00056-2015-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.05.2015 16:31 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.05.2015 16:31 ч. : | 29/05/2015 16:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.05.2015 16:31 ч. : | 29/05/2015 16:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Харманли:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Харманли, пл. Възраждане №1, За: инж. Пламен Найденов, Васил Шаринов, РБ 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Място/места за контакт: Община ХарманлиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.
Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/detski-ploshhadki/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставка и монтаж на съоръжения за детски площадки в ОДЗ „Пролет“; ОДЗ „Ален мак“; ЦДГ „Детски свят“ и в кв. 16 на бул. „България” , УПИ І, идентификатор № 77181.12.368 по КК на гр. Харманли ”. /срещу Атлас/
Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка и монтаж на съоръжения за детски площадки в ОДЗ „Пролет“; ОДЗ „Ален мак“; ЦДГ „Детски свят“ и в кв. 16 на бул. „България” , УПИ І, идентификатор № 77181.12.368 по КК на гр. Харманли ”. /срещу Атлас/ по обособени позиции, както следва: •Обособена позиция №1 – Доставка и монтаж на съоръжения за детски площадки в ОДЗ „Пролет“; ОДЗ „Ален мак“; ЦДГ „Детски свят“. •Обособена позиция №2 – Доставка и монтаж на съоръжения за детски площадки в кв. 16 на бул. „България” , УПИ І, идентификатор № 77181.12.368 по КК на гр. Харманли ”. /срещу Атлас/.
37535200
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
21.05.2015 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
III.1.2
Подробно описани в документацията за участие в ОП на официалната страница на Община Харманли : www.harmanli.bg
Плащането по договорите ще се извърши от Възложителя чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок до 30 /тридесет/ дни, от деня на извършване на доставката и монтажа, след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя и подписването на двустранен приемо-предавателен протокол. Изпълнителят има право на аванс – до 30 % от цената на договора,съгласно условията на документацията и на проекто-договора.
II.2.1
Подробно описани в документацията за участие в ОП на официалната страница на Община Харманли : www.harmanli.bg
Обособена позиция 1-10бр.комбинирани детски съоръжения и 4 бр.съоръжения (занимателни панели, тунелчета) Обособена позиция 2 - 1бр.комбинирано детско съоръжение, 1бр.двойна люлка, 4бр.кошчета и 3бр.пейки
III.1.4
в документацията за участие
Строително-монтажните работи да се изпълняват под прякото ръководство на технически ръководител на обекта. Работната ръка да бъде обучена за изпълнение на съответния вид СМР. Да ползва работно облекло и предпазни средства. Охраната на строителните материали се организира и изпълнява от изпълнителя на обекта.
III.2.2
Подробно описани в документацията за участие в ОП на официалната страница на Община Харманли : www.harmanli.bg
Няма изисквания
III.2.3
Подробно описани в документацията за участие в ОП на официалната страница на Община Харманли : www.harmanli.bg
1. кандидатът или участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години минимум 1 доставка с монтаж сходна с предмета на настоящата поръчка 2. да разполагат с екип за изпълнение на монтажа: технически лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на монтажа на съоръженията; 3. кандидатът или участникът следва да разполагат техническо оборудване за осъществяване предмета на поръчката; 4. участниците следва да притежават сертификат ISO 9001:2008 за качество / еквивалент/ и да го представят с офертата си за участие в обявената процедура; 5. в процеса на изпълнение на поръчката , участниците следва да предприемат мерки за опазване на околната среда , съобразно европейските и международните стандарти . Съответствието с поставените минимални изисквания за наличие на техническите възможности и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката се доказва с представянето от участника на: 1. списък на доставките с монтаж , изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, участникът следва да представи минимум едно удостоверение (референция) за добро изпълнение ; 2. декларация ,в която са посочени технически лица, ангажирани с изпълнението на поръчката- посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или / на ръководните му служители и въобще на лицата, които участват в изпълнението на поръчката ; 3. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги; 4. сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на оборудването със съответните спецификации или стандарти в съответствие с чл. 53 ,ал.(1) от ЗОП ; 5 . писмено описание на мерките, които ще се приложат за опазване на околната среда и представяне на сертификати , съгл. чл 53 ал.(2) които удостоверяват съответствието на участника с определените стандарти за опазване на околната среда и посочване на екологичната и одиторската схема на Европейския съюз ( EMAS) или стандартите за опазване на околната среда чрез съответните европейски и международни стандарти.
IV.3.8
19.06.2015г.
29.06.2015г.
Приложение Б.3/Приложимо и за двете обособени позиции/
На адрес www.harmanli.bg
Обособена позиция 1-10бр.комбинирани детски съоръжения и 4 бр.съоръжения (занимателни панели и тунелчета) Обособена позиция 2 - 1бр.комбинирано детско съоръжение, 1бр.двойна люлка, 4бр.кошчета и 3бр.пейки
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
В документацията за участие се прави следната промяна : В раздел " ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА, ВКЛЮЧИТЕЛНО НА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ", в подраздел 6."Начин на плащане " се добавя - Изпълнителят има право на аванс – до 30 % от цената на договора.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
29.05.2015 г.
Възложител