00265-2015-0093
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.07.2015 13:04 ч. : | 02/07/2015 12:28 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.07.2015 13:04 ч. : | 02/07/2015 12:28 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Живко Желев - ръководител отдел Ж.п.транспорт; Въпроси по процедурата: Красимира Георгиева - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3188/; 00359 41783305/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: отдел Ж.п.транспорт; отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
Извършване на среден ремонт на товарни вагони тип „Fals”- седловиден, серия 665.
Извършване на среден ремонт на товарни вагони тип „Fals” - седловиден, серия 665, съгласно техническа спецификация на възложителя в документацията за участие. Спецификацията на задължителните видове дейности за среден ремонт на 1 брой товарен вагон тип „Fals” и спецификацията на резервните части и материалите подлежащи на задължителна подмяна при извършване на среден ремонт на 1 брой товарен вагон тип „Fals" - са подробно описани в техническата спецификация на поръчката. Ремонтът на вагоните да бъде извършен съгласно „Правилник за среден ремонт на товарни вагони” на „БДЖ” ЕАД. Резервните части и материали необходими за изпълнение на ремонтите се осигуряват от Изпълнителя. Транспортирането на вагоните от обектите на Възложителя до базата на Изпълнителя и обратно се осъществява от Изпълнителя за негова сметка. За необходимостта от извършване на допълнителни ремонтни операции и подмяна на резервни части, които не са включени към задължителните при средния ремонт на товарни вагони се изготвя Дефектовъчна ведомост съдържаща: - Пълно описание на видовете дейности, наименование и количество от „Спецификация на допълнителните видове дейности, извън задължителните, извършвани при среден ремонт на товарен вагон тип Fals“ - Таблица №3. - Пълно описание на резервните части и материали, наименование и количество от „Спецификация на резервните части и материали подлежащи на подмяна, извън задължителните при среден ремонт на товарен вагон тип Fals“ - Таблица №4. Посочените спецификации са подробно описани в техническата спецификация на поръчката. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.
50222000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
30 броя товарни вагони тип „Fals”- седловиден, серия 665.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие е 8 000.00 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Разплащането се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане на всяка партида ремонтирани вагони от Възложителя на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и издадена фактура – оригинал.
НЕ
Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива; документи за всеки от декларираните подизпълнители или декларация за липса на подизпълнители. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
Не се изискват.
Участниците да имат издаден валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент с област на приложение включваща ремонт на товарни вагони (удостоверява се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език, в случай, че сертификата е на чужд език).
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
реф.№22/2015 г.
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop/. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
02.07.2015 г.