00265-2015-0025
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.03.2015 15:03 ч. : | 13/03/2015 14:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.03.2015 15:03 ч. : | 13/03/2015 14:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: инж.Милен Минчев – инженер механик отдел Механичен; Въпроси по процедурата: Красимира Георгиева - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3163/; 0417 83305/3626/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Механичен, отдел ТърговскиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на ремонт на цели машини, възли и агрегати на колесни трактори Т-150К, К700, К701”– реф.№ 09/2015г.
Възлагане на обществена поръчка
Извършване на ремонт на цели машини, възли и агрегати на колесни трактори Т-150К, К700, К701, които възложителя притежава и при необходимост ще бъдат предавани за ремонт. Машините се намират в трите поделения на Възложителя – рудник „Трояново 1” – с.Трояново, рудник „Трояново – Север” – с.Ковачево и рудник „Трояново 3” – с.Медникарово. Изпълнението на поръчката трябва да отговаря на техническа спецификация на възложителя в документацията за участие. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.
50000000, 16700000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Видовете колесни трактори, които възложителя притежава и при необходимост ще бъдат предавани за ремонт са както следва: колесни трактори Т150К – 11 броя; колесни трактори К700 – 3 броя; колесни трактори К701 – 20 броя. Срок на договора: до 24 месеца от датата на подписване на договора или до изчерпване на общата стойност по него в размер до 400 000,00 лева без ДДС, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано. Изпълнението ще се извършва на база подадена заявка от съответното поделение на Възложителя за всеки конкретен случай. Възложителят не е длъжен да възложи цялата предвидена стойност по договора и/или цялото количество колесни трактори.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 4 000.00 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на заявленията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Възложителят заплаща цената на извършените по договора ремонти по банков път, след изпълнение на дейностите до 30 календарни дни след представяне на фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
Не се изискват.
Не се изискват.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№ 09/2015 г.
НЕ
НЕ
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
13.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ