00447-2014-0009
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.04.2015 15:59 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.04.2015 15:59 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.04.2015 15:59 ч. : | 08/04/2015 15:52 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.04.2015 15:59 ч. : | 08/04/2015 15:52 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.04.2015 16:01 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Анализ на нормативната база и организационната среда на Агенция по вписванията, във връзка с развитието на информационната система на имотния регистър и въвеждането на електронни услуги”
За реализирането на настоящата поръчка е необходимо изпълнителят да осъществи следните основни задачи: Задача 1: Анализ на нормативната база, регламентираща воденето и използването на имотния регистър - - задачата следва да обхване идентифициране, преглед и анализ на законови и подзаконови нормативни актове. Следва да се идентифицират всички услуги, предоставяни във връзка с дейността на имотния регистър, както и съществуващите взаимовръзки между Агенция по вписванията и други държавни органи. Резултатът от анализа ще бъде основа за извършването на анализ на организационната среда на Агенция по вписванията и за идентифициране на евентуални области за подобрение в тази среда, с оглед постигане целите на проекта. Задача 2: Анализ на организационната среда на Агенция по вписванията - задачата ще обхване на първо място оценка за съответствие на вътрешните документи (методики, инструкции, заповеди, вътрешни правила за работа и др.) с законовите и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи воденето и използването на имотния регистър. На второ място, в рамките на задачата ще бъде анализирана ефективността и адекватността на вътрешните документи, с оглед мигриране към електронни услуги, ускоряване на процесите, повишаване на качеството и разнообразяване на каналите на предоставяне и заплащане на услугите, повишаване качеството и надеждността на информацията, съхранявана в базите данни на имотния регистър.
71620000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
7
ДЗЗД "Ню Ай - Ла Фит" 176839949, гр. София, ул. "Петър Парчевич" № 21, България 1000, София, Тел.: 029376 600, E-mail: new-i@new-i.com, Факс: 029376 625
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Настоящата обществена поръчка е финансирана по проект „Развитие на системите на имотния регистър, въвеждане на нови електронни услуги и интегриране на системи и регистри в Агенцията по вписванията, с оглед подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса”, Договор за безвъзмездна финансова помощ № А-13-31-5/17.04.2014 г., осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-09
Договорът е със срок за изпълнение 2 месеца.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.04.2015 г.
1. ОБЕДИНЕНИЕ „ФПИ – ПРАЙМ“, ул. „Българска морава“ № 54, ет. 7 гр. София 1303, тел. 02/ 446 06 44, факс: 02/ 446 06 46, info@netlaw.bg - Фондация „Право и Интернет" и „Прайм Консултинг" ООД 2. ОБЕДИНЕНИЕ – „КОНСУЛТАНТИ ЗА ЕФЕКТИВНА ЮРИДИЧЕСКА ПОДКРЕПА, гр. София 1113, ул. „Николай Хайтов” № 2 вх. Г, ет. 4, ап. 10, тел: 02/981 01 16 факс: 02/981 01 16, office@nalilg.org. - "Юропиън дивелопмънт консултант" ЕООД, Национален консултант по обществени поръчки ООД, Сдружение "Национална асоциация правна инициатива за местно самоуправление", Ева Симеонова Радева - физ. лице. 3. „Глобал Адвайзърс” АД, със седалище и адрес на управление: гр. София 1000, ул. „Леге” № 15, ет. 3, тел. 02/980 50 55, факс 02 980 50 75, e-mail: office@globaladvisers.eu. 4. ДЗЗД „МАТЕРНА-КОНСУЛТ”, София, 1712, ж.к. „Младост 3“, бл. 302, Партер, офис 10-11, тел.:02/ 489 09 60, факс: 02/ 489 09 59, maternabg@abv.bg - „Матерна България" ООД и „Макс Пойнт Консулт" ООД 5. ОБЕДИНЕНИЕ „НЮ АЙ – ЛА ФИТ”, гр. София, 1000, ул. „Парчевич” № 27, тел.: 02/ 937 66 00, факс: 02/ 937 66 25, new-i@new-i.com - "Ню Ай" АД и "Ла Фит" ООД 6. „АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА“ ООД, София, 1202 ул. „Г.С.Раковски“ № 18, тел: 02/ 981 47 38 факс: 02/ 423 63 76, agency@strategma.bg. 7. Адвокатско дружество „Попов и партньори“, гр. София, бул. „Цариградско шосе” № 139, служебен вход 2, етаж 4, тел.: 02/ 858 19 01; факс: 02/ 858 19 02; partners@popov-partners.com.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г