00265-2015-0088
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.06.2015 10:17 ч. : | 29/06/2015 09:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.06.2015 10:17 ч. : | 29/06/2015 09:32 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: инж.Дичо Нончев – Гл.инжинер минен – технология и анализи и инж.Станислав Стойков - Експерт управление при кризи и ОМП, за въпроси по процедурата: Росица Димитрова - Експерт Търговия, РБългария 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3016/;0417 83305/3056/; 0417 83305/3109/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Производствено-технологичен, отдел Сигурност и отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изтокЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, РБългария 62620, Раднево, Тел.: 0417 833043323, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставка на елементи, изграждане, внедряване и интегриране със съществуващите GPS и поддръжка на GPS/GPRS базирана корпоративна система за отчитане разхода на светли горива, изминатите маршрути и режими на работа на рудничните транспортни средства и технологична механизация в клоновете на „Мини Марица Изток“ЕАД” - реф.№82/2015г. - ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на процедурата е доставката на елементи, изграждането, внедряването и интегрирането със съществуващите GPS и поддръжка на GPS/GPRS базирана корпоративна система за отчитане разхода на светли горива, изминатите маршрути и режими на работа на рудничните транспортни средства и технологична механизация в клоновете на „Мини Марица Изток“ЕАД. Изискванията на Възложителя относно изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие. Всички условия за изпълнение на поръчката са описани в документацията за участие.
38570000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
235 броя
НЕ
41
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 4000 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранциите за изпълнение на договора са две - 1-вата - в размер на 3% от стойността на подлежащите за доставка и монтиране устройства по договора и 2-ра - в размер на 3% от стойността за абонаментната поддръжка на системата. Представят се преди подписване на договора и се връщат в срок до 30 дни - след приемане на всички доставени и монтирани устройства за 1-вата и след приключване на абонаментната поддържка - за 2-рата гаранция. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва по банков път, на етапи: - за монтираните устройства - до 30 календарни дни след извършване на проба за всяка машина в рамките на изразходване на три резервоара гориво на съответната машина, доказваща изпълнение на всички изисквани от Възложителя функционални възможности на съответните монтирани на машината устройства и приемането им от Възложителя с подписване на приемно предавателния протокол. - за абонаментната поддръжка извършвана по договора - ежемесечно, в срок до 20-то число всеки месец, за извършената поддръжка за предходния месец, на базата на представени двустранно-подписан протокол за извършена услуга в която са отразени броя на поддържаните през месеца устройства и месечната такса за 1 устройств и фактура-оригинал за дължимата стойност.
няма
няма
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№82/2015 – ЗОП
НЕ
НЕ
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша - №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
29.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ