02711-2015-0091
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.03.2015 14:05 ч. : | 30/03/2015 13:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.03.2015 14:05 ч. : | 30/03/2015 13:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Попово: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Териториално поделение ДЛС Черни Лом гр.Попово към СИДП ДП гр.Шумен, бул.Михаил Маджаров №68, За: инж.Стела Атанасова, Р.България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105
Място/места за контакт: ТП ДЛС Черни Лом гр.ПоповоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlschernilom.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dlschernilom.dpshumen.bg/?p=238.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: горско и ловно стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 1 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“ гр.Попово и Позиция № 2 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“гр.Попово - запазена за участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г и сл. от ЗОП“
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 1 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“ гр.Попово и Позиция № 2 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“гр.Попово - запазена за участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г и сл. от ЗОП“
30192000, 30197640, 30124400, 30192350, 30192160, 30197620, 30192132, 30197200, 30197220, 30125100, 30125110, 30125120, 30192121, 30192125, 30197000, 30197300, 30141000, 30199110, 30199200, 22000000, 22600000, 22851000, 24910000, 30190000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Необходимите за доставяне канцеларски материали предмет на настоящата обществена поръчка са посочени в ТЕХНИЧЕСКАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ към документацията на процедурата и същата е видна в раздел: "ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА" на адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ : http://dlschernilom.dpshumen.bg. Количеството на всяка отделна доставка се извършва единствено и само след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (няма ограничение в количеството, може да бъде направена заявка и за един артикул), при възникнала необходимост от тях, съгласно посочените условия и до определеният максимален финансов ресурс определен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, а именно: -За Позиция № 1 - в размер до 2200,00 лв(две хиляди и двеста лева)без вкл. ДДС -За Позиция № 2 - в размер до 300,00 лв.(триста лева) без вкл. ДДС; Няма ограничение в количеството и стойността на всяка отделна доставка(т.е. доставка може да бъде извършена и за минимална стойност).
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2, ал.6 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника се внася в касата на ТП, или по следната банкова сметка на възложителя: IBAN : BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД и е в размер както следва: - за Позиция № 1 е в размер на 22,00 лв ( двадесет и два лева); - за Позиция № 2 е в размер на 3,00 лв (три лева). Гаранцията за участие, под формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава, безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя се представя в оригинал към плик №1с надпис „Документи за подбор“ . Забележка: Гаранцията за участие е не приложима съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП, а именно: в случаите по чл.16г възложителят не изисква гаранция за участие от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3, ал.6 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника в размер на 5% (пет процента) от прогнозната стойност на поръчката за всяка конкретна позиция по отделно (финасовия ресурс), се внася , респ. се представа след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. Гаранциите под формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на възложителя IBAN : BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва да е със срок на валидност: » за гаранцията за участие – до приключване на процедурата – влизане в сила на решението за определяне на изпълнител » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие, на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: А/ оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; Б/ е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок. Забележка: Гаранцията за изпълнение е не приложима съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП, а именно: в случаите по чл.16г възложителят не изисква гаранция за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания. Гаранциите за участие се освобождават на: 1.отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.т. 1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).
1.Финансирането на настоящата обществена поръчка ще се извърши от стоанската дейност на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово. 2.Заплащането на всяка отделна доставка ще се извършва въз основа на единични цени в лева без вкл. ДДС, съгласно ценовото предложение на участника, като същите са фиксирани и не подлежат на завишаване през периода на изпълнение на договора, в рамките на предвидения от възложителя финансов ресурс. Плащанията ще се извършват по банков път и съгласно условията на договора, в срок до 30 (тридесет) дни след извършена доставка и представена фактура от страна на Изпълнителя.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 1 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“ гр.Попово и Позиция № 2 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“гр.Попово - запазена за участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г и сл. от ЗОП“
НЕ
Български
90
Административната сграда на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово, с адрес: гр.Попово, обл.Търговище, бул."Михаил Маджаров" № 68
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя пълне достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел I.1. от настоящото обявление.Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (плик № 3), както и тегленето на жребии по реда на чл.71, ал.5 от ЗОП( при възникване на основание за това).Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайният срок за подаване на оферти.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно: Позиция № 1 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“ гр.Попово
30192000, 22600000, 22000000, 22800000, 22851000, 30197640, 30124400, 30192160, 30197620, 24910000, 30192350, 30192132, 30197200, 30125100, 30125110, 30125120, 30192121, 30192125, 30141000, 30197000, 30197300, 30197320, 30197321, 30197330
Описание:
Необходимите за доставяне канцеларски материали предмет на настоящата обществена поръчка са посочени в ТЕХНИЧЕСКАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ към документацията на процедурата и същата е видна в раздел: "ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА" на адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ : http://dlschernilom.dpshumen.bg. Количеството на всяка отделна доставка се извършва единствено и само след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (няма ограничение в количеството, може да бъде направена заявка и за един артикул), при възникнала необходимост от тях, съгласно посочените условия и до определеният максимален финансов ресурс определен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, а именно: -За Позиция № 1 - в размер до 2200,00 лв.(две хил. и двеста лева) без вкл. ДДС; Няма ограничение в количеството и стойността на всяка отделна доставка(т.е. доставка може да бъде извършена и за минимална стойност).
„Доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”гр.Попово. в две обособени позиции, а именно:Позиция № 2 – доставка чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом“гр.Попово - запазена за участие за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г и сл. от ЗОП“
30197220, 22851000, 22852100
Описание:
Необходимите за доставяне канцеларски материали предмет на настоящата обществена поръчка са посочени в ТЕХНИЧЕСКАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ към документацията на процедурата и същата е видна в раздел: "ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА" на адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ : http://dlschernilom.dpshumen.bg. Количеството на всяка отделна доставка се извършва единствено и само след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (няма ограничение в количеството, може да бъде направена заявка и за един артикул), при възникнала необходимост от тях, съгласно посочените условия и до определеният максимален финансов ресурс определен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, а именно: -За Позиция № 2 - в размер до 300,00 лв(триста лева)без вкл. ДДС Няма ограничение в количеството и стойността на всяка отделна доставка(т.е. доставка може да бъде извършена и за минимална стойност).
Когато в процедурата за тази обособена позиция участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл.29, ал.1 от Закона за интеграция на хората с увреждания и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Ако в процедурата за тази обособена позиция не участват специализирани предприятия или кооперации на хоира с увреждания, се разглеждат и оценяват офертите на всички останали участници.