Версия за печат

00604-2015-0005

BG-Любимец: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Любимец, ул. Републиканска № 2, За: Филка Джогова - гл. специалист ОП, РБългария 6550, Любимец, Тел.: 03751 8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751 8378

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyubimets.org.

Адрес на профила на купувача: http://dvr.lyubimets.org/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на технически инвестиционни проекти за следните обекти: 1. Детска и спортни площадки, озеленяване и благоустройство за УПИ ХLІV за спортна площадка и детски кът, УПИ ХLІІ за търговски дейности, кв. 85, по плана на гр. Любимец 2. Спортни площадки, озеленяване и благоустройство на УПИ ХХХI за спортна площадка и детски кът, кв.130а по плана на гр. Любимец

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Любимец
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката касае изработване на технически инвестиционни проекти за следните обекти: 1. Детска и спортни площадки, озеленяване и благоустройство за УПИ ХLІV за спортна площадка и детски кът, УПИ ХLІІ за търговски дейности, кв. 85, по плана на гр. Любимец Площ на УПИ ХLІV за спортна площадка и детски кът - 1423м2 Площ на УПИ ХLІІ за търговски дейности, кв. 85 - 497м2 2. Спортни площадки, озеленяване и благоустройство на УПИ ХХХI за спортна площадка и детски кът, кв.130а по плана на гр. Любимец Площ на УПИ ХХХI за спортна площадка и детски кът, кв.130а - 740м2 Основната цел на проектите е да се подобри привлекателността на града и качеството на живота, за да се осигурят нови възможности за икономическо и социално развитие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидените за извършване услуги са посочени в заданията за проектиране, съставляващи неразделна част от документацията за участие. Общи изисквания: Проектите да се изготвят в съответствие с Наредба 4 от 2001г. за обхват и съдържание на инвестиционните проекти и се спазят изискванията на чл.139 ал. 3 от Закон за устройство на територията. Детските съоръжения трябва да отговарят на всички действащи БДС или еквивалентни на тях стандарти и европейски изисквания за безопасност и здраве.

Прогнозна стойност без ДДС
8000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие под формата на парична сума следва да бъде внесена по следната банкова сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ – АД, гр.Любимец. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие е в размер на 80.00 (осемдесет) лева. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка при подписването на договора представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на обществената поръчка без ДДС. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност до 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от държавния бюджет, чрез бюджета на Община Любимец за капиталови разходи и собствени средства. Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. Представя се в оригинал. 2. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Попълва се и се представя приложеният образец. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. ПОЯСНЕНИЕ: Документът се подписва от законнния представител на участника или от надлежно упълномощено лице. б) декларация по чл. 47, ал. 9 за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; Попълва се и се представя приложеният образец. Представя се в оригинал с подпис. ПОЯСНЕНИЕ: Декларацията се подписва задължително от лицето или от лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация. 3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Представя се заверено копие с гриф „Вярно с оригинала” с подпис и свеж печат. 4. Гаранция за участие - Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Забележка: Когато участникът е обединение, наредител/вносител може да бъде всеки от съдружниците, но задълженото лице следва да е самият участник (обединението като цяло). Банковата гаранция да бъде със срок на валидност 150 дни 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени в раздел ІІІ.2.3) Технически възможности. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2. Попълва се и се представя приложения образец. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. ПОЯСНЕНИЕ: Декларацията се подписва от лицата, които представляват участника. 7. ДЕКЛАРАЦИЯ за съгласие за участие като подизпълнител Попълва се и се представя приложения образец. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. Забележка: Представя се само ако участникът ще ползва подизпълнител. 8. Декларация за направен оглед на обектите за проектиране. Участникът попълва и представя декларация свободен текст към офертата си. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на под-изпълнители.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. ДЕКЛАРАЦИЯ-СПИСЪК на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. Попълва се и се представя приложеният образец. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. 2. ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт. Попълва се и се представя приложеният образец. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. Документът се представя поотделно за всеки експерт.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с квалифициран екип от експерти за изработване на необходимите части на техническия инвестиционен проект, съгласно заданието за проектиране и в съответствие с приложимите нормативни и други изисквания към предмета на настоящата поръчка. Експертите, ангажирани с изпълнение на поръчката да отговарят на следните изисквания: – висше образование със степен магистър по съответната специалност; – минимум 3 години трудов стаж по специалността; – пълна проектантска правоспособност съгл. чл. 230 от ЗУТ и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) за 2015 г. или еквивалентна.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Чл. 230 от Закон за устройство на територията и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател № 1 "Качествени критерии"; тежест: 60
Показател: подпоказател "Срок за изпълнение" ; тежест: 70
Показател: подпоказател "Срок за отстраняване на пропуски, непълноти или несъответствия" ; тежест: 30
Показател: Показател № 2 "Икономически критерий"; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.04.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Документацията за участие е публикувана на официалната интернет страница на Община Любимец - www.lyubimets.org, главно меню „Обществени поръчки-Профил на купувача“. Възложителят ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението. При писмено искане, с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума, документацията може да бъде изпратена по пощата или чрез куриер за сметка на заинтересованото лице. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна. Документацията се заплаща по бюджетната сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ АД – клон Любимец или в брой на касата в Община Любимец.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.04.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.04.2015 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на Общинска администрация - Любимец, ул. "Републиканска" № 2, гр. Любимец

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията ще обяви чрез съобщение на електронната страница на Община Любимец, Профил на купувача, на следния адрес: http://dvr.lyubimets.org/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14 датата, часа и мястото на отварянето. Когато критерият е икономически най-изгодна оферта, съобщението съдържа и резултатите от оценяването на офертите по другите показатели за оценка. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При отваряне на ценовите оферти комисията оповестява предлаганите цени и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише ценовите оферти. Когато критерият за оценка е икономически най-изгодна оферта, преди отварянето на ценовите оферти комисията съобщава на присъстващите лица резултатите от оценяването на офертите по другите показатели. На основание чл. 28, ал.5 от ЗОП Възложителят посочва, че участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва : - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите : Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg - Относно задълженията за опазване на околната среда : Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ : работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "Мария Луиза" № 22 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ - Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете, посочени в чл.120, ал.5, т.1 от Закона за обществени поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ