Версия за печат

00017-2015-0005

BG-Берковица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Томислав Филипов, България 3500, Берковица, Тел.: 0884 048803, E-mail: ob@berkovitsa.com, Факс: 0953 88405

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profil-berkovitsa.org/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт и рехабилитация на ул. „Царибродска” и ул. „Страцимировска” в гр.Берковица и асфалтиране на тротоари в с. Бързия” по обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Берковица
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на СМР и СРР по ул. „Царибродска” и ул. „Страцимировска” в гр. Берковица и по тротоари по ул. „Петроханска” в с. Бързия, община Берковица, съгласно условията и изискванията на Техническата спецификация на Възложителя, Техническото и Ценово предложение на участниците, които видове работи са подробно описании по вид и количества в приложената към настоящата документация Количествена сметка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233222

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Община Берковица е взела решение да се извърши асфалтиране на ул.”Царибродска” и ул. ”Страцимировска” в гр. Берковица и тротоари по ул. ”Петроханска” в с. Бързия. Целта на процедурата е възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества на уличната и тротоарна настилка с оглед осигуряване на условия за безопасност на движението,комфорт на пътуващите и добро отводняване. Ремонта и рехабилитацията на уличната мрежа и тротоарите да се съобрази с технически елементи съответстващи на съществуващите технически дадености и настоящето техническо задание,съгласно изискванията и Нормите за проектиране и строителство на улици и при условието за максимално придържане към съществуващите улични нивелети.

Прогнозна стойност без ДДС
263344.72 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие – 1,0 % от обявената прогнозна стойност на поръчката, определена в български лева, както следва: - Обособена позиция 1: „Ремонт и рехабилитация на ул. „Царибродска” и ул. „Страцимировска” в гр.Берковица” – 1 140,67 лева. - Обособена позиция 2: „Асфалтиране на тротоари в с. Бързия, обл. Монтана” – 1 492,77 лева. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойноста на поръчката без ДДС, определена в български лева. ***Гаранцията за изпълнение се представя при класиране на кандидата и към момента на сключване на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят по избор на участника в парична сума или банкова гаранция. Когато кандидатът е обединение - неюридическо лице, всеки от съдружниците може да е наредител по банковата гаранция или вносител на паричната сума по гаранцията. Когато гаранцията е в парична сума, същата се внася по сметка на Община Берковица: IBAN: BG13UNCR70003301006351, BIC: UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" АД, клон Берковица. Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност 90 дни от датата на представяне на офертата. Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите или когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срока по чл.41 от ЗОП. Гаранцията за участие се задържа в случай, че участникът обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор или решението за определяне на изпълнител - до решаване на спора от компетентните органи и влизане на решението в сила. Гаранцията за участие на отстранените участници се освобождават в срок от 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за предварителен подбор или за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие на класираните на първо и второ място участници, се освобождават след сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие на останалите класирани участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законово са престояли при него. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане, в размер на 20% (двадесет на сто) от стойността на договора, платимо в срок до 10 (десет) работни дни от получаване на писменото уведомление за започване на строителството и представяне на фактура за авансовото плащане; Окончателно плащане в размер на 80% (осемдесет на сто) се извършва в 10 (десет) дневен срок, след подписване на двустранен протокол за изпълнени и приети видове работи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление за участие/Оферта/ – Образец № 1, придружена със Списък на документите /чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП/ - свободен образец; 2. Сведения за представяне на участника – Образец № 2; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Образец № 3; 4. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - Образец № 4; 5. Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Образец № 5; 6. Декларация за приемане условията на проекта за договор–Образец № 6; 7. Декларация за валидност на офертата – Образец № 7; 8. Декларация за подизпълнители – Образец № 8 /когато е приложимо/; 9. Декларация от подизпълнители - Образец № 9 /когато е приложимо/; 10.Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП-Образец № 10/когато е приложимо/; Списък на изпълненото строителство – Образец № 11; 12. Справка-декларация за членовете на екипа – Образец № 12; 13. Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда - Образец № 13; 14. Проект за договор – Образец № 16 – не се попълва и не се подписва; 16. Гаранция за участие в процедурата – в парична сума или банкова гаранция по избор на участника. 17. Споразумение/договор/ за създаване на обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверено /когато е приложимо/. 18. Копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалент. 19. Техническа спецификация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се предвиждат изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците
Минимални изисквания: не се предвиждат изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. СПИСЪК на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата за депозиране на офертите, което строителство е еднакво или сходно с предмета на поръчката, като в списъка се посочват възложител, предмет, изпълнените договори по стойност, дата на започване и дата на приключване – съгласно одобрен образец по настоящата документация. Към списъка се прилагат: а) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или б) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности или в) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството. 2. Заверено от участника копие от Удостоверение за вписване, придружено с валиден талон по чл. 22 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или представяне на валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. - Списък на собствени или наети технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, като в списъка се посочват степента на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на техническите лица, съгласно одобрен образец по настоящата документация; *** Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и квалификация на персонала с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на посочените трети лица. Като трети лица, може да бъдат посочени и заявените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на строителство, сходно или еднакво с предмета на настоящата поръчка, като за последните 5 години, считано от датата за депозиране на офертата, следва да е изпълнил минимум 2/два/ договора за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, като общата стойност на изпълнените договори следва да бъде не по-малка от прогнозната стойност на настоящата поръчка – 263 344,72 лева. *** Под изпълнено строителство с предмет „сходен или еднакъв” на предмета на настоящата поръчка следва да се разбира: строителство, ремонт, изкърпване и рехабилитация на пътища, улици и/или тротоари. 2. Участникът следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната, в която е установен с предмет «строителство», минимум IІ группа, III категория, по смисъла на ЗУТ; 3. 6.3. В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени минимум следните специалисти: Ръководител на обекта – строителен специалист с висше образование, притежаващ образователна степен „магистър”, специалност „Пътно строителство” с не по-малко от 5 години професионален опит; Технически ръководител и отговорник по качеството – строителен специалист с висше или средно техническо образование с не по-малко от 3 години професионален опит;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложен гаранционен срок; тежест: 30
Показател: Цена за изпълнение ; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Кандидатите, желаещи да закупят хартиен вариант на документацията, имат право да преглеждат документацията на място преди закупуването й. Достъп до цялата документация в електронен вид, е предоставен и на официалната интернет страница на Община Берковица: http://www.berkovitsa.bg/

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.04.2015 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.04.2015 г.  Час: 13:30
Място

Заседателна зала при Общинска администрация Берковица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Общинска администрация Берковица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Заинтересованите кандидати и участниците имат право да обжалват решенията, действията и бездействията на Възложителя, както и съдържанието на решението, обявлението и документацията при условията на чл. 120, ал. 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 10 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията на адрес: гр. София, бул. Витоша № 18. В срока по ал. 5, т. 1 от чл. 120 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт и рехабилитация на ул. „Царибродска” и ул. „Страцимировска” в гр.Берковица”
1) Кратко описание

Ремонт и рехабилитация на ул. „Царибродска” и ул. „Страцимировска” в гр.Берковица, съгласно техническа спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233222

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

3) Количество или обем

1. Изкърпване на единични дупки с асфалтова смес с дебелина 4-6 см./включително разкъртване ,изрязване и почистване на стара настилка/. -ул.”Царибродска” - 290.00 кв.м. -ул.”Страцимировска” -180.00 кв.м. 2. Фрезоване съществуваща асфалтова настилка. -ул.”Царибродска” - 920.00 кв.м. -ул.”Страцимировска” – 1060.00 кв.м. 3.Доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес за горен пласт на 4см -ул.”Царибродска” - 264.96 т. -ул.”Страцимировска” - 305.28 т.

Прогнозна стойност, без ДДС
114067.72 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Асфалтиране на тротоари в с. Бързия, обл. Монтана”
1) Кратко описание

„Асфалтиране на тротоари в с. Бързия, обл. Монтана”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233222

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

3) Количество или обем

Доставка и полагане на плътен асфалтобетон по тротоари с.Бързия -5100 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
149277 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение