Версия за печат

00044-2014-0078

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=469.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител за анализ, разработване и внедряване на две електронни административни услуги от четвърто ниво”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Агенция "Пътна инфраструктура", гр. София 1606, бул. "Македония" № 3
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка се осъществява в изпълнение на проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез реализиране и внедряване на онлайн административни услуги от 4-то ниво” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № 13-31-3/24.04.2014 г. и включва извършването на юридически преглед и анализ на нормативната уредба във връзка с предоставянето на електронните административни услуги, бизнес анализ на процесите по предоставяне на подлежащите на електронизиране в обхвата на проекта административни услуги, разработване и внедряване в експлоатация на две електронни административни услуги от четвърто ниво на развитие, подготовка на заявления за вписване в регистрите за оперативна съвместимост и осигуряване на съответствие с изискванията на ЗЕУ и подзаконовата нормативна уредба по неговото прилагане, юридическа подготовка на промени в нормативната уредба и изготвяне на вътрешни правила за изпълнение на услугите по електронен път.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72262000, 72317000, 72318000, 72322000, 72212931, 72212780, 80420000, 72300000, 72310000, 72312100, 72313000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер
Услуги по съхраняване на данни
Услуги по предаване на данни
Услуги по управление на данни
Услуги по разработване на софтуер за обучение
Услуги по разработване на софтуер за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
Услуги по електронно обучение
Услуги по предаване и обработка на данни
Услуги по обработка на данни
Услуги по подготовка на данни
Услуги по събиране на данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
445488 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка (ТО) на участника с показатели П.1 Предложение за изпълнение на юридическия анализ, П.2 Предложение за изпълнение на бизнес анализ, П.3 Предложение за изпълнение на дейностите по разработка и внедряване на софтуер, П.4 Предложение за изпълнение на дейностите по изготвяне на проекти за изменение на норма-тивната уредба и изготвяне на вътрешни правила, П.5 Предложение за изпълнение на дейностите по осигуряване на оперативна съвместимост и информационна сигурност, включително подготовка на заявления за вписване на ин-формационни обекти и услуги в регистрите съгласно изискванията на ЗЕУ, П.6 Предложение за начина на реализация на функционални изисквания, П.7 Предложение за управление изпълнението на поръчката, П.8 Предложение за управление на риска; тежест: 70
Критерий: Предложена цена (ПЦ); тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 126 - 224821 от 04.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-37-5 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Избор на изпълнител за анализ, разработване и внедряване на две електронни административни услуги от четвърто ниво”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.03.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение АПИ ЕАУ-2014, ЕИК176858586, ул.Тинтява № 13, Р. България 1113, София, Тел.: 02 960977, Факс: 02 9609797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 445488 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се осъществява в изпълнение на договор № 13-31-3/24.04.2014 г г. по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез реализиране и внедряване на онлайн административни услуги от 4-то ниво”, приоритетна ос ІІІ „ Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.ТехноЛогика ЕАД] 2.Атос Ай Ти Солушънс енд Сървисис ЕООД; 3.Обединение АПИ ЕАУ 2014 ("Контракс" АД и Първан Цветанов Русинов); 4.Сирма Солюшънс АД; 5.Консорциум Ес Ди Консултинг ДЗЗД ("Сиела Норма" АД и "Джи Ди Би Сол" АД); 6.ДЗЗД АПИ Електронни услуги ("Аксиор" ООД и "Енвизимо внедрявания и поддръжка" АД);