Версия за печат

00267-2015-0019

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов №1, За: Аделина Хасова - ст.експерт в дирекция Обществени поръчки, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, E-mail: zop.pd@abv.bg

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150225UICJ962346.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов №1, За: Елеонора Димитрова; Милена Трифонова, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.plovdiv.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи на обект: Реконструкция и обновяване на паркова площ, гр. Пловдив, р-н Източен, УПИ І 21 - общ. зеленина, кв.12 по плана на кв. "Гладно поле”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Пловдив, р-н Източен, УПИ І 21 - общ. зеленина, кв.12 по плана на кв. "Гладно поле
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е извършването на СМР, свързани с реконструкция и обновяване на зелени площи, обслужваща социална и техническа инфраструктура на обект: Паркова площ, гр. Пловдив, р-н Източен, УПИ I 21 - общ. Зеленина, кв. 12 по плана на кв. "Гладно поле”. Строежът на обекта е ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ съгласно разрешение за строеж издадено от главния архитект на община Пловдив във връзка с разпоредбите на Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи на МРРБ. Възложителят разполага с разработени и одобрени инвестиционни проекти във фаза работен проект за всички необходими проектни части, които са приложени към документацията за участие. От главния архитект на Община Пловдив има издадено разрешение за строеж №39/10.02.2009г., допълнено със Заповед №27/25.03.2013г. Изпълнението на поръчката следва да се реализира при спазване на техническите предписания в одобрената проектна документация, както и в съответствие с техническите спецификации на възложителя (Приложение №1).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236250, 45236210

Описание:

Строителни работи на терени на паркове
Строителни работи на терени на детски площадки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на предмета на поръчката включва строително-монтажни работи и дейности по възстановяване на растителността, както следва: 1. Дейности по СМР: ›Изграждане на детски площадки; ›Изграждане на дървена пергола; ›Подмяна на настилката на основната алейна мрежа в парка с щампован бетон; ›Изграждане на обходна второстепенна алея от бетонни плочи на тревна фуга; ›Изграждане на скален кът с алпийска растителност; ›Подмяна на парковото осветление с енергоефективно; ›Изграждане на поливна система за поддържане на растителните видове в парка; ›Подмяна на дъждоприемни решетки; ›Подмяна на парково обзавеждане – пейки и кошчета за боклук; 1.1. Участникът, в случай че бъде определен за изпълнител в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, следва да достави и монтира на детските площадки, предвидени за изграждане в проекта, следните съоръжения за игра: ›Комбинирано съоръжение за игра 1-ви вид /площадка за възрастова група до 12 г./ – 1 брой; ›Двуместни люлки-махало с два броя плоски седалки за деца над 3 г. /площадка за възрастова група до 12 г./ – 2 броя; ›Комбинирано съоръжение за игра 2-ри вид /площадка за възрастова група до 5 г./ – 1 брой; ›Едноместни пружинни клатушки /площадка за възрастова група до 5 г./ – 2 броя. 2. Дейности по възстановяване на растителността: ›Възстановяване на растителността – засаждане на нови растителни видове, обособяване на цветни кътове, цветарници и оформяне на цветни композиции; ›Отстраняване на дървесни видове, което се намират в лошо състояние; Посочената прогнозна стойност е лимитна.

Прогнозна стойност без ДДС
388570.19 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение на договора - 3 % (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Обслужваща банка: ТБ Инвестбанк АД – Клон Пловдив Банкова сметка - IBAN: BG57IORT73753302000003 Банков код - BIC: IORTBGSF В случай че участникът, избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменяема със срок на валидност – най-малко 30 календарни дни след подписване на окончателния протокол, удостоверяващ изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение се представя само в приложимите случаи съобразно чл. 59, ал. 6 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата процедура се провежда в рамките на проект “Изграждане на зелена и достъпна градска среда в гр. Пловдив“, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда, Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/005, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. В тази връзка възложителя обявява поръчката под условие „наличие на финансиране”, което означава, че договор за възлагане на обществената поръчка ще бъде сключен с избран изпълнител единствено и само при осигуряване на необходимия финансов ресурс от УО на Оперативна програма „Регионално развитие”. Предвиждат се междинни и окончателно плащания, както следва: 1. Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности на всеки 30 (тридесет) дни от стартиране на изпълнението на дейностите по договора. Плащанията се извършват в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представяне на необходимите документи, подробно описани в проекта на договор. 2. Общият размер на междинните плащания не трябва да надвишава 90% (деветдесет процента) от стойността на договора с ДДС. 3. Окончателното плащане е в размер на разликата между цената за изпълнение на договора и стойността на изплатените междинни плащания, и се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане на окончателното изпълнение на договора и представяне на съответните документи, описани в проекта на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. - който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на възложителя; - за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 57 от ЗОП, офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика със следното съдържание: 1. Съдържание на Плик №1 „Документи за подбор”: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника; 1.2. Оферта – по образец Приложение №3 (оригинал) Документа „Оферта” включва и представяне на участника по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което към същата се прилагат следните документи и/или информация: › Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по образец Приложение №3а (оригинал). Декларацията се представя от лицата съобразно чл. 47, ал. 4, представляващи участника. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документа се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. › Декларация по чл. 16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП - по образец Приложение №3б (оригинал) Декларацията се представя от всеки участник, подизпълнител и член на обединение; › Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър съгласно Закона за камарата на строителите за строежи от минимум ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ (заверено копие) или декларация (в свободен текст), за вписване в Централния професионален регистър на строителя като се посочи и ЕИК, под който може да бъде намерен в електронния портал на сайта на Камарата на строителите в България. Чуждестранните лица представят еквивалентни документи в съответствие със законодателството на държавата, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документа се представя само за лицата от обединението, които ще извършват строителството; › Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (свободен текст) – представя се за всеки от посочените от участника подизпълнители, само в случай, че има такива; 1.3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.4. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП – по образец Приложение №4 (оригинал); 1.5. Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – по образец Приложение №5 (оригинал). Декларацията се представя от всеки участник, подизпълнител и член на обединение; 1.6. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника, съгласно посоченото в настоящото обявление (Раздел ІІІ.2.3), както и в "Условия и указания" към документацията за участие ( Раздел ІІІ, т. 2). Съгласно чл. 16г, ал. 5, т. 1 от ЗОП, доказателствата не се изискват от участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и от обединения, в които участват само такива лица. 2. Съдържание на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: На плика се посочва името на участника. Участникът представя попълнен документа „Техническо предложение” в пълно съответствие с образеца и указанията от документацията за участие - Приложение №6, с приложен линеен график за изпълнение на строително-монтажните дейности. Съдържанието на Плик №2 следва да отговаря на изискванията, посочени в Раздел ІV, т. 4 от "Условия и указания" към документацията за участие. 3. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”: На плика се посочва името на участника. Участникът представя попълнен документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Приложение №7, с приложена количествено-стойностна сметка - по образец Приложение №7а и анализни цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се поставят изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Не се поставят изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участника следва да представи списък (по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП) на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата за участие. Списъка се представя в оригинал, подписан и подпечатан от участника. Към списъка следва да бъдат приложени доказателства за успешното изпълнение на посочените в списъка обекти. Участника преценя кои от изброените в чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП документи и/или информация да представи, така че от тях да е видно изпълнението на минимално изискуемия от възложителя брой и вид обекти. 2. Участника следва да представи заверено копие на валиден сертификат, издаден от лице по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, удостоверяващ съответствието му с изискванията на международния стандарт ISO 14001:2004 или негов еквивалент, с обхват на действие „строителство”. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда;
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да притежава опит в извършването на специфични строително-монтажни работи, свързани с предмета на поръчката, поради което следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата си, да е изпълнил строителството на най-малко два обекта, сходни с предмета на настоящата поръчка. Под "обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка" следва да се разбират обекти, включващи реконструкция и обновяване на зелени площи, обслужваща социална и техническа инфраструктура, включително доставка и монтаж на детски съоръжения. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда, отговаряща на изискванията на международния стандарт ISO 14001:2004 или негов еквивалент, с обхват на действие „строителство”;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.03.2015 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.03.2015 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.03.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Община Пловдив,гр.Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, ет.3, зала №36

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично е на него могат да присъстват лицата, изброени в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура се провежда в рамките на проект “Изграждане на зелена и достъпна градска среда в гр. Пловдив“, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда, Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/005, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Всеки участник следва да се съобрази, че за целите и нуждите на договора ще трябва да създаде нови работни места /постоянни и временни/, като за целта назначи минимум 23 (двадесет и три) души, 8 (осем) от които, чрез Дирекция "Бюро по труда" Пловдив. Назначаването се доказва с необходимата документация, която се представя на Възложителя веднага. Това действие следва да удовлетвори напълно изискванията на „Индикатор за въздействие за основни обекти на интервенция“ заложен във формуляр за кандидатстване по схема „Достъпна и зелена градска среда“ и съгласно договор № BG161PO001/1.4-09/2012/005 с бенефициент Община Пловдив. Настаящото обявление е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адреса на профила на купувача на Община Пловдив, посочен в Раздел І.1) от настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ