Версия за печат

00072-2015-0008

BG-Карлово: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471365

Община Карлово, ул. Петко Събев № 1, За: Йорданка Костадинова, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: ykostadinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.karlovo.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B8/88.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Поддръжка, експлоатация и мониторинг на регионално депо за твърди битови отпадъци на Община Карлово”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Карлово
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката обхваща дейностите по поддръжка, експлоатация и мониторинг на регионално депото за твърди битови отпадъци на Община Карлово.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90530000

Описание:

Експлоатация на депа за отпадъци

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Годишното количество на постъпващите отпадъци е около 20 000 т.

Стойност, без да се включва ДДС
1500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата в размер на 5 000 лв. Гаранция за изпълнение - 2 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите могат да бъдат представени като парична сума или под формата на банкова гаранция, съгласно чл. 60 от ЗОП. Паричната сума може да бъде преведена по сметка на Възложителя IBAN BG54FINV91503316025343; BIC FINVBGSF - "ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА" АД. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-кратка от срока на валидност на офертите. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекто-договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Представя се споразумение за създаване на обединение в оригинал или нотариално заверено копие, в коeто задължително се посочва представляващият обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За участие в процедурата следва да подаде оферта, представена в запечатан непрозрачен плик, като върху който, участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и по възможност електронен адрес. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и трябва да съдържа: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документи и образци, съдържащи информация за правното състояние, икономическите, финансови и техническите възможности на участника; 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя образец „Предложение за изпълнение на поръчката”, свързан с изпълнението на поръчката; 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставя образец на ценово предложение за изпълнението на поръчката - Ценова оферта на участника. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма изискване

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма изискване

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация за собствена или наета технически изправна и регистрирана механизация за изпълнение на услугата; 2. Списък на изпълнителския и ръководен състав на участника, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката; 3. Участникът да приежава Сертификати ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и OHSAS 18001: 2007 или еквивалентни, издадени на името му или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите трябва да са с обхват, сходен с този на поръчката и да са валидни.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да осигури минимум следната механизация: - компактор с оперативно тегло мин. 28 тона - 1 брой; - фадрома - 1 брой; - самосвал - 1 брой; - комбиниран багер-товарач - 1 брой. Декларацията следва да бъде придружена с документи, доказващи наличието, изправността и регистрацията, на територията на Република България, на посочената техника. Участникът предоставя и декларация, по образец, в която се посочва местонахождението на посочената механизация; 2. Участникът трябва да декларира, че при изпълнение на поръчката ще осигури: - правоспособeн водач за всяка от машините; - най-малко един еколог, отговорен за обекта. Списъкът следва да съдържа име, образование, квалификация, професионален опит и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида правоотношение на посочените лица с участника /трудово, гражданско, др./; 3. Заверени от участника копия на Сертификати ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и OHSAS 18001: 2007 или еквивалентни, издадени на името му, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Сертификатите трябва да са с обхват, сходен с този на поръчката и да са валидни.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Организация на дейностите; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.06.2015 г.  Час: 09:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.06.2015 г.  Час: 09:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

240

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

Община Карлово, Заседателна зала, ет. 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Посочените в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците следва да представят Декларация за оглед на обекта, за запознаване с Комплексно разрешително № 347-НО-ИО-АО/2008 г. и Ръководството за експлоатация на депото (във форма избрана от участника. Декларацията следва да е заверена от представител на възложителя с цел удостоверяване на извършения оглед и запонаване с комплексното разрешително и ръководството).Рисковете и щетите от/на персонала на участника при огледа са за негова сметка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ