Версия за печат

00392-2015-0003

BG-Провадия: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Провадия, ул. Дунав №39, За: Богдана Стойчева, Република България 9200, Провадия, Тел.: 0518 47813, E-mail: b_stoycheva@provadia.bg, Факс: 0518 47811

Място/места за контакт: Община Провадия

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.provadia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=77&dr=0.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Основен ремонт тротоарни настилки и изграждане на “джобове” за поставяне на контейнери за отпадъци в Община Провадия”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Провадия
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В рамките на обществената поръчка са предвидени извършване на следните видове строително-монтажни работи – демонтаж на тротоарна настилка; тънък изкоп за подравняване, включително изрязване на корени около единични дървета, повдигане на улегнали бордюри, включително демонтаж, направа легло, бетонова основа, демонтаж и монтаж на нови бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително разкъртване на бетон, оформяне на земно легло и монтаж на нови от бетонова основа, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см, настилка с нови бетонови плочи с размер 40/40/5, фугиране с циментов разтвор, изхвърляне на отпадъци, направа единични и двойни джобове с размери 2 м./1,50 м. И 3м./1.50 м. за поставяне на контейнери за смет, включително рязане на асфалтобетонова смес, разкъртване на бордюри, изкоп за подравняване, разбиване бетонова основа на бордюри, полагане нови бетонови бордюри с размер 15/25/50, полагане чакъл за настилка, ръчно изкърпване на асфалтовата настилка с асфалтобетон с дебелина 5 см., включващо следните технологични операции: фрезоване, натоварване и превоз на строителни отпадъци, почистване и грундиране с пиломермодифицирана битумна емулсия, доставка и ръчно полагане на асфалтобетон с дебелина 5 см. в уплътнено състояние, обработка на фугата между стар и нов асфалт с битум и натоварване и извозване на отпадъците на депо.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233161

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества по видове работи са както следва: демонтаж тротоарна настилак - 2300 кв.м., тънък изкоп за подравняване 2300 кв.м., повдигане на улегнали бордюри - 200 м.л., демонтаж и монтаж на нови бетонови бордюри с размер 15/25/50 - 200 м.л; подравняване с пясък до 10 см - 2300 кв.м.; настилка с нови бетонови плочи 40/40/5 - 2300 кв.м.; ръчно изкърпване на асфалтова настилка с асфалтобетон с дебелина 5 см - 100 кв.м.; направа на единичен джоб за постаняве на контейнери за смет с размер 2 м./1,50 м. - 2 броя; направа на двоен джоб за поставяне на контейнери за смет с размери 3м./1,50 м. - 2 броя.

Прогнозна стойност без ДДС
87400 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума или банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN BG56 CECB 9790 3389 1428 00, BIC код CECBBGSF – ЦКБ – клон Варна. Гаранцията за участие е размер на 870,00 (осемстотин и седемдесет) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност до 30 календарни дни след окончателното изпълнение на договора. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите, когато участникът е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата си по нея, при наличие на случаи когато участник е оттеглил офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите или когато участник е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начина на плащане са регламентирани в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка: Заплащането се извършва въз основа на представена фактура от страна на Изпълнителя и протокол за приемане на извършени СМР (бивш акт 19). Дължимата от Възложителя сума се заплаща по банков път в срок до 20 работни дни по банковата сметка на Изпълнителя. Начин на финансиране на поръчката - със средства от капиталовия списък на бюджета на Община Провадия и от план-сметка "Чистота".

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Преди подписване на договора, когато избраното за изпълнител е обединение, независимо от националността на участниците, следва да се регистрира като неперсонифицирано дружество в Регистър БУЛСТАТ в Агенцията по вписвания в България (освен ако обединението предпочита да се регистрира като търговец в Търговския регистър).

ІІІ.1.4) Други особени условия

От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник: 1. При който са на лице обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП: а) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление против фин., дан. или осиг. система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от НК, за подкуп по чл. 301-307 от НК, за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК, както и за престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от НК или против стопанството по чл. 219 – 252 от НК, освен ако не е реабилитиран; б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чужд. лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; е) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; ж) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците; з) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Когато участниците са юридически лица, изискванията на чл.47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т.2а – първо предложние, т.4 и т.5 от ЗОП, се прилагат, както следва: а) При СД - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ; б) При КД - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; в) При ООД - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при ЕООД - за лицата по чл. 147, ал. 1 от ТЗ; г) При АД - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ; д) При КДА - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; е) При ЕТ - за физическото лице - търговец; ж) Във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; з) В случаите по б. "а" - "ж" - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на РБ, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2. 3. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници, при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП: а) при които лицата по чл. 47, ал.4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 4. Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие. 5. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник. 6. При който не са изпълнени условията на чл.55, ал.6 и ал. 7 от ЗОП: а) В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физ. или юр. лице може да участва само в едно обединение; б) Свързани лица или свързани предприятия не може дабъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: І. Плик №1 с надпис "Документи за подбор": 1. Оферта;2. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /представляващия; 3. Представяне на участника, включващо: 3.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Документите по т.3.1. се представят за всяко физ. или юр. лице включено в обединението, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или физическо лице или техни обединения, документът по т.3.1. се представя в „официален превод“ по смисъла на §1, т.16а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки; 3.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.9 от ЗОП . Документите по т. 3.2. се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението в което се посочва представляващият; 6. Доказателства за икономически и финансови възможности и технически възможности и/или квалификация на участника по чл. 50 и 51 от ЗОП както следва -доказва се с документите посочени в раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка и съобразно специфичните изисквания и указания по процедурата от документацията за обществената поръчка; 7. Декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 8. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от документацията за участие в процедурата; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител от документацията за участие в процедурата; 11. Документ за внесена гаранция за участие.12. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 13. Декларация за оглед на обекта. 14. Декларация по чл. 51, ал.1, т.9 от ЗОП.*Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.3 се представят за всяко физ. или юр. лице, включено в обединението. Документите по т. 6 се представят само за участниците чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. **Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите които са на чужд език се представят и в превод. Документът по т. 3.1 и т.3.2 се представя и в „официален превод”. Забележка: „Официален превод” е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с МВР за извършване на официални преводи. ІІ. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката" - Техническо предложение и Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал.4 от ЗОП. Към техн. предложение се прилага Подробно описание на предложените дейности и начина на изпълнението им (представя се и на ел. носител във формат *.doc), което да е съобразено с техн. спецификация и условията посочени в документацията за участие в процедурата. Участника прилага и Линеен график за изпълнение на СМР, като се съобрази, с поставените минимални изисквания от Възложителя, а именно срока за изпълнение не може да бъде по-малък от 60 кал. дни и не повече от 90 кал. дни, считано от датата на подписване на Протокол за откриване на строит. площадка и определяне на строит. линия и ниво ; ІІІ. Плик №3 с надпис "Предлагана цена”: Ценово предложение, придружено от анализи на единичните цени
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка за наличен финансов ресурс, за достъп до гарантирана неотменима кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства от участника – издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура или годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. * Участникът може да не представи ГФО или някоя от съставните му части, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. ** В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите по т.1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. *** В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за финансово и икономическо състояние чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документът по т.1, определени от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.
Минимални изисквания: 1. Участника следва да разполага с финансов ресурс в размер не по-малко от 30 000,00 (тридесетхиляди) лева, необходим за осигуряване на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки и др. подобни. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосоченото изискване се прилага за обединението като цяло. ** Участникът може да докаже съответствието си с изискването за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. * Под „строителство, сходно с предмета на поръчката” се разбира изпълнение на строителни работи в чийто обхват са включени строителни дейности, свързани с изграждане, реконструкция, ремонт и/или рехабилитация на съоръжения от уличната и/или пътната мрежа и/или елементи от транспортната и/или инженерната инфраструктура. Доказателства за изпълненото строителство се представят чрез: а) посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актове за въвеждането на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Декларация за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки (в свободен текст) или удостоверение за наличието на регистрация в Централен професионален регистър на строителя или наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно национален закон, когато наличието на регистрация е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. 3. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за строителната механизация, съоръжения, специални уреди и приспособления, специални технически средства и др. с които участникът разполага за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил най–малко едно строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи втора група – строежи от транспортната инфраструктура, минимум трета категория или еквивалент за чуждестранните участници. 3. Участникът следва да разполага минимума със следните строителни машини и механизация за изпълнение на предмета на поръчката, а именно: Товарен автомобил (самосвал) - 1 брой; Багер или челен товарач -1 брой; Машина за механично трамбоване - 1 брой; Фугорезачка - 1 брой. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосоченото изискване се прилага за обединението като цяло. **Участникът може да докаже съответствието си с изискването за техническите възможности с възможностите на едно или повече трети лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на СМР; тежест: 10
Показател: Финансово предложение; тежест: 90

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

2015 - ОП -3

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.04.2015 г.  Час: 09:30
Място

зала 204 в Общиска администрация - Провадия, гр- Провадия, ул. Дунав №39

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете за получаване на оферти са намалени с 12 дни поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал.3 от ЗОП. Процедурата се провежда по чл. 14, ал 3, т. 2 - по опростени правила.Предоставен е пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посоченият в обявлението интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно в раздел Профил на купувача на интернет страницата на Община Провадия, посочен в т.1.1) от обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата. (чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП). Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ