00325-2015-0007
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.04.2015 14:29 ч. : | 29/04/2015 14:02 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.04.2015 14:29 ч. : | 29/04/2015 14:02 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе № 66, За: проф. д-р Карен Джамбазов, д.м., г-н Тенчо Василев, г-н Тодор Ганчев, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602849; 032 602930, E-mail: todor.ganchev@gmail.com, Факс: 032 644058
Място/места за контакт: бул. Пещерско шосе № 66Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://unihosp.com.
Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428aFWo2515143.
Електронен достъп до информация: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428aFWo2515143.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Абонаментно сервизно обслужване на асансьорните уредби, включващо периодични ревизии и профилактики, дежурства за техническо осигуряване при повреди и инциденти, както и извършването на текущи и/или основни ремонти при необходимост в УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, град Пловдив“
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Абонаментно сервизно обслужване на асансьорните уредби, включващо периодични ревизии и профилактики, дежурства за техническо осигуряване при повреди и инциденти, както и извършването на текущи и/или основни ремонти при необходимост в УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, град Пловдив“
50750000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно приложение №7 - Техническа спецификация
НЕ
НЕ
24
1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: 1000,00 (хиляда) лева, която сума Възложителят може да задържи по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождават, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF
Образуване на предлаганата цена и плащане: Цената, която ще бъде заплащана от Възложителя за изпълнението на поръчката представлява месечна абонаментна вноска за абонаментното обслужване на асансьорната техника, в български лева, с точност до втория знак след десетичната запетая, с включен ДДС и всички разходи по изпълнението на сервизната услуга до краен получател - УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, в това число - профилактика, ревизии, текущи и основни ремонти на техниката, без стойността на резервните части и консумативи. Начин на плащане: отложено по банков път, в лева, в срок до 60 дни след изтичане на периода, за който се отнасят сервизното обслужване или след извършване на определен ремонт.
ДА
1. Осигуряването на резервни части от изпълнителя се осъществява след предварително съгласуване с Възложителя или оторизирано за целта лице. 2. Минималният гаранционен срок на влаганите резервни части да е 6 месеца; 3. При извършване на всички дейности по абонаментното обслужване да се използва транспорт на изпълнителя, като само в случаи на обоснована необходимост да се правят ремонти извън базата на Възложителя.
В „Плик №1” с надпис „Документи за подбор” : 1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър,; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие/; 4. Документ за представена гаранция за участие – Вносна бележка (или Платежно нареждане) за внесена в касата (или по сметка) парична сума – във формата на фотокопие, заверено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или оригинал на банкова гаранция, направена съгласно условията на закона и възложителя; 5. Валидно удостоверение, издадено от Държавна агенция за метрологичен и технически надзор за поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, съгласно чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите – нотариално заверено копие; 6. Изискуеми документи за доказване на квалификацията и техническите възможности на участника по чл.51 от ЗОП. За доказване на техническите възможности и квалификация на участника се удостоверява с документите посочени в т. 6.1. – 6.2. а именно: 6.1. Списък на техническия пресонал, който ще бъде ангажиран с изпълнение на поръчката и притежаващ необходимата образователна и професионална квалификация, съгласно Наредба №3/2001г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". В приложения списък, следва да се посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата; 6.2. Списък на изпълнените договори за услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и възложителите, придружен с минимум три удостоверения/референции за добро изпълнение (от договорите, описани в списъка), издадени от на фирмата възложител – в оригинал или във формата на нотариално заверени фотокопия; 7. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва, съгласно приложения към документацията образец. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата (Образец- Приложение №6). Декларацията се подписва от лицата, които представляват кандидата или участника. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образец (Образец- Приложение №9). 9. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при изпълнение на обществената поръчка по образеца приложен към документацията(Образец- Приложение №10) 10. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива както и дела на участие. 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законния представител на участника /в оригинал/.
Не се предвиждат
Изискуеми документи за доказване на квалификацията и техническите възможности на участника по чл.51 от ЗОП. 1. Списък на техническия пресонал, който ще бъде ангажиран с изпълнение на поръчката и притежаващ необходимата образователна и професионална квалификация, съгласно Наредба №3/2001г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори". В приложения списък, следва да се посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата; 2. Списък на изпълнените договори за услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойностите, датите и възложителите, придружен с минимум три удостоверения/референции за добро изпълнение (от договорите, описани в списъка), издадени от на фирмата възложител – в оригинал или във формата на нотариално заверени фотокопия;
1. Минимални изисквания за доказване на техническите възможности: 1.1. Участникът трябва да разполага с не по-малко от 6 (шест) технически лица, притежаващи образователна и професионална квалификация, съгласно Наредба № 3 от 17.01.2001г. /обн. ДВ бр. 9/30.01.2001 г./ за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори", при което поне 2 (две) лица да притежават втора степен. 1.2 Участникът в процедурата трябва да е изпълнил успешно през последните три години минимум три договора с предмет – еднакъв или сходен с предмета на поръчката. За сходни с предмета на поръчката се приемат договори за предоставянето на услуги по абонаментно сервизно обслужване на асансьорни уредби.
ДА
1. В процедурата могат да участват лица, чийто предмет на дейност са и дейности по ремонти, профилактика и поддръжка на повдигателни (асансьорни) съоржения. 2. Участникът следва да е лице, вписано в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите изм. ДВ бр.77 от 09. 10.2012г/ 3.Участникът трябва да разполага с не по-малко от 6 (шест) технически лица, притежаващи образователна и професионална квалификация, съгласно Наредба № 3 от 17.01.2001г. /обн. ДВ бр. 9/30.01.2001 г./ за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори", при което поне 2 (две) лица да притежават втора степен.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е налична и участниците могат да се снабдят с нея безплатно от профила на купувача на възложителя, в електронното досие на обществената поръчка, чийто интернет адрес е указан в решението за откриване на процедурата и обявлението на обществената поръчка. При желание лицата могат да се снабдят с документацията от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66, като заплатят цената на документацията за участие на стойност е 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Офертите ще се отварят в административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр.Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.
ДА
24 месеца.
НЕ
Безплатен достъп до документацията за участие е предоставен на профила на купувача в електронното досие на поръчката със следния интернет адрес http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150428aFWo2515143 На същия интернет адрес ще бъдат публикувани разяснения по документацията за участие, направени по реда чл. 29 от ЗОП, както и уведомление за датата и часа на публичното оповестяване на ценовите предложения, а така също и всички законовопредвидени публикации, които следва да бъдат направени в електронното досие на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Репужлика България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
29.04.2015 г.