01059-2015-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.03.2015 10:33 ч. : | 06/03/2015 10:27 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.03.2015 10:33 ч. : | 06/03/2015 10:27 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: доц. д-р Добрин Константинов, д.м. - управител; адв. Анелия Стойновска, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9307045
Място/места за контакт: град София, ул. Бяло море № 8Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sbaldohz.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.sbaldohz.com.
Електронен достъп до информация: http://sbaldohz.com/OP/2015/1_OP_2015_Mart.htm.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: адв. Анелия Стойновска, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg
Място/места за контакт: град София, ул. Бяло море № 8Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://sbaldohz.com/OP/2015/1_OP_2015_Mart.htm.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: Лилия Стателова - главен счетоводител или Лилия Попова - счетоводител, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794
Място/места за контакт: град София, ул. Бяло море № 8Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Периодични доставки на медицински изделия съгласно Спецификация за срок 1 година от сключване на договора по заявка на възложителя “СБАЛДОХЗ-СОФИЯ” ЕООД. Посочените в спецификацията количества са ориентировъчни и не пораждат за Възложителя задължение да ги закупи в пълен обем.
Обявлението обхваща обществена поръчка
доставка на медицински изделия
33141000
Описание:
ДА
НЕ
Предметът на поръчката обхваща 18 обособени позиции медицински изделия, посочени както в Приложение Б "Информация относно обособените позиции" на настоящето обявление, така и в Спецификация – Приложение № 1, неразделна част от поръчката. Всяка обособена позиция включва номенклатурни единици с наименование, изискуема единица мярка, прогнозни количества, прогнозна стойност и размер на гаранцията за участие. Оферти могат да се подават: – за една или повече обособени позиции от Спецификацията; – за една или повече номенклатурни единици, включени в обособените позиции, с изключение на обособени позиции с №№ 2 до 11 вкл., които касаят апарати – затворени системи. Важно! Предложенията за обособени позиции с №№ 2 до 11 вкл., свързани с апарати – затворени системи, следва да включват всички номенклатурни единици, които са част от съответната обособена позиция. Участник, който не е подал техническа оферта за всички номенклатурни единици в тези позиции, се отстранява от участие в процедурата. Възложителят не е задължен да заяви за доставка всички номенклатурни единици, включени в обособената позиция, съответно всички количества за тях.
НЕ
ДА
12
1)Участникът представя с офертата документ за внесена гаранция за участие в избрана от него форма –парична или банкова, в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на всяка обособена позиция, съответно на всяка номенклатурна единица, включена в обособената позиция, за която участникът подава оферта. Индивидуалният размер на всяка ном.ед. - част от обос. поз., е определен в числово изражение спрямо прогнозните стойности на всяка ном.ед., включена в обособена позиция и посочен в колона 13 на Приложение № 1 от документацията за участие. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, същият представя документ за внесена гаранция за участие на стойност равна на общата стойност на гаранциите за обособените позиции, за които подава оферта. Ако гаранцията е под формата на парична сума, същата е вносима по сметка на възложителя в ТБ Райфайзен Банк България АД, клон ЦУ, IBAN BG 35 RZBB 91551060536914, BIC код RZBB BGSF, или на каса на възложителя в отдел "Финансово-счетоводен" по местоседалището му. При избор на банкова гаранция участникът представя неотменяема банкова гаранция в полза на СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД съгласно Образец № 7 към документацията за участие, като задължителни се явяват условията по образеца. За формата на документа важат изискванията на документацията за участие. Разходите по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника, който трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в Приложение № 2. Срокът на валидност на гаранцията за участие е равен на срока на валидност на офертите. Възложителят има право да поиска от участника да удължи срока на валидност на гаранцията в случай, че това е необходимо за успешното приключване на процедурата. Гаранцията за участие в откритата процедура се задържа и освобождава от възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП, като при освобождаване Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него; 2) Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя преди подписването на договора гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС в избрана от него законова форма. Относно образеца на банкова гаранция задължителни се явяват условията по Образец № 8 от документацията за участие. Разходите по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител, който трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в обявлението и документацията за участие; 3) Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. При качествено, срочно и точно изпълнение Възложителят се задължава да освободи гаранцията за изпълнение на договора до 30 дни от изтичане срока на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за изпълнение на договора във всеки един от следните случаи: забавено или неточно изпълнение; отказ от изпълнение на една или повече подадени от Купувача заявки; при неизпълнение на кое да е от останалите задължения на Изпълнителя по договора. Купувачът има право да пристъпи към усвояване изцяло или отчасти на суми от гаранцията за изпълнение на договора винаги, когато за него възникне право на неустойка при условията на чл.20 от договора. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова, Възложителят предявява искането си за усвояване на суми от гаранцията за изпълнение на договора пред банката – издател, чрез посредничеството на банката, обслужваща Възложителя. Разходите, свързани с предявяване на искане за усвояване на суми от гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на Възложителя;4) Неспазване изискванията на Възложителя относно размера на гаранциите и формата за валидност води до отстраняване на участника след прилагане разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП.
1) Заплащането на доставките е отложено, по банков път, в срок не по-малък от 60 (шестдесет) дни включително след изпълнението на съответната периодична доставка на заявеното количество от стоката и след потвърждаване приемането на стоката без възражения от Възложителя, при издадена доставна фактура. Срокът до 60 дни включително от доставката е уговорен в полза на Възложителя, докогато избраният изпълнител няма право да изисква плащане; 2) Срокът за приемане на доставката без възражения от страна на Възложителя е до 30 дни от датата на изпълнение на доставката и е определен при условията на чл. 303а, ал. 4, изречение трето от Търговския закон /съкр. ТЗ/; 3) Срокът за плащане на фактурата е 14-дневен и тече от датата на изтичане на срока за приемане изпълнението на доставката по заявка на възложителя, ако фактурата е представена преди това; 4) Потвърждаване приемането на доставката без възражение от страна на Възложителя се осъществява писмено на посочени от Участника факс или актуална електронна поща; 5) Средствата се осигуряват от приходи на възложителя от дейности на Възложителя съгласно договори с НЗОК и Министерство на здравеопазването, и приходи от дарения от физически и юридически лица; 6) Заплащането на цените на медицинските изделия се урежда в съответствие с условията на възложителя в проекта на договор въз основа на писмо с разпоредителен характер на Министъра на здравеопазването № 91-00-20/21.01.2013 г., съдържащо Препоръки за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки за доставка на лекарства и медицински изделия от лечебните заведения - търговски дружества с държавно участие в капитала - Приложение № 2 от документацията за участие.
не се изисква
ДА
1) Участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което е регистрирано като търговец по Търговския закон или по законодателството на друга държава членка или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, на което е издадено разрешение за търговия на едро с медицински изделия от Изпълнителна агенция по лекарствата (съкр. ИАЛ) или друг документ, удостоверяващ правото им да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава (чл. 77, ал. 1 от Закон за медицинските изделия (съкр. ЗМИ), отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП), и другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документацията за участие; 2) Производителите, установени на територията на Република България, могат да извършват търговски сделки с произведените от тях изделия без да притежават разрешение за търговия на едро (чл. 77, ал. 2 от ЗМИ); 3)Срок на годност на доставяните продукти - не по-малко от 60 % от остатъчния срок на годност към момента на доставката.
1)Участникът в процедурата да отговаря на посочените в раздел III.1.4. по-горе особени условия наЗМИ,на ЗОП и Възложителя, посочени в утвърдената документация за участие. Условията за участник - обед. са посочени в раздел VI.Допълнителна инф., т. VI.3. Възложителят може да изисква от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на ЕС.В този случай важат правилата на чл.53а, ал.2 от ЗОП; 3)Не може да участва в процедурата лице, а Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а-д”, т.2 и 3,ал. 2, т.1,2а, 4 -5, и ал.5 от ЗОП.Участниците са длъжни да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в посочените обстоятелства в 7-дневен срок от настъпването им. Участникът - физ. или юрид. лице, трябва да отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП в държавата, в която е установен. В противен случай, не може да участва в откритата процедура. Изискванията, посочени в тази точка и поле VI.3,се прилагат за всеки член на обединението - Участник в процедурата. Изискванията по тази точка се прилагат и за подизпълнителите, ако Участникът предвижда участието на такива; Чуждестр. физическо или юридическо лице или техни обединения - Участник в процедурата, трябва да отговарят на посочените в тази точка изисквания в държавата, в която са установени; 4)Участникът представя оферта с Плик №1 "Документи за подбор",Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и Плик № 3 "Предлагана цена". Плик № 1 съдържа:4.1. Списък на докум. и информ., съдържащи се в офертата, подписан от Участника – Обр. №1; 4.2.Представяне на участника и административни сведения за него – Обр.№ 2, с посочване на ЕИК и др. идентифицираща информация, или еквивалентен документ от администр. или съдебен орган в държавата, в която е установен участник - чуждестранно физическо и юридическо лице; Договор или спораз. за учред. на обединението (ориг. или нотар. завер.копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, и БУЛСТАТ;4.3. Декларация по чл. 47, ал.10 ЗОП - Обр.№3; 4.4. Документ за представена гаранция за участие- парична, или банкова - Обр.№7; 4.5.Доказателства за икономическо и финансово състояние;4.6. Доказателства за техн. възможности, в т.ч. за качеството на медицинските изд.; 4.7. Декларация по чл. 55,ал.7 и за липса на обст. по чл. 8, ал.8, т.2 ЗОП- Обр.№4; 4.8.Деклар. по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП и Деклар. по чл.55,ал.5 от ЗОП (когато е приложимо); 4.9. Деклар.за приемане условията на проекта на договор-Обр.9; 4.10. Пълномощно (ако е приложимо). Плик № 2 съдържа декларация по чл.33,ал.4 ЗОП (ако е приложимо), "Техн.предлож. за изпълнение на поръчката - Обр.с №5а, и Техн. оферта - Обр. № 5б за обос. поз., за която се подава оферта. Ако Уч. представя оферта за повече от 1 обос. поз., той представя един голям плик № 2 с надпис „Предлож. за изпълнение на поръчката" с толкова пликове №2, колкото са обос. поз., за които подава оферта. "Техническо предложение за изп. на поръчката"- Обр. № 5а се представя само веднъж! Мостри, каталози се представят в общ пакет с надпис "Мостри, каталози, др.инф.матери". Плик №3 съдържа "Предложение за цена за изпълнение на поръчката" - Обр. №6а, и Ценова оферта -Обр.№6б, на участника за цена за обос. позиция. При повече от една обос. позиции Уч. представя един голям плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, съдържащ толкова пликове с № 3, колкото са обос. поз.,за които подава оферта. "Предложение за цена за изпълнение на поръчката" - Обр.6б, се представя само веднъж! Неспазване изискванията за съдържание и форма на валидност на документ. в офертата води до отстранявне след прилагане на чл.68,ал.8 и 9 от ЗОП.
1) Наличието на изискуемия финансов ресурс, посочен в дясното поле на раздела се удостоверява/доказва с един или няколко от следните посочени документи: 1.1. Посочване на публикация на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година – 2013 г.; 1.2. Годишна данъчна декларация за последната приключила финансова година – 2013г - за физическо лице- участник което не е едноличен търговец, но отговаря на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката; 3) Удостоверения от банки или копие на застраховка за професионална отговорност; 4) Други, когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи.
1) Участникът трябва да разполага с финансов ресурс за последната приключена финансова година – 2013, в зависимост от датата, на която е регистриран или е започнал дейността си, в размер на не повече от 25% от прогнозната стойност в лева без ДДС на обособените позиции, за които подава оферта. Посочването на такъв минимум е обусловена от факта, че предметът на поръчката предполага наличие на финансов ресурс от страна на Участника за доставка, надеждно (в съответствие с изискванията на законодателството на РБългария) съхранение и доставка до възложителия на специфични стоки – ведицински изделия, наличието на съответен квалифициран персонал, администриращ изпълнението на поръчката, както и свързаните с това средства за работна заплата, данъци и осигуровки, и други. Относно посочените в лявото поле на този раздел документи: 1.1. посочване публикация на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година – 2013 г. - изисква се само когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. За целта Участникът следва да посочи регистъра, в който е публикуван отчетът и органа, който го поддържа; 1.2. Физическото лице – участник, което отговаря на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката, представя заверено от него копие на годишна данъчна декларация за последната приключила финансова година – 2013г., от която е видно, че е разполагало с финансов ресурс (реализирало приходи) на изискуемата стойност, посочена по-горе;1.3. Удостоверения от банки или застраховка за професионална отговорност -да удостоверяват наличие на посочения финансов ресурс. Удостоверението се представя в оригинал, а застраховката - в копие, заверено с печат на Участника. 1.4. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ; 2) В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за финансов ресурс се отнася за обединението като цяло и се доказва от един или повече от участниците в обединението, а документите се представят от един или повече от участниците в обединението, чрез който/които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3) Когато Участник предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 4) Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания след прилагане разпоредбата на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП.
1) Разрешение или удостоверение за регистрация за търговия на едро издадено от Изпълнителна агенция по лекарствата по реда на чл. 79, ал. 2 от ЗМИ или еквивалентен документ, удостоверяващ правото на Участника да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава; 2) Писмени доказателства или Справка – декларация, подписана от представляващ или упълномощено от него лице за наличие на складова база и автопарк;3) Опит на участника при изпълнение на обществени поръчки за доставки на медицински изделия. Удостоверява се в:3.1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, заедно с 3.2. доказателство за извършените доставки - удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 4)Оторизационно писмо/пълномощно от производител или негов упълномощен представител/ дистрибутор в България, легитимиращо участника за предлагане на медицински изделия на производителя на българския пазар, с права на валидност включително за целия срок на договора; 5) Декларация за съответствие със съществените изисквания, издадена от производителя или негов упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС, издаден от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ; 6) за ин-витро диагностичните медицински продукти да е издаден Сертификат за качество - „СЕ” маркировка съгласно Директива 98/79/ЕС; 7) Декларация от производителя, че изделието се отнася към този вид мед.изд. и не попада в обсега на ЗМИ - за медицинските изделия, предназначени за изследователски и спец. цели (for research use only); 8)Декларация относно срока на годност на предлаганите продукти, които Участникът ще доставя; 9) Документ или други писмени доказателства за съвместимост на продукта, който се оферира с дадената апаратура и обслужващите я консумативи.
1) Разрешението или удостоверението за регистрация за търговия на едро с медицински изделия да са издадени от регулаторен орган на държавата - членка на ЕС, в която е установен участникът; 2) Справката - декларация за наличие на складова база и автопарк да е изготвена и подписана от представляващия или упълномощеното за подаване на офертата лице. Писмените доказателства да се представят във фотокопие, заверено с печат на участника; 2.1. Писмените доказат. да удостоверяват наличие на складова база за съхранение на вед.изд. и съответен автопарк за доставката им -представят се в заверено с печат на Участника фотокопие, да е подписана от представляващ или упълномощено от него лице; 3.1.Списъкът на основните договори за доставки на мед. изделия обхваща изпълнението на такива през последните 3 год. назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, вкл. стойностите, датите и получателите. Подписва се от представляващ или упълномощено от него лице и се подпечатва с печата на Участника; 3.2. Доказателството за извършените доставки се представя под формата на: удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, представено в заверено с печат на Участника фотокопие, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 4.1. Оториз. писмо/ пълномощното от производител или негов упълномощен представител/дистрибутор в България да легитимира участника за предлагане на мед.изделия на производителя на българския пазар, с права на валидност включително за целия срок на договора. Представя се в оригинал или нотариално заверен препис; 4.2. Декларацията за видовото и количествено обезпечаване изпълнението на поръчката за срока на договора за оферираните лекарствени продукти на съответния производител се изготвя в свободна форма от Участника оторизиран/упълномощен да ги предлага в процедурата. Подписва се от представляващ или негов упълномощен представител и се подпечатва с печат на участника; 5.1.документите за качество на вед.изд., за които подава оферта, се представят във фотокопие, заверено с печата на участника; 5.2.Декларация относно срока на годност на предлаганите вез. изд., които Уч. ще доставя, се изготвя от Участника в свободна форма, подписана от представляващия и подпечатана с печата на Участника; 6)За обединения, които не са юридически лица, изискванията важат за обединението като цяло. Всички документи се представят от един или повече участници в обединението, чрез който/които обедин. ще доказва съответствието си с крит. за подбор по чл.25,ал. 2,т.6 от ЗОП; 7) Подизпълн. представят документи за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Открита
НЕ
01/2015
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
български
120
местоседалището на възложителя - ул. Бяло море № 8, Административно тяло, втори етаж, занималня
участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомване и други лица при спазване режима за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
ДА
началото на месец март 2016 г.
НЕ
1) Поради недостатъчния обем на обявлението в поле III.2.1. относно описание на изискванията към Участник - обединение, което не е юридическо лице, поместваме изискванията към тях в настоящото поле. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение с нотариална заверка на подписите помежду си, в който е определено, кой участник какъв вид дейност ще изпълнява. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; - представляващият обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - представляващият обединението отговаря за изпълнението на обществената поръчка, включително и за предвидените гаранции и плащанията; - е направено разпределение на дейностите на отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка; - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката до края на гаранционния срок (срока на гаранцията за изпълнение на договора) съгласно подписания договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, но не представи договора/споразумението за създаването на обединението, или в представения договор/споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението е променен след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. 2) Относно документацията за участие Документацията се предоставя безплатно. Същата се публикува в електронен вид в профила на купувача по смисъла на ЗОП на интернет-адрес: http://sbaldohz.com/OP/2015/1_OP_2015_Mart.htm . Достъпът до документацията в профила на купувача се осигурява от Възложителя от датата на вписване в Регистъра за обществени поръчки за възлагане на обществена поръчка. Документацията за участие е на разположение на участниците в електронен вид в профила на купувача до изтичане на срока за достъп, посочен в обявлението за обществената поръчка. По същия ред ще бъдат публикувани разяснения по документацията за участие, дадени от възложителя по искане на потенциален участник, решения за промяна, протоколи на комисията, съобщения, свързани с процедурата, решенията по чл. 38 от ЗОП за приключване на процедурата и останалите посочени в чл. 22б от ЗОП документи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на окументацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице. В срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
06.03.2015 г.
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 1-27 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 28 - 30 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 31-40 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 41-46 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 47-54 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 55-65 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 66-99 вкл. от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурна единица № 100 от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурна единица № 101 от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурна единица № 102 от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 103-109 от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 110-127 от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 128-146 от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 147-163 от спецификацията - предмет на поръчката.
33696500
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 164-200 от спецификацията - предмет на поръчката.
33696500
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 201-249 от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 250-273 от спецификацията - предмет на поръчката.
33141000
Описание:
съгласно спецификация
Обособената позиция включва номенклатурни единици с №№ 274-277 от спецификацията - предмет на поръчката.
33631600
Описание:
съгласно спецификация