00267-2015-0037
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.04.2015 16:10 ч. : | 27/04/2015 13:37 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.04.2015 16:10 ч. : | 27/04/2015 13:37 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Тодор Тодоров - Директор на дирекция Обществени поръчки; Дарина Шаркова - гл. експерт дирекция ОП, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656760, E-mail: otdel_op@abv.bg
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150422PzAM1380596.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Кмет на Община Пловдив; Дирекция Обществени поръчки, Република БългарияДеловодство 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставки на дезинфекциращи препарати за професионална употреба за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
Обявлението обхваща обществена поръчка
Периодични доставки на дезинфекциращи препарати за професионална употреба за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка. Стоките, предмет на поръчката, са подробно описани в документацията за участие. Изпълнителят е длъжен да организира изцяло за своя сметка ежемесечното събиране и транспортиране на отпадъците от доставените стоки, лично, или като ги предоставя за събиране и транспортиране на лица, които имат право да извършват тези дейности в съответствие със Закона за управление на отпадъците.
24455000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Прогнозната стойност на поръчката е 230 000 лева с ДДС за 2 години. Количеството стоки ще се определя съгласно заявките на общинските структури, съобразно конкретните възникнали нужди. Прогнозни количества на стоките, предмет на поръчката, са посочени в документацията за участие.
НЕ
ДА
24
Участниците следва да представят гаранция за участие под формата на оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Гаранцията за участие е определена в размер на 1 500 лв. (хиляда и петстотин лева). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 180 дни от датата, посочена за дата на получаване на офертата, а условията за задържането и усвояването й, записани в нея, следва да бъдат съобразени с чл. 61, ал. 1 и 2 от ЗОП. Банкова сметка на Община Пловдив: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF, ТБ ИнвестБанк АД - клон Пловдив. Гаранцията за изпълнение е определена на 4 % (четири процента) от стойността на договора без ДДС.
Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка. Заплащането на доставените стоки ще се извършва по банков път, в срок съгласно чл. 303а от Търговския закон, и след представяне на фактура за извършена доставка в съответствие с условията на проекта на договор. Общата стойност на договора за изпълнение на поръчката ще е равна на прогнозната стойност на поръчката. Общата стойност на договора е максимална и не е обвързваща за страните, като възложителят има право в зависимост от нуждите на общинските заведения и финансовия ресурс, с който разполага, да не възлага доставки за цялата стойност по договора. Заплащането на доставените стоки ще се извършва съгласно цените, оферирани от участника в ценовото предложение, които не подлежат на актуализация за срока на договора.
ДА
Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на поръчката. Не се предоставя възможност за представяне на варианти в офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедурата, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: -за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП; -който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 и чл. 62а от ЗОП. -който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; -който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; Съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС), на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в процедура по реда на ЗОП, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружеството, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: І. Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Документът „Оферта”, изготвен по образец. 3.Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; б) адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; в) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена по образец. Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението. 4.При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители, изготвена по образец. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените в декларацията подизпълнители задължително попълва декларацията за съгласие за участие като подизпълнител по образец, която също се представя в плик №1. 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, изготвена по образец. 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, по образец. Когато участник в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. ІІ. Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. ІІІ. Плик №3 с надпис „Предлагана цена“, в който участникът трябва да постави документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Всички документи, съдържащи се в Пликове № 1, 2 и 3 от офертата на участника, трябва да са попълнени на български език, без поправки и/или изтривания. Документите в офертата трябва да са подписани само от лица с представителни функции, назовани в документа за регистрация в Агенцията по вписванията – Търговски регистър или в удостоверението за актуално състояние, или от изрично упълномощени за това лица.Във втория случай в офертата трябва да се представи нотариално заверено пълномощно.
не се изисква
не се поставя
не се изисква
не се поставя
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Зала № 36 на Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, гр. Пловдив
Отварянето на офертите, в т.ч. и на плика с предлагана цена, е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица.
НЕ
Датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне. В „Профил на купувача“ възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
27.04.2015 г.