РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г., в четири обособени позиции”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
1
Място на изпълнение:
ТП ДГС Буйновци
Код NUTS:
BG321
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г., в четири обособени позиции
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45233140
Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Описание и обем на поръчката: "Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г., в четири обособени позиции".Прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 26 000,00 лв. /двадесет и шест хиляди/ лв. без ДДС. Прогнозната стойност на поръчката по позиции, както следва:
- относно първа позиция – 6 500 /шест хиляди и петстотин/ лева без ДДС;
- относно втора позиция – 6 500 /шест хиляди и петстотин/ лева без ДДС;
- относно трета позиция – 6 500 /шест хиляди и петстотин/ лева без ДДС;
- относно четвърта позиция – 6 500 /шест хиляди и петстотин/ лева без ДДС. Пълно описание и обем на поръчката се съдържа в Приложение № 3, неразделна част от настоящата документация. При извършване на дейностите от предмета на настоящата обществена поръчка следва да се спазват изискванията на Наредба № 5/31.07.2014 г. за строителство в горските територии без промяна на предназначението им, издадена от МЗХ и МРР, както и действащото законодателство на Република България.
Прогнозна стойност без ДДС
26000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума в размер на 260,00 /двеста и шестдесет/лв., за всяка обособена позиция - в размер на 65,00 /шестдесет и пет/ лв.
Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума в размер на 3% (три процента) от стойността на договора. Кандидатът сам определя формата на гаранцията за изпълнение - парична сума или банкова гаранция, която се внася по сметка на ТП ДГС Буйновци:
IBAN: BG67 CECB 9790 10E6 4175 00,
BIG код: CECBBGSF при банка СКБ АД Клон В.Търново
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
От стопанска дейност на ТП ДГС Буйновци.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Кандидат за изпълнител на обществената поръчка трябва да притежава валиден лиценз/разрешение за извършване на ОБЯВЕНАТА ПОРЪЧКА от компетентен орган.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Оферта по образец - Образци 1, 2, 4, 5 и приложения 1, 2, 3, 4 КСС;
1.2. Документ за закупена документация за участие – копие, заверено от кандидата;
1.3. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал;
1.4. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;
1.5. Валиден лиценз/разрешение за извършване на обявената поръчка, издадено от компетентен орган.
1.6. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2014 г., с изключение на новорегистрираните търговци, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
1.7. Списък на основните договори за обслужване, изпълнени за последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор.
1.8. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 от ЗОП – Приложение № 4;
1.9. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗОП – Приложение № 5;
1.10. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП – Приложение № 6;
1.11. Имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, в случаите когато кандидата предвижда участие на такива и дела на тяхното участие – Приложения № 7 и № 8; подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният кандидат;
1.12. Декларация относно срок на валидност на предложението – Приложение № 10;
1.13. Предлагана цена (ценова оферта) – Образци 1,2,4,5 и приложения 1, 2, 3, 4 КСС
1.14. Техническо предложение – Образец 3, за всяка позиция
1.15. Проект на договор, подписан и подпечатан без нанесени цени и срок на изпълнение - Приложение № 11;
1.16. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Приложение № 9;
1.17. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
При участие на подизпълнители кандидатът представя:
- подписани от подизпълнителите декларации по чл.47, ал.1, 2, т.1 и т.2 и ал. 5 от ЗОП (съгл. Приложения №№ 4,5 и 6);
- декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП, подписана от подизпълнителя (съгл. Приложение № 8);
- документите по 1.4., 1.5., 1.6. за всеки от подизпълнителите.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал;
2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;
3. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2014 г., с изключение на новорегистрираните търговци, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
4.Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47 от ЗОП
Минимални изисквания: 1.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал;
2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;
3. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2014 г., с изключение на новорегистрираните търговци, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
4.Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47 от ЗОП
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валиден лиценз/разрешение за извършване на обявената поръчка, издадено от компетентен орган.
2. Списък на основните договори за обслужване, изпълнени за последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор.
3. Минимални изисквания относно механизация и техническо оборудване.
За изпълнение на всяка от позициите изпълнителят трябва да осигури минимално необходима техника за точното и качествено изпълнение на обявената поръчка, както следва:
- булдозер – 1 /един/ брой
Доказателства, че участникът разполага с необходима техника за изпълнение на поръчката:
- Първични счетоводни документи или заверено извлечение от счетоводните книги на сметка 204 за ДМА при собствена техника, договори за покупко-продажба или друг документ, доказващ, че техниката е собствена;
- Заверени копия от договори за наем;
- За механизираната техника се представят копия от свидетелствата за регистрация на техниката по Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника /ЗРКЗГТ/ и чл. 2 от Наредба № 7 от 23.03.2010 г. за реда и условията за регистрация на земеделската техника, горската техника и машини за земни работи, издадена от МЗХ и валидни талони за преминат технически преглед.
Минимални изисквания: 1. Валиден лиценз/разрешение за извършване на обявената поръчка, издадено от компетентен орган.
2. Списък на основните договори за обслужване, изпълнени за последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор.
3. Минимални изисквания относно механизация и техническо оборудване.
За изпълнение на всяка от позициите изпълнителят трябва да осигури минимално необходима техника за точното и качествено изпълнение на обявената поръчка, както следва:
- булдозер – 1 /един/ брой
Доказателства, че участникът разполага с необходима техника за изпълнение на поръчката:
- Първични счетоводни документи или заверено извлечение от счетоводните книги на сметка 204 за ДМА при собствена техника, договори за покупко-продажба или друг документ, доказващ, че техниката е собствена;
- Заверени копия от договори за наем;
- За механизираната техника се представят копия от свидетелствата за регистрация на техниката по Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника /ЗРКЗГТ/ и чл. 2 от Наредба № 7 от 23.03.2010 г. за реда и условията за регистрация на земеделската техника, горската техника и машини за земни работи, издадена от МЗХ и валидни талони за преминат технически преглед.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.08.2015 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията се предоставя на кандидатите срещу представяне на документ за внесени невъзстановими 50.00 (Петдесет) лева без ДДС в касата на ТП ДГС Буйновци.
Документацията за участие може да се закупува всеки работен ден от 8:30 до 12:30 часа и от 13:00 до 16:00 часа до 14.08.2015 г., включително.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.08.2015 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.08.2015 г. Час: 13:00
Място
Административна сграда на ТП ДГС Буйновци
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г.
1)
Кратко описание
Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45233140
Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
3)
Количество или обем
Прогнозна стойност на една позиция
Прогнозна стойност, без ДДС
6500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г.
1)
Кратко описание
Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45233140
Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
3)
Количество или обем
Прогнозна стойност на една позиция
Прогнозна стойност, без ДДС
6500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г.
1)
Кратко описание
Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45233140
Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
3)
Количество или обем
Прогнозна стойност на една позиция
Прогнозна стойност, без ДДС
6500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г.
1)
Кратко описание
Направа и текущ ремонт на извозни тракторни пътища за обслужване на сечища в горски територии – държавна собственост, на ТП ДГС Буйновци през 2015 – 2016 г.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45233140
Описание:
Строителни и монтажни работи
Пътни работи
3)
Количество или обем
Прогнозна стойност на една позиция
Прогнозна стойност, без ДДС
6500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение