00265-2015-0027
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.03.2015 16:16 ч. : | 19/03/2015 13:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.03.2015 16:16 ч. : | 19/03/2015 13:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура на отдел Търговски, Р България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com
Място/места за контакт: стая 609, етаж 6, регистратура отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на работни обувки тип Половинки” - реф. № 172/2014 г. - ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на процедурата е доставка на работни обувки тип Половинки. Подробно описание на техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Техническа спецификация.
18830000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
6 100 чифта
НЕ
120
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 1 800 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Плащането се извършва по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след доставка срещу представена фактура и двустранно подписан протокол.
1. Предметът на настоящата поръчка е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и тя е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г от ЗОП. 2. Съгласно чл. 16г, ал. 5 от ЗОП - 2.1. Определените от възложителя критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица; 2.2. В представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 3. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл.16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. 4. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 5. Когато в процедурата не са подадени оферти от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, се разглеждат офертите на останалите участници.
не се изискват
Списък на доставките, които са еднакви с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателство за извършена доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката. Участниците да представят с „Предложение за изпълнение на поръчката” - Плик № 2: - Декларация за съответствие, съгласно БДС ЕN ISO/IEC 17 050-1; - Да се представи оригинален протокол от изпитания на техническите параметри на образеца по смисъла на БДС EN ISO 20345, направен от акредитирана лаборатория и той да бъде след датата на обявяване на обществената поръчка. В него да бъдат упоменати модела, който се изпитва (артикулно име и/или номер), вида на материала и наименованието на лицевата част и хастара да бъде изпитан за параметрите посочени в Техническата спецификация към Документацията за участие; - Да се представи образеца за изпитване – 1 чифт, от който едната обувка да бъде подпечатана от лабораторията и се представи заедно с оригиналния протокол; - Мостра – 1 чифт № 42; - Технологична карта - мострени описания на всички съставни материали и елементи вложени в изделието. Към технологичната карта да се приложи: Декларация за изпълзваните материали и елементи при производството на работни обувки тип "Половинки"; - При всяка доставка на обувки в количество до 3 100 чифта, да се представя отделен протокол за изпитване от акредитирана лаборатория; Всички документи да се представят на български език.
ДА
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф. № 172/2014 г. - ЗОП.
НЕ
НЕ
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала - партер
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ