Версия за печат

00072-2015-0010

BG-Карлово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Карлово, ул. Петко Събев № 1, За: Николай Колев, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: n.kolev@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Приготвяне на храна за настанените в дом за възрастни хора с умствена изостаналост /ДВХУИ/, гр. Баня, Община Карлово.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: ДВХУИ, гр. Баня, Община Карлово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугата включва ежедневно приготвяне на закуска, обяд и вечеря. Сутрин – закуска /Приложение № 1 от Техническата спецификация/; Обяд – супа, основно ястие и десерт /Приложение № 2 от Техническата спецификация/. Основното ястие от обедното меню се приготвя в два варианта; Вечеря – основно ястие и десерт /Приложение № 2 от Техническата спецификация/. При спазване на следните основни изисквания към дневното менюто: 1 постен ден; 1 рибен ден; 5 дни месни ястия /по 1 месно ястие/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приготвяне на закуска, обяд и вечеря за 120 човека.

Прогнозна стойност без ДДС
135050 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

16.09.2015 г. 

Завършване

15.09.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1000 /хиляда/ лв. Гаранцията може да бъде представена като парична сума или под формата на банкова гаранция, съгласно чл. 60 от ЗОП. Паричната сума може да бъде внесена в касата на Община Карлово или да бъде преведена по сметка на Възложителя IBAN BG54FINV91503316025343; BIC FINVBGSF - "ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА" АД. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малка от 120 дни от крайната дата за приемане на офертите. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора. Участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка трябва да учреди гаранцията преди датата на подписване на договора, като същата трябва да е валидна за целия срок на договора, увеличен с 30 /тридесет/дни. Гаранцията може да бъде под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата са осигурени от Републиканския бюджет. Плащанията на Изпълнителя се извършват в левове по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Представя се нотариално заверено споразумение за създаване на обединение в оригинал, или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Процедурата за възлагане на обществената поръчка се провежда по "опростените правила", предвидени в ЗОП. Поради това, сроковете за провеждането й са по-кратки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата следва да се подаде оферта, представена в запечатан непрозрачен плик, като върху него, участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и задължително електронен адрес. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и трябва да съдържа: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документи и образци, съдържащи информация за правното състояние, икономическите, финансови и техническите възможности на участника; 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя образец „Предложение за изпълнение на поръчката”, свързан с изпълнението на поръчката и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, когато е приложимо; 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставя образец на ценово предложение за изпълнението на поръчката - Ценова оферта на участника. Съдържание на Плик № 1 – запечатан непрозрачен с надпис „Документи за подбор”: - Списък на документите, съдържащи се в Плик № 1, подписан и подпечатан от участника. Списъкът на документите се поставя в началото на офертата; - Представяне на участника, което включва; посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. Образецът се подписва от представляващия участника, а при участие на обединение документът се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението и общо за обединението, като се подписва от представляващия обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, то този документ задължително се представя и за тях;- Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. Представя се, когато офертата не е подписана от управляващия, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата, както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (документа) и да представлява участника в процедурата. Когато някой от документите се подписва от пълномощник, в пълномощното следва изрично да се посочи документа, за който се прави упълномощаването;- Споразумение за създаване на обединение за участие в процедурата, което да е нотариално заверено и в него задължително да е посочен представляващият обединението.- Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП.- Декларация от участник по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за запознаване и приемане на условията в проекта на договора.- Декларация за участие на подизпълнител.-Декларация от подизпълнител за запознаване с условията на процедурата(ако е приложимо).- Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП.- Документ за внесена гаранция за участие в процедурата.- Списък на основните договори за доставка на хранителни продукти, сходни на тези, които са обект на поръчката, изпълнени през последните три години.- Списък на техническото оборудване, налично или предвидено за изпълнение.- Списък на лицата, предвидени за изпълнение на поръчката.- Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП.- Декларация за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП и за съгласие за участие на ключов експерт. Съдържание на Плик № 2 – запечатан непрозрачен с надпис „Предложение за изпълнение на поръчка”: - Оферта по образец; Съдържание на Плик № 3 – запечатан непрозрачен с надпис „Предлагана цена”: - Оферта по образец. Документите представляващи копия задължително се парафират “Вярно с оригинала”, подпис и печат. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма изисквания
Минимални изисквания: няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Списък на лицата, предвидени за изпълнението на услугата. 3.Списък на материалната база, на хладилното и кухненското оборудване, с които разполага участника; 4.Списък на транспортните средства, които ще бъдат на разположение на участника, за срока на договора. 5. Участниците следва да имат внедрена система за управление на безопасността на храните.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум две услуги, изпълнени през последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертите, които да са еднакви или сходни с предмета на поръчката. За сходни на предмета на поръчката услуги се приемат услуги по приготвяне и доставка на храна; 2. Участникът следва да разполага с най-малко 1 (един) ключов експерт за изпълнение на услугата, а именно: един готвач - да притежава необходимото образование и/или квалификация; 3. Участникът следва да разполагат с материална база за приготвяне на готова храна и с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, с документ за регистрация издаден от ОДБХ на основание чл.12 от Закона за храните; 4. Да имат на разположение специализиран транспорт един брой, който да отговаря на санитарно-хигиенните изисквания и да притежават удостоверения за регистрация, съгласно изискванията на ОДБХ; 5. Участниците да имат внедрена система за управление на безопасността на храните, която да отговаря на изискванията на стандарта EN ISO 22000:2005 или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Готвач с необходимите документи, удостоверяващи образование и професионална квалификация (копия от дипломи, документи за специализация и др.)

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.07.2015 г.  Час: 10:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.07.2015 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.07.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. Карлово, ул. "Петко Събев" № 1, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ