00797-2015-0042
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.06.2015 11:53 ч. : | 30/06/2015 11:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.06.2015 11:53 ч. : | 30/06/2015 11:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Бургас: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Елена Иванова; Людмила Цонева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 898738; 056 907453, E-mail: e.ivanova@burgas.bg, Факс: 056 907259
Място/места за контакт: Дирекция Европейски политикиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.
Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/22702.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изпълнение на СМР за обект: „Канализация гр. Българово, общ. Бургас втори етап“, за чието изпълнение се търси целево финансиране от ПУДООС с проектно предложение „Подобряване на инфраструктурата за събиране и отвеждане на отпадъчни битови води от гр. Българово, община Бургас: канализация за отпадъчни води - втори етап”.
Възлагане на обществена поръчка
Проект „Подобряване на инфраструктурата за събиране и отвеждане на отпадъчни битови води от гр. Българово, община Бургас: канализация за отпадъчни води - втори етап“ предвижда изграждането на разделна канализационната система на гр. Българово. Първи етап е реализиран и приключил през 2011 г., когато със собствени средства на Община Бургас са изградени частично главните колектори на мрежата. В рамките на предвидената за изграждане във втори етап битова канализационна мрежа е решена като гравитачна и това позволява поетапното присъединяване на канализационни клонове към вече изградените със собствени средства на Община Бургас Гл. канализационен клон I и Гл. канализационен клон II.
45232400, 45232410
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Етап ІІ от обект „Канализация гр. Българово“, чиято реализация предстои и е обект на настоящата обществена поръчка, предвижда изграждане на битова канализационна мрежа, който включва канали от 1 до 29; от 38 до 76; и останалите участъци от Главен колектор І от 34 м преди о.т.153 до 15м след о.т.178 и Главен колектор ІІ от о.т.56 до началото му о.т.1. Обща дължина на мрежата 12 981 ,40 м. Предвидени са сградни канализационни отклонения за всеки от имотите – общо 838 броя. Общата дължина на СКО е 8 055 м. Те ще бъдат изпълнени от PР гофрирани тръби Ф160 мм при коравина SN8.
НЕ
913
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Гаранцията за участие е в размер на 50 000,00 лева /петдесет хиляди лева/. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя или по образец на банката- издател, в който следва да са спазени условията на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Община Бургас, IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение. 3.1. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1,5 % от стойността на договора без включен ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 60 календарни дни. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка на Възложителя: Община Бургас, IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Предвижда се поетапно освобождаване на гаранцията за изпълнение. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора, както следва: ЗА ПЪРВА ФАЗА 1.1. Междинни плащания - в общ размер до 80 % от стойността на договора без ДДС за първа фаза. Възложителят заплаща изпълнените СМР поетапно, по доказани действителни количества с протокол, съобразно с финансирането осигурено от ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА (ПУДООС) към Министерство на околната среда и водите, гр. София, както и въз основа на офертните единични цени, след издаване на фактура от Изпълнителя и подписване на протокол за действително извършените СМР през предходния календарен месец от представители на Възложителя, Изпълнителя и РИОСВ- БУРГАС. Гореописаните документи следва да бъдат придружени от изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 1.2. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 20 % от стойността на предмета на договора за първа фаза се извършва в зависимост от условията заложени от ПУДООС, а именно след подписването на двустранен приемо- предавателен протокол за приемане на обекта. Плащанията- междинни и окончателно се извършват към Изпълнителя в срок от 5 (пет) работни дни след постъпване на средствата отпуснати от ПУДООС по сметката на Община Бургас, но не по- късно от 30 дни (тридесет дни). ЗА ВТОРА ФАЗА 2.1. Междинни плащания - в общ размер до 80 % от стойността на договора без ДДС за втора фаза - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответната фаза от предмета на поръчката и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 2.2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по междинните плащания в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа за съответната фаза и представяне на фактура. 2.3. При оформяне на документите и извършване на плащанията по договора, Изпълнителят следва да се съобразява с изискванията на финансиращата страна. Плащанията се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Допълнително възникналите СМР за всяка фаза, ще се разплащат само при доказана необходимост (напр. актувани разлики в количествата спрямо КСС), след приемането им с двустранно подписан протокол от страните по настоящия договор, за действително извършените СМР, актувани на базата на приетите от Възложителя показатели за ценообразуване, фактури за закупени материали, анализи и норма време по УСН и ТНС. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на договора. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителят докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.
В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
1. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. Посочената в поле II.2.1) прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага. Оферти на участниците, които надхвърлят обявената обща прогнозна стойност за изпълнение на поръчката, както и прогнозната стойност за всяка една фаза ще бъдат отстранени като неотговарящи на предварително обявените от възложителя условия. 3. Общият размер на признатите непредвидени разходи за всяка фаза на проекта се изплаща от бюджета на Община Бургас. 4. Срокът за изпълнение на договорените строително-монтажни работи по първата фаза и предаването на подобектите/строежите от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с Констативен Акт Образец 15, подписан без забележки, е съгласно oфертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и предложения от него линеен график, като част от офертата му за участие в обществената поръчка. Участникът предлага срок за изпълнение, който следва да бъде не по- дълъг от 365 календарни дни и започва да тече от датата на предаване на строителната площадка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с приемо-предавателен протокол, подписан от страните. Срокът за изпълнение на договорените строително-монтажни работи по втората фаза и предаването на подобектите/строежите от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с Констативен Акт Образец 15, подписан без забележки, е съгласно oфертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и предложения от него линеен график, като част от офертата му за участие в обществената поръчка и започва да тече от датата на уведомяване на Изпълнителя, от страна на Възложителя за осигуреното финансиране и обхвата на финансираните дейности за тази фаза и предаване на строителната площадка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с приемо-предавателен протокол, подписан от страните. Участникът предлага срок за изпълнение за втори етап, който следва да бъде не по- дълъг от 548 календарни дни.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
93-ОП-42
НЕ
Български
180
Сградата на Община Бургас, град Бургас, ул. "Александровска" 26.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
9.Банкова гаранция за участие в ОП по образец или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискв-ята и усл-ята на възл-ля, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или Док-нт за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (копие). В случай, че се представя банк. гар-я, същата трябва да е безусловна и неотменима и да е със срок на валидност мин. 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. 10. Декл-я, че са спазени изискв-ята за закрила на заетостта, вкл. миним. цена на труда и усл-ята на труд. При обединение, което не е ЮЛ декл-ята се представя и за участниците в обед-ето, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. "Миним. цена на труд" е миним. размер на заплащане на работната сила, определен като миним. месечен размер на осигур. доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от ЗБДОО за съотв. година. Органите, от които участниците могат да получат необх.информация за данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в строителството са: НАП, МОСВ, АЗ и ГИТ (www.nap.bg, www.moew.government.bg, www.az.government.bg и www.gli.government.bg). 11. Декл-я за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обст-во по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Наличието на тези обст-ва води до отстраняване от процедурата. 12. Декл-я по чл. 6, ал. 2 ЗМИП – Прил-е № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП. 13. Декл-я /свободен текст/ за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката. 14. Док-ва за икон. и финансови възможности, изброени в поле III.2.2) на наст. обявл-е 15. Док-ва за техн- възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на наст. обявл-е. 16. Техн. предл-е, включващо срок за изпълнение, изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Техн. спец-я, инвест. проекти, изискв-ята към офертата и усл-ята за изпълн-е на поръчката, представено в оригинал, към което, ако е приложимо, се прилага декл-я за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Към Технич. предл-е се прилагат също Работна програма за всяка фаза на изпълнение на дог-ра, Обяснителна записка, обосноваващи предложения срок за изпълнение и мерки за опазване на околната среда по време на изпълнение на предмета на договора. Представя се и на електр. носител (диск) в нередактируем формат (например PDF или еквивалент). 17. Ценово предл-е, изготвено по образец, представено в оригинал в едно с показатели за ценообразуване, анализи за формиране на единичните цени и попълнени КСС. Цената следва да бъде представена в лева без ДДС с включени 5% провизорни суми за непредвидени разходи, чието изплащане ще се извършва само при доказана необходимост в съответствие с условията на договора. Към оригинала следва да се постави електр. носител (диск) в редактируем формат (например Excel или екв-нт), за да бъде направена аритм. проверка на данните, заложени в предл. цена и остойностени колич.сметки, както и на този диск да се представят и анализи за формиране на един. цени. Всички един. цени и стойности да бъдат закръглени до втория десет. знак след запетаята с функция ROUND. В конкретните анализни цени да се включват всички операции, необходими за извършване на съответния вид работа. Възл-лят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата до изтичане на срока за получаването й, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от наст. обявл-е. Чрез профила си на купувача възл-лят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по док-ята могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На осн-е чл. 64, ал. 3 от ЗОП възл-лят съкращава миним. 52-дн. срок за подаване на оферти чрез използване на предв. в закона способи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.
30.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ