02538-2015-0008
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.04.2015 11:55 ч. : | 30/04/2015 11:27 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.04.2015 11:55 ч. : | 30/04/2015 11:27 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Георги Бончев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219295, E-mail: gbonchev@prb.bg, Факс: 02 9633373
Място/места за контакт: бул. Витоша № 2, Съдебна палата, ет. 4Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.prb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-por-8/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Прокуратура на Република България-главен прокурор, бул. „Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - “Информационен център“ на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор., За: Ралица Балавесова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219767, E-mail: rbalavesova@prb.bg, Факс: 02 9633373
Място/места за контакт: бул. „Витоша” № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - “Информационен център“ на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор.Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на Прокуратура на Република България“
Обявлението обхваща обществена поръчка
Поръчката има за цел да осигури доставка на компютри, принтери и др. компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на Прокуратурата на Република България.
30200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Рециклиран монитор-606 бр.; Рециклиран компютър-1250 бр.; Мрежов принтер-260 бр.; Двуядрен процесор FSB 1333 MHz-1010 бр.; Двуядрен процесор FSB 1066 MHz-200 бр.; RAM памет 2 GB DDR2-1420 бр.; RAM памет 1 GB DDR2-1320 бр.; SSD диск-200 бр.; RAM памет - локален сървър-30 бр.; NAS- сторидж локален-20 бр.;NAS- сторидж централен 1-1 бр.; NAS- сторидж централен 2-1 бр.; NAS-сторидж софтуерен- 1бр.; Работна станция - Linux - 5 бр.; Потребителски компютър-10 бр.; Преносим компютър-10 бр.; Персонален принтер-50 бр.; Мобилен принтер-4 бр.; SATA контролер-2 бр.; SSD-4 бр.; PCI-e SSD-2 бр.; RAID контролер-2 бр.; HDD 1,2 TB-6 бр.; RAM DDR3 ECC-3 бр.; RAM DDR3-40 бр.; PSU 300W 80+ - 30 бр.; Дънна платка с процесор-20 бр.; HDD 1 TB-20 бр.; HDD 3 TB-10 бр.; Външен твърд диск-15 бр.; Оптично устройство-5 бр.; USB флаш памет-20 бр.; Дискове DVD – R-200 бр.; Компакт дискове CD-R-400 бр.; Дискове Bluе-ray-50 бр.; USB Мишка-70 бр.; USB Клавиатура-70 бр.; Скенер-4 бр.; Цветен лазерен принтер-2 бр.; Преносим компютър В.1-3 бр.; Преносим компютър В.2-2 бр.; Работна станция В.3-1 бр. Сума в размер на 10 666 лв. (десет хиляди шестстотин шестдесет и шест лева) без вкл. ДДС от прогнозната стойност за артикулите по т. В от Техническите спецификации е предвидена за закупуване на компютърно оборудване по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ с финансовата подкрепа на Българо-Швейцарска програма за сътрудничество. Стойността на доставеното компютърно оборудване не следва да надхвърля 10 666 лв. (десет хиляди шестстотин шестдесет и шест лева) без вкл. ДДС, в противен случай предложения, които надвишават посочената сума ще бъдат отхвърлени и участниците отстранени от участие в процедурата.Цената на стоките по „опция за допълнителни количества” заедно с предложената цена за изпълнението на поръчката няма да превиши прогнозната стойност на поръчката. Предложения, които надвишават прогнозната стойност ще бъдат отхвърлени и участниците отстранени от участие в процедурата.
ДА
Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества”, в размер до 10 на сто, от прогнозната стойност на поръчката без ДДС при условия, подробно описани в проекта на договор. Цената на стоките по „опция за допълнителни количества” заедно с предложената цена за изпълнението на поръчката няма да превиши прогнозната стойност на поръчката.
15
НЕ
2
VI. ГАРАНЦИИ 1. Гаранцията за участие в процедурата е: Прогнозната стойност на обществената поръчка е 750 000 лв. (седемстотин и петдесет хиляди лева) без вкл. ДДС. Размерът на гаранцията за участие е 7500 (седем хиляди и петстотин) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС, като две пети от размера на гаранцията е за обезпечаване на гаранционните задължения на участника определен за изпълнител, a останалата част от гаранцията гарантира изпълнението на доставката. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към настоящата документация и валидна най-малко 39 месеца от датата на сключване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора. Забележка: В случаите по чл. 16г възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България.За доставката на артикули по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ с финансовата подкрепа на Българо-Швейцарска програма за сътрудничество, финансирането е: 15 % от бюджета на ПРБ, 85% от Тематичен фонд „Сигурност” на Българо-швейцарската програма за сътрудничество. Плащането ще се извършва в съответствие с уловията на договора за възлагане на обществена поръчка, както следва:Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по чл. 3, ал. 1 от Договора в срок до 10 дни от подписване на обобщен приемно-предавателния протокол за доставка на стоките, ведно с представена фактура в оригинал. Финансовите условия и начин на плащане са подробно описани в проекта на договор, неразделна част от документацията за участие в процедурата.
ДА
Поръчката, е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на чл.16г от ЗОП. В процедурата е допустимо да подават оферти и участници, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, но при участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, такива оферти няма да се разглеждат и оценяват, освен ако всички участници по чл. 16г от ЗОП и/или техните оферти не отговарят на законосъобразните условия, поставени от възложителя. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. Ако не бъде избрана някоя от офертите подадена от участник вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, процедурата не се прекратява, а същата продължава, като оценителната комисия се връща и продължава работата си с разглеждането на офертите без преференция, наличието на които е оповестено в рамките на първото публично заседание, като в този случай се прилагат всички правила на ЗОП. Определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за кандидати и участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или обединение от такива предприятия се изисква да представят всички документи съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП, посочени от възложителя в документацията, като в тези случаи няма да се прилагат определените минимални нива на критериите за подбор.
В про-та за възлагане на общ-та поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Въз-ля, посочени в док-та за участие и за когото не са налице обст-вата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване от участие в пр-та. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по ЗОП и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на общ. поръчка едно физ. или юрид. лице може да участва само в едно обединение. Представяне на участника, което включва: - Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Прил. № 2). При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (Прил. № 1); Декл. за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Прил. № 3 и № 4 Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Прил. № 8; Представяне на участника-Прил. № 9; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/ подизпълнител – Прил. № 9.1. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или обединение от такива предприятия, в представянето си участникът, включва декларация (свободен текст), с която декларира, съответно всеки от участниците в обединението декларира, че е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. - Когато участникът по чл.16 г от ЗОП е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, те също представят декларация (свободен текст), че те също са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър.
Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.
1. Във връзка с изискването на Възложителя за представяне на документи по т. 2, б. „д“ и минималните изисквания от Раздел III, т. 3.1. от документацията за участие, участникът следва да представи списък на доставките /минимум 2 (две) доставки/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. * Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. 2. Във връзка с изискването на Възложителя за представяне на документи по т. 2, б. „д“ и минималните изисквания от Раздел III, т. 3.2. от документацията за участие, участникът следва да представи Декларация, подписана от участника, с която удостоверява, че разполага с оторизирани сервизи за гаранционно обслужване на доставените стоки в минимум 10 областни града на територията на Република България. Декларацията трябва да съдържа точни адреси, телефони, факсове и e-mail за връзка. 3. Във връзка с изискването на Възложителя за представяне на документи по т. 2, б. „д“ и минималните изисквания от Раздел III, т. 3.3. от документацията за участие, участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от независимо акредитирано лице, с обхват доставка на компютърно оборудване и принадлежности или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
Раздел III,3.1. от документацията за участие- Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) доставки през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. * Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. Раздел III,3.2. от документацията за участие- Участникът да разполага с оторизирани сервизи за гаранционно обслужване на доставените стоки в минимум 10 областни града на територията на Република България. Раздел III,3.3. от документацията за участие- Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват доставка на компютърно оборудване и принадлежности или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.
Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила
Открита
НЕ
ОПИ № 653/30.04.2015г.
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 4
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
30.04.2015 г.