Версия за печат

00233-2015-0008

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП Национална компания Железопътна инфаструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Дориана Данчева, Р. България 1223, София, Тел.: 02 9323878, E-mail: d.dancheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки/2015/03/05/2015-оп-025-абонамент-на-програмен-продукт-“teres/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: поддържане на жп инфраструктураДруго (моля пояснете): поддържане на жп инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Отстъпване право на ползване и софтуерна поддръжка на автоматизирана система: „Ръководство и отчитане на влаковата работа“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ДП НКЖИ – Централно управление и поделенията.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Отстъпване право на ползване и софтуерна поддръжка на автоматизирана система: „Ръководство и отчитане на влаковата работа”. Софтуерната и хардуерната поддръжка на РОВР се изразява в следното: - Ежедневна проверка на графика, подготвен за зареждане на оперативните бази данни за следваща дата за валидност на разработените от технолозите по изготвяне на разписанията (графистите) вариантни графици, комуникация с графистите и евентуално коригиране на данните преди зареждането им; - Съобразяване с работата на графистите и евентуално отлагане на трансферните процеси при необходимост от спешно разработване на вариантни разписания; - Ежедневно следене на трансферните процеси при зареждане на оперативен график от съществуващата система за планиране на влаковата работа и разрешаване на проблеми, възникнали вследствие прекъсване на ел. захранване, токови удари, комуникационни пренапрежения, свързаност между компютрите и сървърите и др.; - Съобразяване с административни промени в изискванията за зареждане (извънредни влакове, изолирани локомотиви, информация за влакове и прозорци за още една дата напред и др.); - Корекции на данните за тяговия подвижен състав и возилата (номера, маси, оси) в съответствие с административни промени; - Координиране на процесите на трансфер на отчети към службите за анализ и маркетинг - следене на работата на mail сървърите и препращане на данни при необходимост; - Администриране на базите данни - съобразяване с възникнали промени в изискванията (нови полета, промени в съществуващите и др.); - Админинистриране на правата за достъп до базите данни (регистрация на нови компютри, промени на операционните системи или данните за потребителите, специфициране на правата за дадено работно място и др.); - Извършване на промени в конфигурацията на диспечерските участъци при заявяване от страна на поделение УДВК; - Софтуерна поддръжка на системата РОВР на локално ниво (работещи програми, библиотеки, локални бази данни, връзки между компютрите в локалните мрежи); - Софтуерна поддръжка на управлението за печат на изпълнените графици (конфигуриране на връзки с печатащите устройства за черно-бял и цветен печат при възникване на необходимост); - Извършване на промени във функционалността на отделните работни места при смяна на компютри (смени на диспечерски кръгове, компютри на старши диспечери, оперативни сектори, ръководители на звена и др.); - Извършване на промени в програмното осигуряване, заявени от ръководството на поделение УДВК; - Оказване на съдействие на ръководствата на оперативно-диспечерските звена при необходимост от проследяване на операции, извършени от влаковите диспечери; - Възстановяване на разписания и състави при заявяване от ръководствата на оперативно-диспечерските звена; - Извършване на обучение на персонала при наличие на съществени промени в начина на работа или при назначаване на нови служители; - Хардуерно поддържане на компютърните конфигурации (замяна на цели компютри, монитори или на дефектирали компоненти - захранвания, мрежови платки, мишки, клавиатури и др.) - Хардуерно поддържане на цветните принтери (смяна на чипове, зареждане на касети, смяна на барабани, доставка на части и др.)

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
180000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4979 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Отстъпване право на ползване и софтуерна поддръжка на автоматизирана система: „Ръководство и отчитане на влаковата работа”
V.1) Дата на сключване договора
30.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ТТЛ“ ЕООД, ул. „Хризантема“ № 19, Р. България 1202, София, Тел.: 02 9313100, E-mail: lyuben.tenev@ttl-bg.com, Факс: 02 9200292

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 180000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ТТЛ“ ЕООД, гр. София, ул. „Цветан Минков“ №9, вх. № ЖИ-9931/ 18.03.2015 г., в 10,37 часа


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Между ДП „НКЖИ“, като възложител, и „ТТЛ“ЕООД, като изпълнител, е подписан договор №4503/12.12.2013 г. с предмет „Отстъпване на неизключително право за използване на автоматизирана система „Ръководене и отчитане на влаковата работа“ /РОВР/”. С договора се осигурява „РОВР“ – версия „2013“ на 17 работни места – ДП „НКЖИ“ - Централно управление - 3 бр.; звено „Оперативно-диспечерско“ Пловдив - 11 бр. и ЦДР – 3 бр. и абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка, администриране на база данни. Срокът на договора е изтекъл на 01.01.2015 г. На база на едногодишната експлоатация на системата, показала отлични резултати, ДП „НКЖИ“ счита за необходимо системата да се внедри в регионалните звена „Оперативно-диспечерско“ София и Горна Оряховица. По този начин автоматизираното планиране, ръководене и отчитане на влаковата работа ще обхване цялата железопътна инфраструктура. Във връзка с гореизложеното е необходимо да се сключи договор за отстъпване на право за ползване и софтуерна поддръжка на автоматизирана система РОВР за 3 години. Налице е предпоставка за възлагане на обществена поръчка съгласно чл.90,ал.1,т.3 от ЗОП, а именно: възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторските права, тъй като: - Програмният продукт е интелектуална собственост на фирма „ТТЛ“ ЕООД, което управителят на фирмата декларира - Съгласно закона за авторско право, в „Информация за системата“ има поставен знак Copyright пред името на фирмата, години на разработването и контактен e-mail: lubomir.mihailov@gmail.com