00338-2015-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.04.2015 16:21 ч. : | 08/04/2015 16:11 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.04.2015 16:21 ч. : | 08/04/2015 16:11 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Разград, бул. Бели Лом №37А, За: Виргиния Станкова и инж.Емилия Горгиева-Михайлова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171; 084 618183, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Място/места за контакт: ст.юрисконсулт-обществени поръчки в дирекция Правно и нормативно обслужване и началник отдел Инвестиционни дейностиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150408lhsC653752.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Разград, бул.Бели Лом №37А, За: Силвия Янева и Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213
Място/места за контакт: деловодство- партерен етаж, стая 06Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на СМР за основен ремонт на път RAZ 2126/III-205/ жп прелез Ясеновец – Недоклан“
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката обхваща изпълнение на ремонт на път RAZ 2126/III-205/ жп прелез Ясеновец – Недоклан от общинската пътна мрежа на Община Разград. Видове работи, предвидени за изпълнение: изрязване и фрезоване на компрометирани участъци от асфалтовите настилки; възстановяване на основата където е необходимо; доставка полагане и уплътняване на асфалтови смеси за кърпежи, профилиране и преасфалтиране; оформяне, почистване и запълване на банкети;полагане на хоризонтална пътна маркировка ; почистване на водостоци; възстановяване на канавки; превоз на излишни земни маси и строителни отпадъци. Непредвидени видове работи, възникнали по технологични причини в процеса на изпълнение на поръчката, се считат за договорени за изпълнение.
45233142
Описание:
НЕ
НЕ
1 Изрязване асфалтова настилка с фугорез 2 Фрезоване асфалтова настилка при 0.04 м дебелина 3 Полагане на трошен камък за пълнеж на дупки, вкл. превоз до обекта 4 Ръчно полагане на неплътна асф.смес за изкърпване, вкл. превоз до обекта 5 Машинно полагане на порьозен асфалтобетон / биндер /, вкл. превоз до обекта 6 Машинно полагане на плътна асфалтова смес , вкл.превоз до обекта 7 Машинно подравняване на банкети 8 Полагане и уплътняване фрезована смес за банкети 9 Полагане и уплътняване на минералбетон за банкети вкл.превоз 10 Изкоп за почви с багер на транспорт и оформяне на канавки 11 Натоварване стр.отпадъци и земни маси,фрезована смес, и др. на транспорт 12 Превоз стр.отпадъци и земни маси на депо 13 Почистване водостоци км 0+340,1+480,1+780 14 Полагане хоризонтална пътна маркировка - бяла боя с перли
НЕ
31.10.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участника определен за изпълнител – гаранция за изпълнение на договора. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.Размер и условия на гаранцията за участие. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 1200,00 лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за участие, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията. - Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград. - Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите. - Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало. Документ (оригинал или копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, по следната сметката на Възложителя: IBAN: BG35IORT81163300900000 BIC: IORTBGSF Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД – клон Разград; Забележка: в платежния документ се посочва се посочва наименованието на поръчката,за която се представя гаранцията. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за участие, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Забележка: в платежния документ се посочва се посочва наименованието на поръчката,за която се представя гаранцията. Всички разходи по внасяне/откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. Задържане и освобождаване гаранциите за участие – съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл. 62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 2. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на поръчката без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: Банкова гаранция за изпълнение –(по образец) Документ (оригинал или копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG35IORT81163300900000 BIC: IORTBGSF Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД – клон Разград; Забележка: в платежния документ се посочва се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403. Забележка: в платежния документ се посочва се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Обществената поръчка се финансира от субсидия от републиканския бюджет. Редът и условията за плащане на изпълнителя на обществената поръчка, са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: Плащането се извършва както следва: Авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора, след неговото подписване; Едно междинно плащане до 60 % от стойността на договора , от което се приспада преведения аванс. Окончателно плащане, след завършване изпълнението на поръчката. Разплащането се извършва по банков път, с платежно нареждане, въз основа на двустранно подписани фактури с приложени реквизити към тях, до 30 дни от подписването им. Фактурите за извършване на плащания да се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. Изпълнението на поръчката се извършва до изчерпване на обявените финансови средства, с които разполага ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ.
Възложителят допуска до участие в процедурата обединение/я на физически и/или юридически лица, сключили договор за постигане на обща цел. Когато участникът е обединение, както за участие в процедурата, така и за сключване на договор, Възложителят не изисква създаването на юридическо лице. Ако обединението бъде избрано за изпълнител, преди сключване на договора се представя регистрация по БУЛСТАТ, открита банкова сметка на обединението и удостоверение за данъчна регистрация. Лице, което участва в обединение не може да представя самостоятелна оферта. При участие в процедурата на обединение, възложителят изисква представянето на заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
В сградата на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, партерен етаж, зала № 102.
При отварянето на офертите може да присъстват лицето, представляващо участника или лице, изрично упълномощено от участника по смисъла на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установеният режим за достъп до административната сграда на Община Разград.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, съгласно чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документа по ал.1, т.1, б.“б“ Обр. № 3 се представя за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението.Списък на документите съдържащи се в офертата, по съгласно Обр. № 4 , в оригинал, подписан и подпечатан от участника.При Участници обединения - заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.Когато участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на бълг. език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП /представяне на участника и декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП/ се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т.5(доказателства за техн. възможности и квалификация), и т.11(декларация за спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд) от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.Документ за внесена Гаранция за участие.Доказателства за техн. възможности и/или квалификацията.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП по обр. № 11. Декларация за участие на подизпълнителите в поръчката, видовете работи от предмета на поръчката и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, ако участникът предвижда участието на подизпълнители – Обр. № 12 и Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката – Обр. № 13 от документацията /в приложимите случаи/.Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП за спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд Обр. № 14.Декларация за приемане условията на проекто-договора обр.15.Изрично нотариално заверено Пълномощно относно лицето/цата, в случай че същата не е подписана от законния представител на участника.Декларация по образец№16.Плик 2-„Техническо предложение за изпълнение на поръчката” Обр. №17 и в приложимите случаи Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП обр. 18.Плик 3-„Ценово предложение за изпълнение на поръчката“ - Образец №19.Отстраняване на участник от процедурата: - който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП;- за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 – по т.1 и т.5 от ЗОП;- който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;- който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП;- за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор;- който е представил самостоятелна оферта и същевременно е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг Участник и/или участва като партньор в обединение;- който не отговаря на минималните изисквания, посочени в настоящата документация, за технически възможности и/или квалификация на участниците.-при настъпване на хипотезата на чл.58, ал.3 от ЗОП и/или чл.62а от ЗОП.Настоящото обявление е изпратено по ел. път с ползване на ел. подпис за публикуване, на участниците е предоставен пълен достъп до документацията на адрес www.razgrad.bg в рубриката-профил на купувача,поради което на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за подаване на оферти ще бъде намален от 52 на 40 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно глава Единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки
Община Разград, бул.Бели Лом №37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Интернет адрес/и:
URL: www.razgrad.bg.
08.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ