Версия за печат

00717-2015-0003

BG-Бойчиновци: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бойчиновци, ул.”Гаврил Генов” №2, За: Петър Винешки, РБългария 3430, Бойчиновци, Тел.: 09513 2236, E-mail: munb@mail.orbitel.bg, Факс: 09513 2584

Място/места за контакт: Община Бойчиновци

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://boychinovtsi.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.boychinovtsi.bg/currentNews-330-obschestvena_porychka___.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на проектант за изготвяне на работен проект за рехабилитация и реконструкция на обект "Път MON 1041 /III-101 Бойчиновци - Мърчево/ - Портитовци – Бели брег - Кобиляк, от км. 0+000 до км. 11+600, част от общинска пътна мрежа на Община Бойчиновци" за кандидатстване на Община Бойчиновци по програми, финансирани със средства от европейския и/или националния бюджет и последващо осъществяване на авторски надзор при изпълнението строително-монтажните работи"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: На територията на Община Бойчиновци
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на работен проект за рехабилитация и реконструкция на обект "Път MON 1041 /III-101 Бойчиновци - Мърчево/ - Портитовци – Бели брег - Кобиляк, от км. 0+000 до км. 11+600, част от общинска пътна мрежа на Община Бойчиновци

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на работен проект за рехабилитация и реконструкция на обект "Път MON 1041 /III-101 Бойчиновци - Мърчево/ - Портитовци – Бели брег - Кобиляк, от км. 0+000 до км. 11+600, част от общинска пътна мрежа на Община Бойчиновци. ОБЕМ И СЪДЪРЖАНИЕ НА ПРОЕКТА Част “Геодезия” 1.Обяснителна записка. 2. Таблици с координати на опорния полигон, всички главни точки, пикетни точки и на точките в техните сечения. 3.Общ справочен регистър на точките от опорния полигон и нивелачните репери и резултата от ъглово линейното изравнение на полигона. Част “Пътна” 1.Обяснителна записка 2. Чертежи Чертежи да се представят в стандартни размери и съответен мащаб. Където е необходимо да бъдат приложени детайли с размери и технологични особености на изпълнението. 2.1. Ситуация М1:1000; 2.2. Надлъжен профил М1:1000/100; 2.3. Тип напречен профил – М 1:50, 1:100; 2.4. Детайли М 1:20,М 1:25 – в зависимост от спецификата в други подходящи мащаби. 3. Таблици 3.1. Таблици за трасето в план – координати на оста и ръбовете на улицата; 3.2. Таблица с данни за терена – коти по съществуващо положение в оста и ръбовете; 3.3. Таблици за надлъжен профил – елементи на нивелетата; 3.4. Таблици с проектни коти – в оста и в ръбовете на настилка; 3.5. Таблица за обема на асфалтобетона. Част ”Големи съоръжения” 1.Обяснителна записка 2. Чертежи в подходящ мащаб 3. Статически изчисления при необходимост от нови конструктивни елементи 4. Количествени сметки за всички видове СМР Част “Организация на движението” 1. Обяснителна записка; 2. Чертежи М1:1000. Част ”Временна организация на движението” 1.Обяснителна записка; 2.Чертежи и схеми. Част “План за безопасност и здраве” 1. Обяснителна записка; 2. Приложения и таблици; 3. Строителен ситуационен план; 4. Схема за сигнализация при бедствия и аварии; 5. Схема на строителната площадка; 6. Схема на специфичните рискове. Част ” Пожарна безопасност” 1. Обяснителна записка; 2. Приложения и таблици; 3. Чертежи и схеми. Част ”План за управление на строителни отпадъци” 1. Обяснителна записка – общи данни за инвестиционния проект; 2. Приложения; 3. Таблици: 3.1 прогноза за образуваните СО и степента на тяхното материално оползотворяване; 3.2 прогноза за вида и количеството на продуктите от образуваните СО, които се влагат в строежа; 3.3 мерки, които се предприемат при управлението на образуваните СО. КОЛИЧЕСТВЕНО - СТОЙНОСТНИ СМЕТКИ Да се представят подробни количествени сметки, ведомости и таблици за видовете СМР по отделните части. Да се представи количествено - стойностна сметка – изготвена в електронен формат

Прогнозна стойност без ДДС
85000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 700,00 лв. (седемстотин лева), Валидността на гаранцията за участие (когато участникът е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора. 3. Гаранцията се представя във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция. 4. Банковата сметка на Община Бойчиновци е: IBAN: BG64IABG74743300984400, BIC: IABGBGSF, при банка: "ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК" АД, клон Монтана. 5. Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка, в случай че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. 6. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 7.Представяне на гаранцията чрез депозит на парична сума: а) Ако гаранцията за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в обществена поръчка по ЗОП с номер в АОП ..... /записва се служебният уникален номер на обявлението за обществената поръчка от Регистъра на Агенцията за обществени поръчки./ б) Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за добро изпълнение по договор за обществена поръчка с номер в АОП ..... /записва се служебният уникален номер на обявлението за обществената поръчка от Регистъра на Агенцията за обществени поръчки./ Забележка: Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат от съответната банка. 8.Условия и срокове за освобождаване, задържане и усвояване на гаранцията за участие-съгласно разпоредбите на чл.61, ал.1 и 2 от ЗОП. 9.Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен! Бъдещият изпълнител може да представи банковата гаранция за изпълнение по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: 1. Възнаграждението по договора ще се изплаща на изпълнителя както следва: 1.1. 100% Окончателно плащане на сумата за проектиране, в срок от 10 работни дни след подписване на договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ между Община Бойчиновци и финансиращия орган на програмата, постъпване на финансови средства по сметката на Община Бойчиновци и представяне на оригинална фактура от изпълнителя. 1.2.Заплащането на дължимото възнаграждение за авторски надзор, се извършва в 5-дневен срок след представяне на месечни отчети, пропорционално на изпълнените СМР, за действително вложеното време на обекта и фактура в оригинал от изпълнителя. 2. В случай, че финансиращият орган одобри суми по-малки от посочената в договора, Възложителят ще изплати на Изпълнителя възнаграждение в размер до одобрените от финансиращия орган суми. 3. В случай, че финансиращият орган по проекта не одобри платени от Възложителя разходи, констатирани като неправомерно изплатени суми, в резултат на несвършена или некачествено изпълнена работа, изпълнителя възстановява съответните дължими суми в едно с размера на наложените санкции, в срок от 10 работни дни от получаване на искане за това от Възложителя. 4. Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и документацията за участие в процедурата. 2.При противоречие в записите на отделните документи от документацията валидни са записите в документа с по-висок приоритет, като приоритетите на документите са в следната последователност: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Техническо задание и описание на обществената поръчка; г) Указания за подготовката на оферта; д) Критерий за определяне на оценка на оферта; е) Проект на договор за изпълнение на поръчката; ж) Указания по провеждането и участието в процедура; з) Образците за участие в процедурата. Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. 3.Оферта, получена от Възложителя след срока, посочен в обявлението за обществена поръчка, ще бъде върната неразпечатана на Участника. Не се разглеждат оферти, поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост. 4. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от посочените изисквания по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. В случай че комисията за провеждане на процедурата установи, че декларацията по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП, подадена от участник и/или подизпълнител е с невярно съдържание.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва наименованието на обществената поръчка, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: • ПЛИК № 1 – „Документи за подбор” в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 -6, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, на хартиен носител в един оригинал и на електронен носител във формат pdf. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); Приложение № 1; 2. Административни сведения и представяне на участника (оригинал) - (по образец - Приложение № 2) 2.1 Представянето на участника следва да включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника, в т.ч. правосубектност; постоянен адрес или седалище и адрес на управление; управителни органи и представителство; вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или административни органи и/или обявяване в публични актове, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.2 декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец Приложение №4 (в оригинал). 2.3 Доказателства за упражняване на професионална дейност, а именно пълна проектантска правоспособност на проектантите от екипа на участника съгласно чл.230 от ЗУТ; 3. Оферта (по образец – Приложение № 3;) 4. Заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (когато участникът е обединение/консорциум което не е юридическо лице). Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Важно - Съгласно чл. 55, ал. 5 от ЗОП - лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 5. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - ако е приложимо. 6. Декларация за запознаване с условията на поръчката - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение №5); 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП (оригинал) както и за липса на обстоятелство и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП - (Приложение № 6).; 8. Доказателства за технически възможности и/или квалификация 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители (оригинал), ако се предвиждат такива от участника-(Приложение № 9) 10. Декларация за съгласие на подизпълнител (по образец) - когато е приложимо; Подизпълнителите представят и декларация по приложения образец към настоящата документация (Приложение № 9а), с която декларират, че са съгласни да бъдат подизпълнители на участника. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не е приложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите (Приложение 7), еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите, придружен с доказателства за извършените услуги. *Еднакви или сходни услуги са услугите свързани с изготвяне на инвестиционни проекти във фаза техническа и/или работна за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на пътища и/или улична мрежа 2. Списък на ключовите експерти, които ще извършват дейностите по обществената поръчка – попълнен по образец Приложение № 8, с приложени автобиографии (образец Приложение № 8а) При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с посочените изисквания.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е извършил минимум една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. 2. Участникът трябва да предложи проектантски екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва: • Ръководител екип – строителен инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 (пет) години опит в тази област • 2 бр. инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 годишен опит в тази област • 2 бр. инженер със специалност „Геодезия” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 годишен опит в тази област. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател "Техническо предложение" в точки ; тежест: 60
Показател: Подпоказател 1 "Обосновка на участника" в процент от показател "Техническо предложение" ; тежест: 50
Показател: Подпоказател 2 "Методология за решаване на проектантската задача" в процент от показател "Техническо предложение"; тежест: 50
Показател: Показател "Финансово предложение" в точки; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.06.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.06.2015 г.  Час: 11:00
Място

сградата на Община Бойчиновци, гр.Бойчиновци, ул.”Гаврил Генов” №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.2.1: 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Приложение № 10) 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец - Приложение № 10а). Декларацията се подписва задължително от участника, или управляващия и представляващ участника. • ПЛИК № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката и посочените в документацията изисквания, на хартиен носител в един оригинал и на електронен носител във формат pdf. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 1. Техническото предложение се изготвя по образец - Приложение №11 и към него се прилага Организация и методология за изпълнение на поръчката - Приложение №11а 2. Техническото предложение, заедно с приложенията към него се поставя в отделен запечатан плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката- плик № 2” 3. Важно: Техническото предложение и приложенията към него трябва да бъдат представени с номерирани страници. Техническото предложение и приложенията към него трябва да се представят в един оригинал и едно сканирано копие на електронен носител в pdf. формат. Участниците попълват, подписват и подпечатват Техническото предложение, изисквани от Възложителя, без да посочват цени. • ПЛИК № 3 - “Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника на само на хартиен носител в един оригинал. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 1. Ценово предложение за изпълнение на поръчката (оригинал), което съгласно настоящата документация, следва да включва попълнен образец на «Ценово предложение» – (Приложение № 12); 2. Офертите на участниците следва да бъдат валидни със срок до 180 календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в обявлението за процедурата. Срокът на валидност на офертите представлява времето, през което участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти. 3. Възложителят може да поиска писмено (чрез писмо или факс) от класираните участници да удължат срока на валидност на офертата до момента на сключване на договора. ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ: Възложителят ще се възползва от възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 3 от ЗОП - Обявлението ще бъде изпратено по електронен път и предоставя пълен и безплатен достъп по електронен път до документацията за участие е предоставен на интернет адреса на възложителя, посочен в раздел I.1. от настоящето обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Редът за обжалване е регламентиран в чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.04.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ