00265-2015-0094
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.07.2015 13:18 ч. : | 06/07/2015 13:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.07.2015 13:18 ч. : | 06/07/2015 13:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: инж.Милен Минчев - инженер-механик; Въпроси по процедурата: Росица Димитрова - Експерт Търговия, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3163/; 00359 41783305/3109/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: О.П.Механооборудване, отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
“Извършване на ремонт на машини Комацу - на цели машини, възли, агрегати и отделни детайли” - реф.№32/2015г. - ЗОП
Предмет на процедурата е извършването на ремонт на машини Комацу - на цели машини, възли, агрегати и отделни детайли. Видовете машини Комацу, които Възложителят притежава и при необходимост ще бъдат предавани за ремонт по договора, сключен в резултат процедурата, са: - булдозери D155A3 (12 броя), D155Ax5 (5 броя), D155Ax5B (6 броя), D155Ax6 (24 броя), D275A2 (1 брой), D355A3 (3 броя), D65EX-15 (3 броя) и D65EX17 (6 броя) - тръбоклади Komatsu D355C3 – 4 броя - еднокофови багери Komatsu PC110R-1 (7 броя), PW110R-1 (3 броя) и PW160-7k (3 броя). Машините се намират в трите поделения на Възложителя – рудник „Трояново 1” – с.Трояново, рудник „Трояново – Север” – с.Ковачево и рудник „Трояново 3” – с.Медникарово. Ремонтните работилници в участъците „Верижни машини” на трите рудника са оборудвани и екипирани основно за извършване на текущи ремонти на верижните машини, които включват: техническо обслужване, подмяна на бързо износващи се части основно по ходовата система и греблото, подмяна на неремонто-пригодни възли и агрегати. По договора, сключен в резултат на процедурата, на Изпълнителя ще се възлага извършването на основни ремонти - основен ремонт на ДВГ, ремонт на хидравличната система с всичките й прилежащи елементи, ремонт на трансмисията, ремонт на рамата, ремонт на греблото и др., които изискват специални металорежещи машини, специални стендове за диагностика и регулировка, специално обучен и квалифициран персонал. Всички условия, за изпълнение на процедурата, са описани в документацията за участие.
50000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
съгласно документацията за участие
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие е 10 000 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейностите, срещу представяне на цялата документация, съпровождаща изпълнението на поръчката и фактура-оригинал.
ДА
1. По процедурата Възложителят ще сключи договор със срок на действие до 12 /дванадесет/ месеца от датата на подписването му или до достигане на общ размер на ремонтите от 1 300 000 лв без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано. В посочената максимална стойност се включва стойността на извършвания по договора ремонт и стойността на вложените резервни части и консумативи. 2. В ценовата оферта участниците трябва да посочат часовата ставка за извършване на ремонт – в лв/час без ДДС и да посочат необходимите часове за ремонт за всеки възел и система по видове машини по предмета на процедурата, като за целта попълнят образците - 9 броя, подготвени от Възложителя. Критерий за оценка на офертите и класиране на участниците е предложена цена за изпълнение на процедурата, изразена чрез цена за труда за пълен ремонт на машините по процедурата, изчислена като произведение от общия брой часове за ремонт на всички видове машини (9 броя попълнение образци) и часова ставка за ремонт, в лв без ДДС, като на първо място се класира участникът с най-ниска цена за изпълнение на процедурата.
1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
Не се изискват.
През последните три години участниците да са изпълнили поне по един ремонт на цяла машина и един ремонт на отделен детайл на машина Комацу – доказва се по реда на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, със списък на ремонтите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателствата за извършените услуги се представят под формата на удостоверения, издадени от получателите. Удостоверенията трябва да кореспондират с посочената от участника информация за услугите.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
реф.№32/2015 г.
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
06.07.2015 г.