00016-2015-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.07.2015 11:43 ч. : | 02/07/2015 11:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.07.2015 11:43 ч. : | 02/07/2015 11:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Априлци: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Априлци, ул.Васил Левски № 109, За: Станислава Нанкова - Заместник - Кмет на Община Априлци и Марко Пенов - Гл. експерт Общинска собственост, Република България 5641, Априлци, Тел.: 06958 2222, E-mail: apriltsi1976@abv.bg, Факс: 06958 2285
Място/места за контакт: Община АприлциИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.obshtina-apriltsi.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.obshtina-apriltsi.com/subsection-542-00016_2015_0006.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изработване на проект за Общ устройствен план на Община Априлци
Възлагане на обществена поръчка
Изработването на проект за Общ устройствен план на община Априлци, включва изработване на Предварителен проект, придружен с Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС) в териториален обхват, съгласно чл.105, т.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), както и изработване на Окончателен проект за ОУП на община Априлци. Цел на обществената поръчка: Основна цел на ОУП на община Априлци е да определи общата структура и преобладаващото предназначение на териториите на община Априлци, видът и предназначението на техническата инфраструктура, опазването на околната среда и обектите на недвижимо културно наследство. ОУП трябва да послужи като основа за цялостното устройство на територията на общината и да способства изграждането на благоприятна среда за живот и развитие на бизнеса чрез привличане на повече инвестиции в общината. Общият устройствен план на Община Априлци следва да бъде изработен при спазване на одобрено с Решение № 540 от Протокол № 65 от 26.03.2015 г. на Общински съвет – гр.Априлци „Задание за изработване на Общ устройствен план на Община Априлци” – неразделна част от Документацията за участие в настоящата обществена поръчка. Общият устройствен план е документ с дългосрочно действие. Съгласно ЗУТ и чл.17, ал.(3) от Наредба № 8 от 14 юни 2001 г. за обема и съдържанието на устройствените планове, Общите устройствени планове на общини се създават за прогнозен период от 15 - 20 години. Заданието за изработване на Общ устройствен план на община Априлци има за цел да формулира основните изисквания към ОУП на общината, както и кръга от проблеми, които предстоят за решаване с методите на устройственото планиране през следващите години. Със Заданието се представят и основните, най – общи насоки за бъдещото развитие на общината, водещи до създаване на комплексно устроена и хармонична жизнена среда, с гарантирани устойчиво развитие и благоприятни условия за живеене, труд и отдих на населението. При изработването на ОУПОА следва да се отчетат взаимовръзките, взаимозависимостите и възможностите за развитие в регионален контекст, с оглед осигуряване на балансиран растеж и създаване на устройствени условия за реализация на проекти с надобщинско значение и/или на съвместни проекти със съседни общини.
71410000, 71240000, 71313440, 90711400
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Максималният финансов ресурс на Възложителя за дейността, предмет на обществената поръчка е в размер до 125 000 лв. (сто двадесет и пет хиляди лева) без включен ДДС.
НЕ
10
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците внасят гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка в размер на 1 200 лева (хиляда и двеста лева). Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Априлци в Търговска банка “ОББ" АД - клон Априлци; IBAN: BG 59 UBBS 80 02 33 00 28 47 10, BIC: UBBSBGSF; б) банкова гаранция (оригинал) – трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Априлци в Търговска банка “ОББ" АД - клон Априлци; IBAN: BG 59 UBBS 80 02 33 00 28 47 10, BIC: UBBSBGSF; б) банкова гаранция със срок на валидност - равен на срока на договора, удължен с тридесет календарни дни. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора с определения за изпълнител участник.
Настоящата обществена поръчка се финансира по Споразумение № РД-02-30-54 / 15.05.2015 г. за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез Министерството на регионалното развитие и благоустройството, на основание § 123, ал.2 и ал.3 от ПЗР към ЗИД на Закона за устройство на територията (ПЗР към ЗИД на ЗУТ, обн.ДВ, бр.82/2012 г., изм.ДВ, бр.98/2014 г.) и Постановление № 8 от 16.01.2015 г. на Министерски съвет за изпълнението на държавния бюджет на Република България за 2015 г. Финансирането се осъществява частично в размер на 100 000 лв. без ДДС (120 000 лв. с ДДС) от Министерството на регионалнота развитие и благоустройството /МРРБ/, за изготвяне на проект на Общ устройствен план на Община Априлци /ОУПО/, с наименование „Изработване на Общ устройствен план на община Априлци”. В съответствие с договорените условия в Споразумение № РД-02-30-54 / 15.05.2015 г. Община Априлци осигурява съфинансиране в размер на 25 000 лв. без ДДС (30 000 лв. с ДДС) от бюджета на общината. Плащанията към Изпълнителя по настоящата поръчка ще бъдат както следва: 1. Авансово плащане – в размер на 20 % от цената по договора, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 (тридесет) дневен срок след сключване на договора и получаване на авансово плащане от финансиращия орган – Министерство на регионалното развитие и благоустройството, съгласно чл.3, ал.2 от Споразумение № РД-02-30-54/15.05.2015 г. от бюджета за изработването на ОУП на община Априлци, само и единствено след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова гаранция или друго обезпечение, покриващи пълния размер на аванса и след представяне на фактура – оригинал за същата стойност. 2. Първо междинно плащане – в размер на 25 % от цената по договора, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ във фаза предварителен проект на ОУПОА (вкл. ЕО и ОС), след предаване на Предварителния проект от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след одобряването му по реда на т.II.9. от „Ред и условия за достъпа на общините до средствата, предвидени в бюджета на МРРБ по изпълнение на §123, ал.3 от ПЗР към ЗИД на ЗУТ за изработване на общи устройствени планове на общини”, с подписването на двустранен приемателно-предавателен протокол по реда на чл.9 от договора, представяне на фактура - оригинал и получаване на финансиране от финансиращия орган МРРБ, съгласно чл.3, ал.3 от Споразумение № РД-02-30-54/15.05.2015 г. от бюджета за изработването на ОУП - в 30 (тридесет) дневен срок. 3. Второ междинно плащане – в размер на 25 % от цената по договора, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след проведено обществено обсъждане по реда и условията на чл. 127, ал.1 от ЗУТ, представяне на фактура - оригинал и след получаване на финансиране от МРРБ съгласно чл.3, ал.4 от Споразумение № РД-02-30-54/15.05.2015 г. от бюджета за изработването на ОУП - в 30 (тридесет) дневен срок. 4. Окончателно плащане – остатъка от стойността на договора, в размер на 30 % се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в 30 (тридесет) дневен срок след приемане на окончателния проект на ОУПОА и влязло в сила решение на Общински съвет (на основание чл.127, ал.6 от ЗУТ) и след представяне на фактура – оригинал, като размера на окончателното плащане е сумата след приспадане на направените авансово и междинно плащания.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът кандидатства като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно по Закона за задълженията и договорите и че са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора. В договора трябва да се посочва точното и ясно разпределение на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението, като разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението. Участниците в обединението трябва да посочат задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, да подписва всички документи от името на обединението, както и че представляващият обединението е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя. Упълномощеното лице на обединението е упълномощено да получава указания за и от името на всеки член на обединението, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на упълномощеното лице на обединението. Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Срокът на обединението да е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договор за създаване на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
І. Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който: 1. Е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. Е обявен в несъстоятелност; 3. Е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. ІІ. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 1. При които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла § 1, т.23а от Допълнителната разпоредба на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. Които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. ІІІ.Наличието на обстоятелства по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и при наличие на хипотезата по чл.5, т.3 от същия закон са основание за отстраняване на участника от процедурата по възлагане на обществената поръчка. ІV. Общият устройствен план на Община Априлци следва да бъде изработен при спазване на одобрено с Решение № 540 от Протокол № 65 / 28.03.2015 г. на Общински съвет – гр.Априлци „Задание за изработване на Общ устройствен план на Община Априлци” – неразделна част от Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
ДА
Екипът за изготвяне на екологична оценка и оценка на съвместимостта трябва да включва експерти отговарящи на изискванията на чл.83 от ЗООС и чл.16 от НУРИЕОПП. Обстоятелствата се удостоверяват с декларация.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
120
Сградата на Община Априлци
Съгласно чл. 68, ал. 3 отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
2.1.8. Експерт 7 – висше образование с образователно – квалификационна степен „магистър“, специалност „Далекосъобщения“ или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност в областта на професионалната си квалификация и валидно удостоверение за проектантска правоспособност; 2.1.9. Експерт 8 – висше образование с образователно- квалификационна степен „магистър” в някоя от следните области: геология, инженерна геология, хидрогеология, почвознание или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност в областта на професионалната си квалификация и валидно удостоверение за проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността; 2.2. Екип ЕО и ОС: 2.2.1. Експерт 9 – Ръководител на екипа за изготвяне на Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС) – висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност „Екология”, „Опазване на околната среда“, „Ландшафтознание”, „Физическа география” или еквивалентна, с професионален опит при разработване на Екологична оценка и/или, Оценка за съвместимост, изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците и/или ОВОС, с минимум 5 годишен професионален опит по специалността; 2.2.2. Експерт 10 – „Биоразнообразие“ - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност „Биология“, „Екология”, „Озеленяване“, „Биологически науки”, „Науки за земята”, или еквивалентна, правоспособност в областта на професионалната си квалификация, с минимум 5 години професионален опит по специалността; 2.2.3. Експерт 11 – „Икономически анализи и прогнози“ - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност „Икономика“, „Икономо-география“ или еквивалентна, правоспособност в областта на професионалната си квалификация, с минимум 5 годишен професионален опит по специалността; 2.2.4. Експерт 12 – „Социално – демографски анализи и прогнози“ - висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност „Социология“, „Демография“, „География” или еквивалентна, правоспособност в областта на професионалната си квалификация. Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на Възложителя в настоящата документация за участие и „Задание за изработване на Общ устройствен план на Община Априлци”. Екипът за изготвяне на екологична оценка и оценка на съвместимостта трябва да включва експерти отговарящи на изискванията на чл.83 от ЗООС и чл.16 от НУРИЕОПП. Не се допуска едно от посочените от участника лица да съвместява две или повече експертни позиции в предложения екип за изпълнение на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от посочените изисквания в тази точка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването е за обединението като цяло. Желаещите да получат Документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Априлци - www.obshtina-apriltsi.com, секция „Профил на купувача”. Получаването на документация по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане или регистрация. Възложителят ще публикува разясненията по документацията в официалния сайт на община Априлци - www.obshtina-apriltsi.com, секция „Профил на купувача”. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти на официалния сайт на община Априлци - www.obshtina-apriltsi.com, секция „Профил на купувача”, най-малко два работни дни преди отварянето им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба се подава съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП. Жалба срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпа или участието на лица в процедурата, се подава в срока, определен в чл.120, ал.7 от ЗОП.
02.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ