Версия за печат

00270-2015-0002

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. Княз Александър Дондуков № 1, За: Веска Янева, Румяна Русева, Адрияна Крумова, Република България 1594, София, Тел.: 03592 9402583; 03592 9403624; 03592 9403610, E-mail: a.krumova@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция Адмиинистративно и правно обслужване и управление на собствеността, сектор Административно-правно обслужване и обществени поръчки и отдел Административна и регионална координация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерски съветДруго (моля пояснете): Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хардуер по проект "Интегрирана информационна система на държавната администрация - гаранция за прозрачност и ефективност", Договор № К12-11-1/26.02.2013 г. и проект "Подобряването на управлението на човешките ресурси чрез усъвършенстване на ЕИСУЧРДА - предпоставка за ефективна администрация", Договор № К12-21-1/26.02.2013 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Дондуков" № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По проект "Интегрирана информационна система на държавната администрация - гаранция за прозрачност и ефективност", Договор № К12-11-1/26.02.2013 г. следва да се извърши доставка на хардуер за Интегрираната информационна система на държавната администрация - включва 2 броя сървъри - 1 бр. сървър за бази от данни и 1 бр. сървър за работа на приложението. По проект "Подобряването на управлението на човешките ресурси чрез усъвършенстване на ЕИСУЧРДА - предпоставка за ефективна администрация", Договор № К12-21-1/26.02.2013 г. следва да се извърши доставка на хардуер за Единната информационна система за управление на човешките ресурси в държавната администрация - включва 2 броя сървъри (1 бр. сървър за бази от данни и 1 бр. сървър за работа на приложението) и 1 брой дисков масив.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48820000

Описание:

Сървъри

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
124124 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата за възлагане на обществената поръчка е открита със Заповед № ФС-17 от 24.02.2015 г. на директора на дирекция Административно и правно обслужване и управление на собствеността, № 00270-2015-0002 в Регистъра на обществените поръчки

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 650203 от 24.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № МС-55 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на хардуер по проект "Интегрирана информационна система на държавната администрация - гаранция за прозрачност и ефективност", Договор № К12-11-1/26.02.2013 г. и проект "Подобряването на управлението на човешките ресурси чрез усъвършенстване на ЕИСУЧРДА - предпоставка за ефективна администрация", Договор № К12-21-1/26.02.2013 г."
V.1) Дата на сключване договора
15.05.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СИЕНСИС АД; ЕИК 121708078, ж.к. Бели Брези, ул. Лерин 44-46, Република България 1680, София, Тел.: 03592 9583600, E-mail: office@cnsys.bg, Факс: 03592 9583036

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 131692.5 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 124124 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект "Интегрирана информационна система на държавната администрация - гаранция за прозрачност и ефективност", Договор № К12-11-1/26.02.2013 г. и Проект "Подобряването на управлението на човешките ресурси чрез усъвършенстване на ЕИСУЧРДА - предпоставка за ефективна администрация", Договор № К12-21-1/26.02.2013 г., финансирани по Оперативна програма "Административен капацитет".

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на сключения договор е 45 (четиридесет и пет) дни от датата на подписването му. Стойността на договора е в размер на 124 124 лв. без ДДС, в т.ч.: 1. По проект "Интегрирана информационна система на държавната администрация - гаранция за прозрачност и ефективност", Договор № К12-11-1/26.02.2013 г. - 28 945 лв. без ДДС; 2. По проект "Подобряването на управлението на човешките ресурси чрез усъвършенстване на ЕИСУЧРДА - предпоставка за ефективна администрация", Договор № К12-21-1/26.02.2013 г. - 95 179 лв. без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЛИРЕКС БГ ООД, ЕИК 121057952; СИЕНСИС АД, ЕИК 121708078


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор