Версия за печат

01249-2015-0002

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СО - район Студентски, Студентски град, бл. 5, За: Е.Младенова, България 1700, София, Тел.: 02 8687584, E-mail: rajon@studentski-so.org, Факс: 02 8686116

Място/места за контакт: Студентски град, бл. 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.studentski.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/Столична община - район Студентски,10656.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на двуетажна пристройка - разширение с три групи и физкултурен салон, основен ремонт на дворната инфраструктура и вътрешен ремонт на ВИК и ОВИ на съществуващата сграда на ОДЗ № 12 "Лилия"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ОДЗ № 12 "Лилия", ул. "Боян Дановски" № 3
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на двуетажна пристройка - разширение с три групи и физкултурен салон, основен ремонт на дворната инфраструктура и вътрешен ремонт на ВИК и ОВИ на съществуващата сграда на ОДЗ № 12 "Лилия"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложени КСС

Прогнозна стойност без ДДС
1541600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ в размер на 15416,00 /петнадесет хиляди четиристотин и шестнадесет/ лева, представена в една от следните форми:А) Парична сума – внася се по сметка на Столична община – район „Студентски”-"Общинска банка" АД – клон „Младост”, сметка: IBAN : BG33SOMB91303317618401, BIC: SOMBBGSF, или под формата на банкова гаранция, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура по ЗОП за изграждане на пристройка и ремонт на дворна инфраструктура и сградата на ОДЗ 12”. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат.Б) Банкова гаранция - безусловна неотменима и изискуема при първо писмено поискване от Възложителя банкова гаранция в полза на Столична община – район „Студентски” съгласно образец към документацията за участие. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с официален превод в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто (3%) от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. Представя се в една от следните форми:1. депозит на парична сума по същата банкова сметка на Възложителя;2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде до 30 календарни дни след изтичане срока на договора на избрания изпълнител.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени етапи от строителството за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението на работите по договора /след подписването на Акт Образeц 2, съгласно Наредба N 3 на МРРБ, съставен при осигуряване на финансовите средства в бюджета на Възложителя/ на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор етапи, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрени от лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол – ПРОТОКОЛ(Образец19) за извършените строително-монтажни работи съгласно описаните по долу етапи, Приемо- Приемателен Протокол и Сметка 22 подписани между Строител и Възложител. Срокът за одобряване на Протокол( образец 19) и Сметка 22 от страна на Възложителя е 7 календарни дни. Авансово плащане не се дължи.Междинните разплащания на СМР се извършват в 15 дневен срок от приемане на етап от строителството с приемо-приемателен протокол, Протокол (образец 19) между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ и ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ въз основа на сметка 22 и фактура, при завършване на следните етапи:1. Положена бетонова настилка на кота - 0.05м., +0,45 -15% 2. Груб строеж до кота +3.80 м.-15%, 3. Груб строеж до кота покрив-10%, 4. Доставка и монтаж на външна дограма по фасада -10%, 5. Вътрешна ел. инсталация и вътрешна ВиК мрежа-10%, 6. Вътрешни отоплителни инсталации и вентилация - 10%, 7. Външна топлоизолация и довършителни работи АС, вкл. покривни работи-10%, 8. Основен ремонт на ВиК и ОВИ инсталации на съществуващата сграда- 10%, 9. Вертикална планировка и дворна канализация и паркоустройство -10%. Окончателно плащане /в това число и непредвидените разходи/ се извършва след подписване на Протокол Образец 15 за установяване годността на обекта, издаване на окончателна фактура и сметка 22 в срок до 30 /тридесет/ календарни дни.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т.1, букви а), б), в), г), д), т. 2, 3 и 4, ал.2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. Участниците следва да посочат единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Когато участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице следва да се представи копие на договор, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата, освен в случаите по чл.54, ал.2 от ЗОП.Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за първа група, четвърта категория строежи.Следва да се представи копие на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя за първа група, четвърта категория строежи, придружено с валиден към датата на подаване талон. Ако участникът е чуждестранно лице, следва да представи валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията на участника в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите или участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: а) удостоверение от банка; б) годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
Минимални изисквания: Участникът следва да има наличие на финансов ресурс в размер на не по-малко от 385000,00 (триста осемдесет и пет хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. - Списък на инженерно-техническия състав, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка, като се посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит и Списък на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен от доказателство за ангажираността за изпълнение на обществената поръчка 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство 4. Заверени копия от съответните сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието 5. Копие на документ, удостоверяващ валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството“ по чл. 171 от ЗУТ 6.Копия на застрахователни полици „трудова злополука” за инженерно-техническия и изпълнителския състав, който ще е ангажиран
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да докаже наличието на опит в извършването на сходен вид строително монтажни работи, изпълнени през последните 5 (пет) календарни години. Забележка: Под сходни с предмета на настоящата поръчка дейности се разбира изграждане и извършване на строително-монтажни работи на сгради за обществено обслужване, вкл. на училища, детски заведения, детски градини или ясли. 2. Участникът следва да разполага със следния инженерно-технически състав: - Ръководител екип – със строително инженерно образование – със стаж минимум 5 години в областта на строителството – 1 бр. - Инж. ПГС или еквивалентна специалност - строително инженерно образование – със стаж минимум 5 години в областта на строителството – 2 бр. - Експерт по специалност „Електро” – инженер с трудов стаж минимум 3/три /години в областта на строителството – 1 бр. - Експерт по специалност „ОВИ” – инженер с трудов стаж минимум 3 /три/ години в областта на строителството – 2 бр. - Експерт по специалност „ВиК” – инженер с трудов стаж минимум 3 /три/ години в областта на строителството - 2бр. - Експерт по специалност „Ландшафтен архитект“ – архитект със стаж минимум 3 /три/ години- 1бр. - Участникът трябва да разполага с отговорник „Контрол по качеството” - инженер със строително инженерно образование и опит минимум 1 година - 1 бр. - Координатор по безопасност и здраве - сертифициран специалист с опит и придобита правоспособност от минимум 1 г., с трудов стаж над 1 година.- 1 бр. 3. Участникът следва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката: - багер с обратна лопата – 1 бр. - мини челен товарач с товароподемност до 1000 кг – 1бр. - самосвал – 1 бр. - ударно-пробивна машина – 1 бр. - електрожен – 1 бр. - валяк до 3000 кг– 1бр. - ръчна вибро трамбовка – 1бр. 4. наличие на внедрени системи за управление на качеството: - ISO 9001:2008 за управление на качеството или еквивалентна с обхват „строителство” - ISO 14001:2004 за внедряване на системи за опазване на околната среда или еквивалентна - BS OHSAS 18001:2007 за внедряване на системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентна. 5. Валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството“ по чл. 171 от ЗУТ 6. Застраховка „трудова злополука” за инженерно-техническия и изпълнителския състав, който ще е ангажиран
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 40
Показател: Оценка за срок на изпълнение; тежест: 10
Показател: Финансова оценка; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.06.2015 г.  Час: 10:00
Място

Студентски град, бл. 5, ет. 4, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Възложителя-www.studentski.bg, не по-късно от два работни дни преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ