00265-2015-0092
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.07.2015 09:05 ч. : | 02/07/2015 08:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.07.2015 09:05 ч. : | 02/07/2015 08:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров № 13, За: Въпроси по процедурата: Виолета Куртева - експерт търговия.По техническите въпроси: Илиян Николов - ръководител звено Автотранспопорт, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3028/;0417 83305/3014/, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Търговски,отдел Битово обслужване- звено АвтотранспопортИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на пневматични автомобилни гуми за леки автомобили" - реф. № 90/2015 г.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на пневматични автомобилни гуми за леки автомобили, съгласно Техническа спецификация, посочена в профила на купувача.
34351100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предмет на настоящата процедура е доставка 600 броя гуми, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 1000 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Плащането се извършва по банков път, с платежно нареждане в срок до 30 (тридесет) календарни дни след доставка срещу представена фактура и двустранно подписан протокол.
Изпълнителят на поръчката трябва да отговаря и спазва а изискванията на "Наредба за изискванията за третиране на излезлите от употреба гуми/ ИУГ/, приета с ПМС№221/14.09.2012г.,обн.ДВ. бр.73, от 25.09.2012г., в сила от 25.09.2012г. Участникът определен за изпълнител се задължава да осигури възможност за приемане на ИУГ от Възложителя, като осигурява за своя сметка събирането, съхраняването, транспортирането, оползотворяването и/или обезвреждането на ИУГ в количества /тонове, брой/ не по-малко от 65% от доставката, която са направили. Количествата цитирани по-горе могат да не бъдат от направената доставка, а да са идентични с доставените.
Не се изискват.
Изпълнителят на поръчката трябва да отговаря и спазва а изискванията на "Наредба за изискванията за третиране на излезлите от употреба гуми/ ИУГ/, приета с ПМС№221/14.09.2012г.,обн.ДВ. бр.73, от 25.09.2012г., в сила от 25.09.2012г. В тази връзка участниците да представят: 1. Съответните документи по чл.35 от ЗУО за дейностите по събиране, съхраняване, транспортиране,оползотворяване обезвреждане на ИУГ. (Доказва се с копие на разрешително). 2. Участник, който не притежава изискуемите документи по т.1, е необходимо да има сключен договор с други лица , притежаващи документите по т.1. (Доказва се с копие на договор и копие на съответните разрешителни).
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф. № 090/2015 г. - ЗОП.
НЕ
НЕ
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
02.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ