01605-2015-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.05.2015 09:59 ч. : | 21/05/2015 09:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.05.2015 09:59 ч. : | 21/05/2015 09:47 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: Р.Чолакова, инж. Оля Георгиева, РБългария 1080, София, Тел.: 0889 055710; 0889 221249, E-mail: rcholakova@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел БУТИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-rabotno-i-specialno-rabotno-obleklo-za-nujdite-na-personal-ot-bdj-putnicheski-prevozi.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на персонал от “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период”, разделена на 5 /пет/ обособени позиции.
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на персонал от “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период” и Спецификация за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, разделена на 5 /пет/ обособени позиции.
18100000, 18110000, 18130000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
„Доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на персонал от “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период” и Спецификация за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, разделена на 5 /пет/ обособени позиции: Обособена позиция №1- Доставка на работно облекло от док: - полугащеризони с яке - 5552 бр.; работни костюми -332 бр.; Обособена позиция №2- Доставка на студо- и водозащитни костюми /грейка/ -2780 бр.; Обособена позиция №3 -Доставка на сигнални елеци - 990 бр.;Обособена позиция №4- Доставка на зимни костюми за заварчик -14 бр.;Обособена позиция № 5- Доставка на летни костюми за заварчик -14 бр.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие се представя поотделно за всяка отделна обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: - обособена позиция №1 – 1140.00 лв.; - обособена позиция №2 – 90.00 лв.; - обособена позиция №3 – 14.00 лв.; - обособена позиция №4 – 6.00 лв.; - обособена позиция №5 – 5.00 лв.; със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите за участие. Гаранция за участие в процедурата се представя по преценка на участника под формата на оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите, съгласно образеца Приложение № 11 към документацията за участие или парична сума по сметката на Възложителя – „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон Света София, IBAN: BG57 UBBS 80021052226520, BIC: UBBSBGSF . Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение №12 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, в размер на 5 % от стойноста по договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. ВАЖНО! На основание чл.59, ал.6 от Закона за обществени поръчки, гаранция за участие и гаранция за изпълнение не се изисква от участници-специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Съгласно раздел VI. от проекта на договор към документацията за участие.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия.
ВАЖНО! На основание чл.16г, ал.1, и ал.4, т.1 от Закона за обществените поръчки, настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като предмета на поръчката е включен в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на закона за обществените поръчки, приет на основание чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, с Решение № 551/25.07.2014г. на Министерски съвет. 1. Всички обособени позиции в настоящата обществена поръчка са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2. Съгласно чл. 16г, ал. 5 от ЗОП: 2.1. Определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица; 2.2.В представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 3. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по ал. 5, т. 2, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. 4. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 5.В случай, че не бъде избрана някоя от офертите на ползващите се с преференция лица, процедурата не се прекратява, а тя продължава, като оценителната комисия се връща и продължава работата си с разглеждането на офертите без преференция, наличието на които е оповестено в рамките на първото публично заседание, като приложи всички приложими в общия случай на възлагане правила на закона.
Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.
1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, заедно с доказателства за извършените доставки под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетен орган, или чрез посочване на публичен регистър в РБългария, в който е публикувана информация за доставката. 2. Декларация за съответствие от участника, че предлаганото работно и специално работно облекло по вид и технически характеристики съответства на изискванията, посочени в “Технически изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД” . 3.Участниците представят образец / мостра/ за всеки предлаган артикул, придружена със съответните, записани в Техническите изисквания протоколи за изпитване на основния плат, хастара, ватата и готовото изделие (здравина на шева и размери), издадени от акредитирана, от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг компетентен орган на територията на Европейския съюз, изпитвателна лаборатория.Протоколите за изпитание да са издадени след датата на обявяване на процедурата. 4. Валиден сертификат за наличие на внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалент), издаден от акредитирана сертификационна организация на участника/производителя – копие, заверено от представляващия участника. 5. Когато участникът е производител, или когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганото работно и специално работно облекло, договор или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция. На основание чл.16г, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.
ДА
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
При поискване документацията може да се представи и на хартиен носител, като в този случай се заплаща в касата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул."Ив. Вазов" № 3 или по банкова сметка на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF, и се получава срещу платежен документ в деловодството на "БДЖ ПП" ЕООД всеки работен ден от 08.00 до 16.30 часа. Документацията може да се изпрати и чрез куриер за сметка на получателя.
Български
150
Административна сграда на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.4 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължава от раздел III.2.1 6.6. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП – Приложение № 5; 7.Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Прил. № 1 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата кандидати, при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл. 120 от ЗОП
21.05.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на персонал от “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период в съответствие с "Технически изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД" и Спецификация за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за обособена позиция №1 -Доставкана работно облекло от док както следва: полугащеризони с яке -5552 бр.; работни костюми -332 бр.
18110000
Описание:
Доставка на работно облекло от док както следва: полугащеризони с яке - 5 552 бр.; работни костюми - 332 бр.
Доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на персонал от “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период в съответствие с "Технически изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД" и Спецификация за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за обособена позиция №2 -Доставка на студо- и водозащитни костюми /грейка/ -2 780 бр.
18100000
Описание:
Доставка на студо- и водозащитни костюми /грейка/ - 2 780 бр.
Доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на персонал от “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период в съответствие с "Технически изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД" и Спецификация за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за обособена позиция №3 -Доставка на сигнални елеци -990 бр.
18100000
Описание:
Доставка на сигнални елеци - 990 бр.
Доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на персонал от “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период в съответствие с "Технически изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД" и Спецификация за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за обособена позиция №4 -Доставка на зимни костюми за заварчик - 14 бр.
18100000
Описание:
Доставка на зимни костюми за заварчик -14 бр.
Доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на персонал от “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период в съответствие с "Технически изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД" и Спецификация за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за обособена позиция №5 -Доставка на летни костюми за заварчик - 14 бр.
18000000
Описание:
Доставка на летни костюми за заварчик -14 бр.