00604-2015-0005
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.03.2015 15:56 ч. : | 06/03/2015 14:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.03.2015 15:56 ч. : | 06/03/2015 14:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Любимец: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Любимец, ул. Републиканска № 2, За: Филка Джогова - гл. специалист ОП, РБългария 6550, Любимец, Тел.: 03751 8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751 8378
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyubimets.org.
Адрес на профила на купувача: http://dvr.lyubimets.org/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изработване на технически инвестиционни проекти за следните обекти: 1. Детска и спортни площадки, озеленяване и благоустройство за УПИ ХLІV за спортна площадка и детски кът, УПИ ХLІІ за търговски дейности, кв. 85, по плана на гр. Любимец 2. Спортни площадки, озеленяване и благоустройство на УПИ ХХХI за спортна площадка и детски кът, кв.130а по плана на гр. Любимец
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката касае изработване на технически инвестиционни проекти за следните обекти: 1. Детска и спортни площадки, озеленяване и благоустройство за УПИ ХLІV за спортна площадка и детски кът, УПИ ХLІІ за търговски дейности, кв. 85, по плана на гр. Любимец Площ на УПИ ХLІV за спортна площадка и детски кът - 1423м2 Площ на УПИ ХLІІ за търговски дейности, кв. 85 - 497м2 2. Спортни площадки, озеленяване и благоустройство на УПИ ХХХI за спортна площадка и детски кът, кв.130а по плана на гр. Любимец Площ на УПИ ХХХI за спортна площадка и детски кът, кв.130а - 740м2 Основната цел на проектите е да се подобри привлекателността на града и качеството на живота, за да се осигурят нови възможности за икономическо и социално развитие.
71410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвидените за извършване услуги са посочени в заданията за проектиране, съставляващи неразделна част от документацията за участие. Общи изисквания: Проектите да се изготвят в съответствие с Наредба 4 от 2001г. за обхват и съдържание на инвестиционните проекти и се спазят изискванията на чл.139 ал. 3 от Закон за устройство на територията. Детските съоръжения трябва да отговарят на всички действащи БДС или еквивалентни на тях стандарти и европейски изисквания за безопасност и здраве.
НЕ
40
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие под формата на парична сума следва да бъде внесена по следната банкова сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ – АД, гр.Любимец. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие е в размер на 80.00 (осемдесет) лева. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка при подписването на договора представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на обществената поръчка без ДДС. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност до 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка
Финансирането е осигурено от държавния бюджет, чрез бюджета на Община Любимец за капиталови разходи и собствени средства. Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка.
Не се изисква.
ДА
Чл. 230 от Закон за устройство на територията и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Документацията за участие е публикувана на официалната интернет страница на Община Любимец - www.lyubimets.org, главно меню „Обществени поръчки-Профил на купувача“. Възложителят ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението. При писмено искане, с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума, документацията може да бъде изпратена по пощата или чрез куриер за сметка на заинтересованото лице. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна. Документацията се заплаща по бюджетната сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ АД – клон Любимец или в брой на касата в Община Любимец.
Български
90
Заседателна зала на Общинска администрация - Любимец, ул. "Републиканска" № 2, гр. Любимец
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията ще обяви чрез съобщение на електронната страница на Община Любимец, Профил на купувача, на следния адрес: http://dvr.lyubimets.org/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14 датата, часа и мястото на отварянето. Когато критерият е икономически най-изгодна оферта, съобщението съдържа и резултатите от оценяването на офертите по другите показатели за оценка. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При отваряне на ценовите оферти комисията оповестява предлаганите цени и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише ценовите оферти. Когато критерият за оценка е икономически най-изгодна оферта, преди отварянето на ценовите оферти комисията съобщава на присъстващите лица резултатите от оценяването на офертите по другите показатели. На основание чл. 28, ал.5 от ЗОП Възложителят посочва, че участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва : - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите : Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg - Относно задълженията за опазване на околната среда : Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ : работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "Мария Луиза" № 22 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ - Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 8119 443
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете, посочени в чл.120, ал.5, т.1 от Закона за обществени поръчки
06.03.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ