00265-2015-0080
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.06.2015 11:49 ч. : | 10/06/2015 10:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.06.2015 11:49 ч. : | 10/06/2015 10:50 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Красимир Димитров - по технически въпроси, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3121/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел ЗБУТИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Рехабилитация (ремонт) на 7 броя кабини на багери в рудник „Трояново-1“, с. Трояново по спецификация
Възлагане на обществена поръчка
Рехабилитация (ремонт) на 7 броя кабини на багери в рудник „Трояново-1“, с. Трояново по спецификация. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката. Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Техническа спецификация.
44211000 (IA23)
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
I-ва кабина на багер BRs 710 № 165; I-ва кабина на багер BRs 710 № 166; I-ва и II-ра кабина на багер Rs 2000 № 141; I-ва и II-ра кабина на багер Rs 2000 № 142; II-ра кабина на багер Rs 2000 № 143;
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 800 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договор е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на ремонт на отделна кабина срещу представена фактура и двустранно подписан протокол.
Срок за цялостно изпълнение до 12 (дванадесет) месеца след сключване на договор, като ремонтните дейности се извършват след заявка от страна на Възложителя, по график съобразен с годишните ремонти на участъците както следва: I-ва кабина на багер BRs 710 № 165 - до 20 дни; I-ва кабина на багер BRs 710 № 166 - до 20 дни; I-ва и II-ра кабина на багер Rs 2000 № 141 - до 30 дни; I-ва и II-ра кабина на багер Rs 2000 № 142 - до 30 дни; II-ра кабина на багер Rs 2000 № 143 - до 30 дни;
не се изискват
1. Списък на услуги по рехабилитация (ремонт) на помещения изработени от метална конструкция и сандвич панели, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. За всеки от посочените в горепосочения списък услуги, следва да се предостави доказателство за извършена услуга под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. Възложителят не изисква представяне на определен брой реализирани услуги. 2. Участниците да притежават и представят следните документи: 2.1. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ производство на изделия от метал и панели тип "Сандвич" (доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език). 2.2. Валиден сертификат по ISO 14000:2004 или еквивалент (доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език). 2.3. Валиден сертификат по BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент (доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език).
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф. № 86/2015 г. - ЗОП.
НЕ
НЕ
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ