Версия за печат

01059-2015-0003

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активон лечение на деца с онкохематологичин заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: доц. д-р Добрин Константинов, д.м. - управител; адв. Анелия Стойновска, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9037045

Място/места за контакт: София ул. Бяло море № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://sbaldohz.com.

Адрес на профила на купувача: http://sbaldohz.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на лекарствен продукт за лечение на онкологични заболявания, заплащан от НЗОК, с генерично наименование DASATINIB 50mg, перорална лекарствена форма, единица мярка "перорална/mg", количество 33 000 милиграма, по заявки на възложителя СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД за срок до приключване на следваща открита процедура за доставки на лекарства с идентичен предмет, заплащани от НЗОК. Посоченото количество е прогнозно и не поражда задължение за закупуването му изцяло.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: болнична аптека по местоседалище на възложителя - София, ул. Бяло море № 8, Административон тяло, етаж 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

доставка на лекарствен продукт DASATINIB 50mg, перорална лекарствена форма, единица мярка "перорална/mg", количество 33 000 милиграма

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33652100

Описание:

Антинеопластични средства

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
64350 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

03/2015

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Изпълнителят ще доставя лекарствен продукт DASATINIB 50mg, перорална лекарствена форма, единица мярка "перорална/mg", количество 33 000 милиграма, за сорк до провеждане на следваща процедура с идентичен предмет.
V.1) Дата на сключване договора
27.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.04.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ей енд Ди Фарма България ЕАД с ЕИК 131107072 Бел.:, кв. Студентски град, ул. Проф. Александър Фол № 2, вх. Б, ет. 7, България 1700, София, Тел.: 02 8103990, E-mail: irena.kunova@adpharma.com, Факс: 02 8103993

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 64350 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на окументацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице. В срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.05.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Ей енд ди фарма България ЕАД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

В резултат на открита процедура № 01059-2014-0003 от Регистъра на АОП с изпълнителя Ей Ен ди Фарма България ЕАД е сключен договор за периодични доставки на лекарствен продукт DASATINIB 50mg, перорална лекарствена форма, единица мярка "перорална/mg", количество 60000 милиграма. В хода на изпълнение на договора в терапевтичните схеми за лечение с лекарствения продукт - предмет на договора, са включени още двама пациенти, за които лекарственият продукт е от жизнена необходимост. Това се удостоверява от епикризи, протоколи - образец № 2 на НЗОК и решения - образец № 8в на НЗОК за предписване на лекарствени продукти за лечение на злокачествени заболявания в хематологията, издадени от лекарска комисия при възложителя. В резултат, количествата по договора са изчерпани преди изтичане на неговия срок (налице е справка за заприходяване на лекарствения продукт в склада на възложителя и доклад от 14.04.2015 г. на ръководител болнична аптека). Лечението на досегашните трима пациенти с посочения лекарствен продукт не може да бъде прекъснато, поради вероятност да бъде компрометирано, а животът и здравето им - застрашени и поставени в опасност. Пациентите са деца на възраст между 0 и 19 години, за лечението на които в периода до средата на август, когато с най-голяма вероятност ще бъде обявена и ще приключи с подписване на договор открита процедура за доставки на лекарства за лечение на злокачествени заболявания, в т.ч. и с включване в предмета на поръчката на посочения лекарствен продуктен предмет, са необходими между 10 и 12 опаковки или около 33 000 милиграма от лекарствения продукт. Единичната цена за милиграм е определена на база цената съгласно колона М на Приложение № 2 на Позитивния лекарствен списък, актуален към датата на издаване на настоящето решение - 1,95 лв. без вкл. ДДС, и е по-ниска от първоначално определената по изпълнения договор. Прогнозната стойност на договора е 64 350 лева без ДДС или 77 220 лв. с вкл. ДДС. Средствата за заплащане стойността на лекарствения продукт ще се осигурява от приходи от дейности на Възложителя съгласно договори с НЗОК и Министерство на здравеопазването, и приходи от дарения от физически и юридически лица. Налице са основанията на чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП - наличие на изключителни обстоятелства в резултат на които вероятните неблагоприятни последици за живота и здравето на пациенитте не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита процедура. Избраният изпълнител на договора, който ще бъде сключен, е единствен оторизиран представител в България на притежателя на разрешението за употреба на лекарствения продукт Бристол Майерс Скуиб. Възложителят прилага разпоредбите на чл. 93, т. 2 от ЗОП, не са налице основания за прилагане разпоредбите на чл. 19, ал. 2, т. 24 от ЗОП.