00265-2015-0044
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2015 14:18 ч. : | 03/04/2015 12:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2015 14:18 ч. : | 03/04/2015 12:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: инж.Сашка Йовчева – Главен експерт ЗБУТ, за въпроси по процедурата: Росица Димитрова - Експерт Търговия, РБългария 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3320/; 0417 83305/3109/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Здравословни и безопасни условия на труд и отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изтокЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, РБългария 62620, Раднево, Тел.: 0417 833043323, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Доставка на костюм работен – куртка и панталон” - реф.№25/2015г. - ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на процедурата е доставката на костюм работен – куртка и панталон, изработката на които трябва да стане съгласно изисквания на Възложителя, посочени в Техническата спецификация, част от документацията за участие. Всички условия за изпълнение на поръчката са описани в документацията за участие.
18113000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
13 000 комплекта
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 3300 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие. В случаите по чл.16г от ЗОП Възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперациите на хора с увреждания.
Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след датата на приемане на всяка доставка, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност.
1. Предметът на настоящата поръчка е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и тя е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г от ЗОП. 2. Съгласно чл. 16г, ал. 5 от ЗОП: 2.1. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица; 2.2. В представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 3. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл.16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. 4. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 5. Когато в процедурата не са подадени оферти от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, се разглеждат офертите на останалите участници. 6. Участници, чиито мостри не отговарят на изискванията на Възложителя се отстраняват от по-нататъшно участие в процедурата.
няма
Участниците, които са само доставчици да са упълномощени от производителя да го представляват, включително и като гаранционни условия - удостоверява се с пълномощно, придружено с превод на български език. Изисквания към производителя на плата: Производителят на плата, влаган в производството на работното облекло по предмета на процедурата, да притежава валидни: Сертификат за въведена Система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен, Сертификат за въведена система за управление на околната среда, съгласно БДС ЕN ISO 14001:2004 (5) или еквивалентен, Сертификат удостоверяващ екологичната чистота и безвредност на тъканите (проверена сигурност за безвредни за кожата текстилни продукти) Oeko-Tex Standart 100 - доказва се с декларация от участника посочваща производителя на плата и приложени към нея копия от сертификатите, заверени от участника, придружени и с преводи на български език - ако не са на български език. С техническата си оферта участниците трябва да представят: - сертификати (декларации) за качество на плата и безопасността на багрилата - от производителя на плата, - сертификати (декларации) за качество от производителите - за използваните допълнителни продукти /шевни конци, копчета и др./ - Протокол от изпитване на плата, от който е изработено изделието, издаден от акредитирана от изпълнителна агенция „БСА” изпитвателна лаборатория с дата на издаване, не по-рано от датата на обявяване на процедурата. В протокола да бъдат прикрепени трайно мостри от плата, върху които да бъде отбелязан отличителен знак (печат) и подпис на акредитираната лаборатория извършила изпитанието. Размер на изделието, което трябва да бъде изпитано от акредитирана лаборатория - 54/182. В протокола да бъде посочен модела, който се изпитва (артикулно име и/ или номер) и да включва всички показатели, посочени в документацията за участие. - мостра на оферирания работен костюм с размер 54/182 - за оценка и доказване автентичността с техническите изисквания и възможности за изпълнение на поръчката
ДА
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№25/2015 – ЗОП
НЕ
НЕ
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша - №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.04.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ