00325-2015-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.04.2015 15:36 ч. : | 09/04/2015 15:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.04.2015 15:36 ч. : | 09/04/2015 15:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Лизинг
Доставки
УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе 66, За: Христо Петков - специалист обществени поръчки, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.unihosp.prozop.com.
Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150409DSXw2467410.
Електронен достъп до информация: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150409DSXw2467410.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на нова рентгенова тръба, съвместима за работа с ангиографски апарат Artis ZEE, Siemens
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на нова рентгенова тръба, съвместима за работа с ангиографски апарат Artis ZEE, Siemens
33100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Един брой фабрично нова рентгенова тръба, съвместима за работа с ангиографски апарат Artis ZEE, Siemens
НЕ
НЕ
24
1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД или платена в касата на лечебното заведение, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размер на гаранцията за участие – 2 500 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ Свети Георги ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Сметка за постъпване на гаранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Получател: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF
Плащането ще се извършва на база възлагателно писмо, двустранно подписана приемо-предавателна форма и фактура(-и), по банков път, при следните условия: - 20% от общата стойност на договора – авансово плащане при получаване на възлагателно писмо от Възложителя за изпълнение на поръчката; - Остатъкът от стойността на договора (80 на сто) – на 18 равни месечни вноски с падеж, считано от последния ден на месеца, в който рентгеновата тръба е пусната в експлоатация.
НЕ
В „Плик №1” с надпис „Документи за подбор”, се поставят документите, изискани от възложителя съгласно чл.56 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: 1. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 2. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. Доказателствата за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП; 5. Доказателствата за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП; 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (ако се предвиждат такива); 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 10. Списък на всички документи и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В Плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката” се поставят документите за техническото предложение, както следва: 1. Предложение за изпълнение на поръчката по образец – Приложение №2; 2. Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговият упълномощен представител - копие на оригинала и в официален превод на български език (в случай, че оригиналът е на чужд език), заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала”; 3. Декларация за нанесена “СЕ” маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл.8 и чл. 15 от ЗМИ; 4. Инструкция за употреба на български език за предлаганото медицинско изделие – на оптичен носител (CD). 5. Документи на български език или преведени на български език, доказващи съответствието на медицинското изделие с техническата спецификация на Възложителя (проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя и други, произхождащи от производителя на медицинското изделие) – във формата на оригинал или заверени от участника ясно четливи фотокопия; 6. Декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - ако е приложимо. 7. Оторизационно писмо, издадено от производителя на медицинското изделие за предоставяне на права на участника за търговия (доставка) и сервизно обслужване за срока на гаранцията, посочен в техническото предложение – в оригинал, с превод на български език. Плик № 3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа: Ценово предложение, изготвено по образец – Приложение №3, подписано от законния представител на участника и подпечатано от участника. Ценовото предложение се подписва на всяка страница и подпечатана с печата на участника.
1. Удостоверение от банка, издадено до 30 дни преди подаване на офертата, за наличие на свободен финансов ресурс, с посочване на конкретна сума, с която разполага участника (в оригинал); или 2. Счетоводен баланс, съставен от участника до 30 дни преди подаване на офертата (в оригинал) и подписан от законния представител и счетоводителя на участника.
Участниците следва да разполагат със свободен финансов ресурс, възлизащ на не по-малко от 20 % от прогнозната стойност на поръчката.
1. Списък на основните договори за доставки на медицинските изделия, изпълнени през последните 3 години (2012, 2013 и 2014 г.) от участника, включително стойностите, датите и получателите. 2. Сертификат за съответствие с изискванията на ISO 13485 или еквивалентен за производителя на медицинското изделие - копие на оригинала, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. В случай, че копието на оригинала е на чужд език, участникът трябва да представи документът и в превод на български език – заверен от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 3. Сертификат за съответствие с изискванията на ISO 9001 или еквивалентен за участника - копие на оригинала, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. В случай, че копието на оригинала е на чужд език, участникът трябва да представи документът и в превод на български език – заверен от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 4. Валидна лицензия за работа с ИЙЛ съгласно Наредба №30 от 31.10.2005г. за условията и редът за осигуряване на защита на лицата при медицинско облъчване, издадена на участника.
Участниците трябва за последните три години (2012, 2013 и 2014 г.), считано от крайния срок за подаване на офертите, да са изпълнили успешно най-малко 2 (два) договора за доставка на медицински изделия, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Тези 2 (два) договора следва да са с вече приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях да са реализирани доставки.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66, административна сграда, заседателна зала
При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП
НЕ
НЕ
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е безплатна и достъпна за преглед и изтегляне свободно от Профила на купувача на Възложителя. По искане на заинтересовано лице документацията му се изпраща по пощата за негова сметка, като в случая следва да заплати цена на документацията за участие в процедурата на стойност 6,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пещерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив; IBAN: BG 72 CECB 9790 1051 2974 00; BIC: CECBBGSF. Безплатен достъп до документацията за участие е предоставен на профила на купувача, в електронното досие на поръчката на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150409DSXw2467410 На същия интернет адрес ще бъдат публикувани разяснения по документацията за участие, направени по реда чл. 29 от ЗОП, както и уведомление за датата и часа на публичното оповестяване на ценовите предложения.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.04.2015 г.