00265-2015-0077
Технически редакции | ||
03.06.2015 09:56 ч. : | 03/06/2015 09:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.06.2015 09:56 ч. : | 03/06/2015 09:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раднево: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; по технически въпроси: Атанас Генчев - р-л звено АСДУ към ЕСР МИ и Петко Петков - инж. инв. контрол отдел Инвестиции, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3158/; 0417 83305/3022/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Търговски; ЕСР МИ, отдел ИнвестицииИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Актуализация на АСДУ на „Мини Марица-изток” ЕАД във връзка с въвеждането на нови местими подстанции 20/6 kV – 7 бр. и нови уредби 20 kV в 4 бр. Подстанции - реф. № 60/2015 г. - ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
Разширение на съществуващата система за телемеханика към “Мини Марица Изток” ЕАД, изразяващо се в програмно разширение на АСДУ на „Мини Марица Изток” ЕАД в частта за комуникация по протокол IEC 60870-5-104, база данни за реално време, визуализация с телеинформация и телеуправление от/на подстанции „Подвижна 21”, „Подвижна 22”, “Подвижна 25”, „Подвижна 31”, „Подвижна 32”, „Подвижна 33”, „Полустационарна 34” и “Гипсово”, “Гледачево”, “9”, “10” - нови уредби 20 kV. Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Техническа спецификация.
48000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
нови местими подстанции 20/6 kV – 7 бр; нови уредби 20 kV в 4 бр. подстанции.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 2 500 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се освобождава частично в срок до 30 дни след изпълнен етап, пропорционално на неговата стойност. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на дейностите по всеки етап срещу представена фактура и двустранно подписан протокол. Изпълнението на поръчката се реализира на два етапа, както следва: Въвеждане в АСДУ на нови местими подстанции и Въвеждане в АСДУ на нови уредби 20 кV.
Изпълнителят поема задължението да адаптира собствения си комуникационен софтуер към предоставения му такъв от съществуващите RTU по обектите. Задължително условие за възлагане на поръчката е участниците да докажат пред комисия на Възложителя, наличието и работоспособността на следното техническо решение: Двустранен обмен на информация между КС на СДЗ и обектите по протокол IEC 60870-5-104, реализиран от комуникационен софтуер на участника и възможността за адаптирането му. Визуализация на информацията на работно място на КС на СДЗ. Участниците да се запознаят със SCADA системата на обектите, комуникационната среда, АСДУ на „Мини Марица Изток” ЕАД и конкретният обем данни от обектите преди подаване на оферта за участие. Този задължителен оглед се удостоверява с двустранно подписан протокол, който се прилага в Плик № 1 - Документи за подбор. Непредставилите протокол се отстраняват от участие в процедурата. Всички желаещи да участват в огледа трябва да се явят на 03.07.2015 г. от 10.00 часа пред адм. сграда на ММИ ЕАД град Раднево. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лица, които ще отговарят за огледа: инж. Атанас Генчев - р-л звено АСДУ към ЕСР МИ, вътр. тел.: 3158, инж. Марьо Марков – експерт проект. и прогр. АСДУ към ЕСР МИ, вътр. тел.: 3122, инж. Петко Петков - инж. инвеститорски контрол към отдел „Инвестиции“, вътр. тел.: 3022. Участниците да представят техническо решение за изпълнение предмета на поръчката - в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката".
не се изискват
Участниците да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват включващ проектиране, производство и инсталация на системи за управление (доказва се с копие на сертификата, с превод на български език).
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф. № 60/2015 г. - ЗОП.
НЕ
НЕ
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.06.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ