02732-2015-0007
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.06.2015 09:16 ч. : | 19/06/2015 17:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.06.2015 09:16 ч. : | 19/06/2015 17:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национален център по обществено здраве и анализи, Бул. Акад. Иван Гешов № 15, За: Албена Киркова - юрисконсулт 02 80 56 357, България 1431, София, Тел.: 02 8056357, E-mail: pokana@ncpha.government.bg, Факс: 02 9549623
Място/места за контакт: Гр. София, бул. Акад. Иван Гешов, № 15, деловодствоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ncpha.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://ncpha.government.bg/porachki/407-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Национално представително епидемиологично проучване на честите психични разстройства в България, чрез интервю лице в лице, с използване на компютърна версия на въпросник СИДИ (Съставно Интернационално Диагностично Интервю)“.
Възлагане на обществена поръчка
Целта на тази поръчка е да се извърши специализирано и национално представително проучване, в съответствие с указанията и изискванията на НЦОЗА, чрез което да се осъществи социално изследване, като се събере, обработи и анализира информация за разпространението на психичните разстройства сред общото население на България. Социалното изследване/проучване следва да се извърши посредством използването на специализирана софтуерна среда (Blaise) и компютърна версия на въпросник СИДИ. В резултат на проведеното социално изследване трябва да се формира база данни, в SAS формат, за разпространението на честите психични разстройства в Република България. Посоченото е в изпълнение на дейности по предифиниран проект: „Подобрени услуги за психично здраве“ /Договор № РД-13-242 за БФП № BG 07-PDPC 03/25.11.2014г./
79315000, 73111000, 72320000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката включва: • Формиране на извадка на социалното изследване, която следва да е репрезентативна (представителна) за страната по отношение на дефинирания обект на изследване. Извадката трябва да е вероятностна (случайна), стратифицирана по пол, възраст, образование, етнически произход и местоживеене (включително градски и селски райони). • Постигане на не по-малко от 60 (шестдесет) % завършени интервюта/валидни отговори, представляващи не по-малко от 1 500 (хиляда и петстотин) завършени интервюта/валидни отговори на база на националната представителна извадка;. • Провеждане на интервютата по метода «лице в лице» с респондентите. За целта е необходимо анкетьорската мрежа на Изпълнителя да разполага с преносими компютри, на които да може да бъде инсталиран Blaise софтуер и въпросник СИДИ. • Пилотно тестване на въпросника СИДИ, което включва минимум 60 интервюта, избрани според дизайна на проучването. • Формиране на база данни от проведеното социално изследване в SАS формат с подходящо етикетиране на променливите и етикетиране на стойностите, според съответния протокол от срещата, на която изпълнителят ще представи процеса на изследването, включително фазата събиране на данни, въвеждане на данни, изчистване и описание на базата данни.
НЕ
01.04.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в процедурата. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 2 000 лв. (две хиляди лева) без ДДС. Гаранцията за участие може да се представи като парична сума или под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранция за участие по банков път (т.е. като парична сума), това следва да стане по следната сметка на Възложителя: Банка: УниКредит Булбанк АД клон “Батенберг”, IBAN: BG71 UNCR 9660 3319 9953 16, BIC: UNCRBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с предмет: Национално представително епидемиологично проучване на честите психични разстройства в България, чрез интервю лице в лице, с използване на компютърна версия на въпросник СИДИ (Съставно Интернационално Диагностично Интервю)“. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност не по – малко от 30 дни след срока на изпълнение на договора; възможността за задържането и усвояването е по реда на договора за обществена поръчка. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Възложителят ще извършва плащане по настоящата поръчка въз основа на сключения между страните договор, по банков път, в лева, по посочена от Изпълнителя банкова сметка, както следва: - Първо междинно плащане: в размер на 20% от стойността на договора, след изпълнение на фаза 1 от Техническата спецификация (разработен въпросник, обучени експерти/анкетьори, пилотно тестване на въпросника). Изпълнените дейности се удостоверяват с подписването на двустранен приемо-предавателен протокол от страните по договора. - Второ междинно плащане: в размер на 70% от стойността на договора, след изпълнение на фаза 2 от Техническата спецификация (проведени интервюта и агрегиране на единна база данни). Изпълнените дейности се удостоверяват с подписването на двустранен приемо-предавателен протокол от страните по договора. Второто междинно плащане се превежда само при условие, че са постигнати не по-малко от 60 (шестдесет) % завършени интервюта/валидни отговори, представляващи не по-малко от 1 500 (хиляда и петстотин) завършени интервюта/валидни отговори на база на национална представителна извадка. В случай, че тези условия не са изпълнени кумулативно – второ междинно плащане не се извършва. - Финално плащане: в размер на 10% от стойността на договора – след изпълнение на всички дейности по договора от страна на Изпълнителя и в частност на фаза 3 от Техническата спецификация (Представяне на заключителен доклад). Изпълнените дейности се удостоверяват с подписването на двустранен приемо-предавателен протокол от страните по договора. Изпълнението на всички дейности по договора се удостоверява с подписването на двустранен окончателен приемо-предавателен протокол, който обхваща и приемането на дейностите от фаза 3. Плащанията се извършват в срок до 20 работни дни, след представени във Финансово – счетоводен отдел на НЦОЗА оригинал на фактура и подписан двустранно съответния приемо-предавателен протокол, за качествено и количествено изпълнение на дейностите, по описаните по-горе фази.
Няма поставено изискване. В случай, че участникът, избран за изпълнител, е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, същото следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ. Изпълнителят следва да представи на Възложителя и заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация на обединението (консорциума).
Изпълнителят следва да се съобрази и със следните специфични условия: формиране на национална представителна извадка за страната в обем достатъчен за постигане на заложените резултати по настоящата обществена поръчка; постигане на не по-малко от 60 (шестдесет) % завършени интервюта/валидни отговори, представляващи не по-малко от 1 500 (хиляда и петстотин) завършени интервюта/валидни отговори на база на национална представителна извадка; наличие на национална анкетьорска мрежа (мин. 30 лица), при условията, посочени в поръчката), разполагаща с преносими компютри, на които да може да се инсталира Blaise софтуер (предоставен от Възложителя) и компютърна версия на въпросник СИДИ; осигуряване на собствен ключов експерт, който да премине специализирано обучение за работа с Blaise във връзка с компютърната версия на въпросника в Мичиганския университет. Обучението е в рамките на 5 дни, за сметка на Изпълнителя и възлиза на стойност 4000 щатски долара. В тази цена не влизат пътни, дневни и квартирни разходи, които също са за сметка на изпълнителя. осигуряване на минимум 5 обучители, които да бъдат обучени от „Главен изследовател”, определен от Възложителя, и които след това на свой ред следва да обучат не по-малко от 25 анкетьори на Изпълнителя. (ВАЖНО: Обучителите могат да участват и като анкетьори впоследствие, с оглед на поставеното изискване за анкетьорска мрежа от минимум 30 лица, както и с оглед на изискването анкетьорската мрежа да има минимум по един представител във всяка от 28-те административни области на страната.)
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
1. Пълен достъп до документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по проект: „Подобрени услуги за психично здраве“ /Договор № РД-13-242 за БФП № BG 07-PDPC 03/25.11.2014г./ е предоставен в Профила на купувача на официалния уеб-сайт на НЦОЗА http://ncphp.government.bg/, раздел „Обществени поръчки и публични покани - профил на купувача“. Документацията се предоставя безплатно на посочения интернет адрес. 2. Документацията може да бъде получена и на хартиен носител от служител, в стая № 16, „Деловодство“, ет. 4, в сграден комплекс „Център по хигиена“, гр. София, бул. Акад. Иван Гешов, № 15, всеки работен ден от 9:30 часа до 17:00 часа, след заплащане на сумата от 6,00лв, в счетоводството на НЦОЗА – ет.4, стая 19, за което на приносителя ще бъде издадена фактура за извършеното плащане. 3. При поискване за изпращане на документацията, съответният участник следва да го заяви писмено, както го изпрати заявка на факс: 02/ 954 96 23 или на имейл адрес: pokana@ncpha.government.bg, като задължително посочва актуални телефон, факс, електронен адрес и пощенски адрес за кореспонденция. Към заявката се изпраща и копие на платежно нареждане за сума в полза на НЦОЗА в размер на 6,00лв. Сумата се заплаща по Банкова сметка на НЦОЗА, както следва: Уникредит Булбанк, ул.Княз Александър I, София, BIC: UNCRBGSF, IBAN BG 96 UNCR 9660 3119 9953 19.
Български
120
Сградата на НЦОЗА на адрес: гр. София, бул. Акад. Иван Гешов, № 15
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средства за масово осведомяване или други лица, на които се осигурява достъп при спазване на установения пропусквателен режим в сградата. Всички лица следва да могат да представят документ за самоличност. Упълномощените представители на участниците следва да представят пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение от раздел III.2.1.: По отношение на чуждестранни лица се прилага чл. 48 от ЗОП. Участниците представят декларации във връзка с изискванията, заложени в т. 9-10. В откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения. Участниците–юридически лица в процедурата се представляват от законните си представители или от лица, специално упълномощени за участие в процедурата. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. В случай че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; водещият съдружник на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението;всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; съставът на обединението няма да се променя за срока на изпълнение на обществената поръчка. По отношение на определянето на лице, което да представлява обединението, е допустимо участниците да представят и отделен документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият – съгласно предвиденото в чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП. Когато участникът е обединение (консорциум), участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение помежду си, оригинал или нотариално заверено копие, което следва да представят при подаване на офертата. В процедурата за възлагане на обществена поръчка, едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение не може да представи самостоятелна оферта. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. При подаване на офертата, участникът декларира дела на участие на всеки подизпълнител (в проценти), както и вида на конкретните дейности, които ще се извършват от подизпълнителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете, посочени в чл. 120 от ЗОП.
19.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ