17 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.07.2015 11:11 ч. : | 08/07/2015 10:17 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална компания индустриални зони ЕАД, ул. „Ангел Кънчев” №1, етаж 4, За: Румяна Янчевска, България 1000, София, Тел.: 02 8902902, E-mail: office@nciz.bg, Факс: 02 9871684
Място/места за контакт: експерт Обществени поръчка в отдел Обществени поръчки и инженерно осигуряванеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.industrialzones.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profile.nciz.bg/article/view/15.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Проектиране и строителство /инженеринг/ на ЛОКАЛНА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДНИ ВОДИ /ЛПСОВ/ за Икономическа зона София-Божурище, общ Божурище, Софийска област"
Възлагане на обществена поръчка
Дейностите по изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Проектиране и строителство /инженеринг/ на ЛОКАЛНА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДНИ ВОДИ /ЛПСОВ/ за Икономическа зона София-Божурище, общ Божурище, Софийска област", в ПИ 000273, на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в землище на с. Гурмазово, общ. Божурище, в съответствие с обема, параметрите, качеството и последователността, предвидени в договора, Техническите спецификации, Офертата на Изпълнителя, Техническото предложение, Ценовата оферта, документацията за участие в процедурата и одобрените работни проекти, са в следния обхват: 1.1.1. Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „работен проект“, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; 1.1.2. Съгласуване на проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; 1.1.3. Получаване на разрешение за строеж, въз основа на одобрен работен инвестиционен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ, съгласно чл. 152, ал. 2 от ЗУТ и законосъобразно започване на строителството; 1.1.4. Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води /ЛПСОВ/ и съпътстващата техническа инфраструктура, доставки и монтаж на машини и съоръжения, автоматизация, единични и комплексни изпитания, замервания и предаване на обекта с констативен акт „Образец 15” и Протокол за 72- часова проба „Образец 17”; 1.1.5. Изготвяне на документация по време на строителството и екзекутивна документация съгласно ЗУТ. 1.1.6. Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; 1.1.7. Геодезическо заснемане на целия обект за нанасяне на сграда и инженерни проводи ( ВиК мрежи, електроснабдяване, и др.) в кадастъра по чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър и получаване на Удостоверение от службата по геодезия, картография и кадастър, че данните, подлежащи на отразяване, са нанесени в кадастралната карта и кадастралните регистри.; 1.1.8. Обучение на персонала, осигуряване на ръководства по поддръжка и експлоатация, контрола на настройките, измервателните системи и уреди и подпомагане на въвеждането в експлоатация на ПСОВ; 1.1.9. Съобщаване, отстраняване на дефекти, наблюдаване пречиствателните процеси, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на ПСОВ;
45232430, 71240000, 80531000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейностите по изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Проектиране и строителство /инженеринг/ на ЛОКАЛНА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДНИ ВОДИ /ЛПСОВ/ за 2300 екв.ж., за Икономическа зона София-Божурище, общ Божурище, Софийска област", в ПИ 000273, на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в землище на с. Гурмазово, общ. Божурище, в съответствие с обема, параметрите, качеството и последователността, предвидени в договора, Техническите спецификации, Офертата на Изпълнителя, Техническото предложение, Ценовата оферта, документацията за участие в процедурата и одобрените работни проекти, са в следния обхват: 1.1.1. Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „работен проект“, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; 1.1.2. Съгласуване на проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; 1.1.1. Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; 1.1.2. Получаване на разрешение за строеж, въз основа на одобрен работен инвестиционен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ, включително на обособени етапи (подобекти), съгласно чл. 152, ал. 2 от ЗУТ и законосъобразно започване на строителството; 1.1.3. Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на пречиствателна станция за отпадъчни води, довеждащ колектор и съпътстващата техническа инфраструктура, доставки и монтаж на машини и съоръжения, автоматизация, единични и комплексни изпитания, замервания и предаване на обекта с констативен акт „Образец 15” и Протокол за 72- часова проба „Образец 17”; 1.1.4. Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; 1.1.5. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 54а от Закона за кадастъра и имотния регистър; 1.1.6. Обучение на персонала, осигуряване на ръководства по поддръжка и експлоатация, контрола на настройките, измервателните системи и уреди и подпомагане на въвеждането в експлоатация на ПСОВ; 1.1.7. Проби след завършване;отстраняване на дефекти, наблюдаване пречиствателните процеси, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на ПСОВ;
НЕ
8
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е сума в размер на 10 000 (десет хиляди) лева Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. в) когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на „НКИЗ” ЕАД: Банка: Централна кооперативна банка АД, IBAN: BG62 CECB 9790 10A5 1470 00 При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.
2.6 Плащането по настоящия договор се осъществява на 4 части, както следва: 2.6.1 Авансово плащане към Изпълнителя, в размер на 20 % (двадесет на сто) от Ценовото предложение към офертата, а именно …………… лв. без ДДС, или ....................... с включен ДДС, се осъществява в срок до 5 (пет) работни дни от сключване на договора и представяне на гаранция за авансово плащане в размера на плащането без ДДС и представена фактура за авансовото плащане. Получаването на авансово плащане не е задължително за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2.6.2 Първо междинно плащане, в размера на 40 % ( тридесет на сто ) от стойността на договора, се осъществява в срок до 10 /десет/ работни дни, след представяне на заверен от надзора акт за изпълнени натурални СМР, протоколи и актове подписвани по време на строителството и друга документация съгласно ЗУТ и представена фактура; 2.6.3 Второ междинно плащане, в размера на 30 % ( тридесет на сто ) от стойността на договора, се осъществява в срок до 10 /десет/ работни дни, след представяне на след представяне на заверен от надзора акт за изпълнени натурални СМР, протоколи и актове подписвани по време на строителството и друга документация съгласно ЗУТ , проектантски хонорар, авторски надзор, към датата на Протокол Обр.15 и представена фактура; 2.6.4 Оставащо плащане в размер на 10 % ( десет на сто ) от стойността на окончателната договорна цена по т.2.1, се осъществява в срок до 10 /десет/ работни дни, след въвеждане в експлоатация на обекта посочен в разрешението за строеж. В случай, че по каквато и да било причина, разрешението за строеж не е единствено за обекта на този договор, последното плащане е дължимо след въвеждане в експлоатация на целия обект, по всички разрешения за строеж, без възможност плащането да се разделя на части пропорционално на въведените подобекти.
9.4. Участникът следва да има внедрени: система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) и система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен) с обхват в съответствие с предмета на настоящата поръчка – строителство или проектиране в зависимост от разпределението на дейностите в обединението. Изискването по тази точка се доказва чрез представяне на заверени от кандидата копия на издадените валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи установени в други държави членки, както и чрез други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазването на околната среда. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството. 9.5. Участникът трябва да притежава валидни застраховки за Професионална отговорност при проектиране и Професионална отговорност при строителство, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на строежа от предмета на поръчката, които застраховки следва да покриват вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. При констатирана липса или невалидност на застраховките, възложителят не дължи плащания по договора и си запазва правото за неговото прекратяване, при неотстраняване на нарушението. За участник, установен/ регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия, при или по повод изпълнение на задълженията им, която да покрива минимум рисковете и минималните застрахователни суми, предвидени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за всеки един от подизпълнителите, съобразно дейностите, които ще изпълняват. Участникът няма да бъде допуснат до разглеждане на ценовото предложение, ако офертата не отговаря на някое от изискванията посочени в настоящата точка 9.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. София, ул. „Ангел Кънчев” №1, етаж 4
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
1. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. Жалба може да се подава от лицата, посочени в чл. 120, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от решението, което се обжалва в 10-дневен срок от: 3.1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението – от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението – срещу решението за откриване на процедура; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. . Когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. 4. Жалба може да се подава от: 4. 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 3.1 и 3.3; 4.2. всеки заинтересован участник - в случаите по т. 3.2. В срока по чл. 120 ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 5. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". 6. Когато с жалбата е поискана временната мярка по т. 5, процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на: 6. 1. определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или 6. 2. решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. 7. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. 8. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва. В тридневен срок от получаването й възложителят е длъжен да изпрати до Комисията за защита на конкуренцията становище по жалбата, подкрепено при необходимост с доказателства.
08.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ