Версия за печат

02712-2015-0001

BG-Дулово: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северноцентрално държавно предприятие гр.Габрово ДП, ТП Държавно ловно стопанство Каракуз, ул. Васил Левски № 22, За: инж. Иван Гройчев, България 7650, Дулово, Тел.: 0864 22606, E-mail: karakuz@scdp.bg, Факс: 0864 22238

Място/места за контакт: ТП ДЛС- Каракуз

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.scdp.bg..

Адрес на профила на купувача: www.scdp.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване на държавни горски територии и други дейности по чл.165, ал.1 и чл.173, ал.1 от Закона за горитеДруго (моля пояснете): Стопанисване на държавни горски територии и други дейности по чл.165, ал.1 и чл.173, ал.1 от Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Следгаранционно сервизно обслужване на авто-парка на ТП ДЛС „Каракуз”, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях “, включваща 2 обособени позиции: №1- Следгаранционно сервизно обслужване на автомобили марка „Тойота”, собственост на ТП ДЛС „Каракуз”, гр.Дулово, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях . №2- Следгаранционно сервизно обслужване, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за МПС собственост на ТП ДЛС "Каракуз", гр. Дулово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Дулово
Код NUTS: BG325
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на възлагане на настоящата обществена поръчка се изразява в извършването на поддържане, ремонт, на служебните автомобили r и техника на ТП ДЛС „Каракуз”, (съгласно приложен списък, за двете обособени позиции), разположени на територията гр.Дулово. Предметът на поръчката обхваща техническо обслужване, текущ и основен ремонт на служебни автомобили, включително доставка и/или подмяна на резервни авточасти, възли, детайли, материали и смазочни материали на моторните превозни средства на Възложителя, необходими за експлоатационното им поддържане, както и извършване на периодични технически прегледи. Участникът, избран за изпълнител следва да има готовност за обслужване, ремонт, технически прегледи и подмяна на консумативи и на други автомобили и техника на стопанството, придобити след провеждането на обществената поръчка, при спазване условията на договора и ценовото предложение.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000, 50100000, 50112000, 34913000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Различни видове резервни части

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 645694 от 29.01.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Следгаранционно сервизно обслужване на авто-парка на ТП ДЛС „Каракуз”, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях “
V.1) Дата на сключване договора
15.04.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.03.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ВЕНЦИ ШУМЕН ЕООД с ЕИК:200580416, ул. Симеон Велики № 12, България 9700, Шумен, Тел.: 054 874340

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.04.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

«ВЕНЦИ ШУМЕН» ЕООД с ЕИК:200580416 с адрес на управление: гр. Шумен 9700, ул. Симеон Велики № 12


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор