00553-2015-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.04.2015 15:58 ч. : | 22/04/2015 15:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.04.2015 15:58 ч. : | 22/04/2015 15:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Институт по физика на твърдото тяло при Българска академия на науките, бул. Цариградско шосе № 72, За: доцент Анна Мария Секереш, България 1784, София, Тел.: 02 9795788, E-mail: szekeres@issp.bas.bg, Факс: 02 9753632
Място/места за контакт: Институт по физика на твърдото тяло-БАНИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.issp.bas.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.issp.bas.bg/public-procurement/..
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Наука, научноизследователска дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Организиране и провеждане на научни форуми, включващи Международна конференция, Научен семинар, Обучителни семинари, Кръгла маса и Работна среща”
Възлагане на обществена поръчка
Основните дейности, свързани с изпълнението на предмета на поръчката са следните услуги: 1. Услуги и логистика по организиране на: 1.1. Международна конференция в гр. Хисаря; 1.2. Научен семинар в гр. Пловдив; 1.3. Два Обучителни семинара в гр. София. 1.4. Форум „Кръгла маса” в гр. София. 1.5. Работна среща в гр.София. 2. Хотелско настаняване и изхранване на участниците в: 2.1. Международна конференция в гр. Хисаря; 2.2. Научен семинар в гр.Пловдив. 2.3. Форум „Кръгла маса” в гр.София. 3. Изхранване на участниците в двата Обучителни семинара и на Работната среща в гр. София. 4. Оформяне и отпечатване на информационни и рекламни материали. 5. Написване и подготвяне на публикации и публикуването им в медиите с цел повишаване на информираността сред научните и деловите среди, бизнеса и широката общественост за международната конференция в гр. Хисаря, научния семинар в гр. Пловдив и форума „Кръгла маса” в гр.София.
79951000, 79341100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Максималната прогнозна стойност на услугите по организиране на Международна конференция в гр.Хисар, транспорт, хотелско настаняване, изхранване и осигуряване на логистика при провеждането й, оформяне и отпечатване на необходимите информационни и рекламни материали за конференцията, написване, подготвяне и публикуване на публикации в медиите за повишаване на информираността за дейността по Проект ИНЕРА, е общо 54 600.00 (петдесет и четири хиляди и шестстотин) лв. без ДДС. 2. Максималната прогнозна стойност на услугите по организиране на Научен семинар в гр.Пловдив, транспорт, хотелско настаняване, изхранване и осигуряване на логистика при провеждането му, оформяне и отпечатване на необходимите информационни и рекламни материали за семинара, написване, подготвяне и публикуване на публикации в медиите за повишаване на информираността за дейността по Проект ИНЕРА, е общо 14 000.00 (четиринадесет хиляди) лв. без ДДС. 3. Максималната прогнозна стойност на услуги по организиране и провеждане на два Обучителни семинара в гр.София, изхранване и осигуряване на логистика при провеждането им, оформяне и отпечатване на необходимите информационни и рекламни материали за всеки от Обучителните семинари е общо в размер на 7 600.00 (седем хиляди и шестстотин) лева, без ДДС, по 3800.00 лв. (три хиляди и осемстотин лева) без ДДС, за всеки семинар. 4. Максималната прогнозна стойност на услугите по организиране на Форум „Кръгла маса“, транспорт, хотелско настаняване, изхранване и осигуряване на логистика при провеждането му, оформяне и отпечатване на необходимите информационни и рекламни материали, написване, подготвяне и публикуване на публикации в медиите за повишаване на информираността за дейността по Проект ИНЕРА, е общо 13 000.00 (тринадесет хиляди) лв. без ДДС. 5. Максималната прогнозна стойност на услуги по организиране и провеждане на Работна среща в гр.София, изхранване и осигуряване на логистика при провеждането й, оформяне и отпечатване на необходимите информационни и рекламни материали за работната среща, е общо в размер на 5 800 (пет хиляди и осемстотин) лева, без ДДС.
НЕ
31.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие, като парична сума или банкова гаранция в размер на 950.00 лв. (деветстотин и петдесет лева). Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Гаранцията за участие следва да е със срок на валидност равен на срока на валидност на офертата. 2. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка, като парична сума или банкова гаранция в размер на 3% (три процента) от стойността на обществената поръчка, без ДДС. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде със срок на валидност равен на срока за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. 3. Гаранциите за участие и за изпълнение във форма на парична сума се внасят по банковата сметка на Института по физика на твърдото тяло IBAN: BG34 SOMB 9130 3140 7383 01, BIC: SOMBBGSF, „Общинска банка“ АД, ФЦ Оборище ИРМ - 7 км. В нареждането за плащане задължително се посочва предмета на поръчката. 4. Гаранциите за участие се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и 62 от ЗОП. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за изпълнение на поръчката. 5. При участници обединения, всеки член на обединението може да бъде наредител или вносител на гаранцията за участие и/или гаранцията за изпълнение.
Изпълнението на поръчката се финансира по проект „Повишаване на научния и иновационния капацитет на ИФТТ-БАН в областта на многофункционалните наноструктури“, INERA FP7-REGPOT-2012-2013-1 - Седма рамкова програма на Европейския съюз. Заплащането на услугите се извършва както следва: 1. Авансово 30% от цената на всяко събитие (конференция, семинар или среща), в срок от 5 (пет) работни дни от уведомяване на Изпълнителя за точните дати на всяко събитие, в лева, по банковата сметка на Изпълнителя и издадена фактура; 2 Окончателно плащане на останалите 70% от цената на всяко събитие (конференция, семинар или среща), в срок до 10 (десет) работни дни, след подписване на протоколи за установяване на действително извършените и приети услуги, подписани от представители на Възложителя и на Изпълнителя, и след представяне на оригинални фактури от цената на всяко събитие (конференция,семинар или среща), в лева, по банковата сметка на изпълнителя.
Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
зала 200, Централна административна сграда на Възложителя - ИФТТ-БАН - град София, бул. "Цариградско шосе" № 72
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители представят документ за самоличност и пълномощно, ако са представители по пълномощие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка се открива за изпълнение на дейностите по Работен пакет 5, свързани с изпълнението на Европейски проект „Research and Innovation Capacity Strengthening of ISSP-BAS in Multifunctional Nanostructures“ („Повишаване на научния и иновационния капацитет на ИФТТ-БАН в областта на многофункционалните наноструктури“), Grant agreement no: 316309 (проект ИНЕРА), по който бенефициент е Възложителя.
Продължение от т. ІІІ.2.1). 4. Лиценз за туроператор и доказателства , че е вписан в Регистъра на туроператорите.; 5. Списък-декларация на изпълнените услуги, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги; 6. Списък-декларация на екипа от експерти, които ще отговарят за предоставянето на услугите, попадащи в обхвата на настоящата обществена поръчка, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на включените в списъка лица; 7. За експерти, посочени в списъка, които не са служители на участника, се представя декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт; 8. Декларации за липса на обстоятелствата по: чл. 55, ал. 7 от ЗОП, чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП и по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.10. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП са представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги. 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Тази декларация се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 12. Документ за внесена гаранция за участие; 13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, поставено в отделен Плик № 2. Към него се прилагат: 13.1. В Техническото си предложение участникът трябва да опише условията и предварителната организация за осигуряване на логистика за провеждането на форумите: Международната конференция, Научен семинар, Обучителните семинари, Кръгла маса и Работна среща, за написване и изготвяне на печатните, информационните и рекламните материали, подготовката на публикациите и публикуването им в медиите. 132.2. В Техническото си предложение участникът трябва да предложи График за изпълнение на всички дейности. 13.3. В Техническото си предложение участникът трябва да представи План за оценка, предотвратяване и управление на евентуални рискове при изпълнение на поръчката. 13.4. Към Техническото си предложение участникът трябва да приложи примерна публикация за всеки от форумите, които изискват медийно отразяване, като се имат пред вид изискванията за публичност по FP7-REGPOT-2012-2013-1-Седма рамкова програма на Европейския съюз“ (Проект ИНЕРА). 13.5. В Техническото си предложение участникът трябва да представи Примерно меню за една кафе пауза, за един обяд и за една вечеря; 13.6. Други документи, по преценка на участника, относно отделни аспекти на Техническото предложение за изпълнение на поръчката; Участникът трябва да поеме задължение да осигури свой персонал, който да се грижи за правилното провеждане на форумите за осигуряване на нужния комфорт на участниците, за транспорта на участниците и гостите. 14. Ценово предложение, поставено в отделен плик № 3. Сроковете в процедурата са съкратени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. От датата на публикуването на обявлението в АОП се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Института по физика на твърдото тяло: http://www.issp.bas.bg/public-procurement/ раздел „Профил на купувача“.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
22.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ