00267-2015-0019
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.02.2015 15:23 ч. : | 27/02/2015 15:08 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.02.2015 15:23 ч. : | 27/02/2015 15:08 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов №1, За: Аделина Хасова - ст.експерт в дирекция Обществени поръчки, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, E-mail: zop.pd@abv.bg
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150225UICJ962346.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Пловдив, пл.Стефан Стамболов №1, За: Елеонора Димитрова; Милена Трифонова, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.plovdiv.bg/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи на обект: Реконструкция и обновяване на паркова площ, гр. Пловдив, р-н Източен, УПИ І 21 - общ. зеленина, кв.12 по плана на кв. "Гладно поле”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е извършването на СМР, свързани с реконструкция и обновяване на зелени площи, обслужваща социална и техническа инфраструктура на обект: Паркова площ, гр. Пловдив, р-н Източен, УПИ I 21 - общ. Зеленина, кв. 12 по плана на кв. "Гладно поле”. Строежът на обекта е ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ съгласно разрешение за строеж издадено от главния архитект на община Пловдив във връзка с разпоредбите на Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи на МРРБ. Възложителят разполага с разработени и одобрени инвестиционни проекти във фаза работен проект за всички необходими проектни части, които са приложени към документацията за участие. От главния архитект на Община Пловдив има издадено разрешение за строеж №39/10.02.2009г., допълнено със Заповед №27/25.03.2013г. Изпълнението на поръчката следва да се реализира при спазване на техническите предписания в одобрената проектна документация, както и в съответствие с техническите спецификации на възложителя (Приложение №1).
45236250, 45236210
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на предмета на поръчката включва строително-монтажни работи и дейности по възстановяване на растителността, както следва: 1. Дейности по СМР: ›Изграждане на детски площадки; ›Изграждане на дървена пергола; ›Подмяна на настилката на основната алейна мрежа в парка с щампован бетон; ›Изграждане на обходна второстепенна алея от бетонни плочи на тревна фуга; ›Изграждане на скален кът с алпийска растителност; ›Подмяна на парковото осветление с енергоефективно; ›Изграждане на поливна система за поддържане на растителните видове в парка; ›Подмяна на дъждоприемни решетки; ›Подмяна на парково обзавеждане – пейки и кошчета за боклук; 1.1. Участникът, в случай че бъде определен за изпълнител в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, следва да достави и монтира на детските площадки, предвидени за изграждане в проекта, следните съоръжения за игра: ›Комбинирано съоръжение за игра 1-ви вид /площадка за възрастова група до 12 г./ – 1 брой; ›Двуместни люлки-махало с два броя плоски седалки за деца над 3 г. /площадка за възрастова група до 12 г./ – 2 броя; ›Комбинирано съоръжение за игра 2-ри вид /площадка за възрастова група до 5 г./ – 1 брой; ›Едноместни пружинни клатушки /площадка за възрастова група до 5 г./ – 2 броя. 2. Дейности по възстановяване на растителността: ›Възстановяване на растителността – засаждане на нови растителни видове, обособяване на цветни кътове, цветарници и оформяне на цветни композиции; ›Отстраняване на дървесни видове, което се намират в лошо състояние; Посочената прогнозна стойност е лимитна.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за изпълнение на договора - 3 % (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Обслужваща банка: ТБ Инвестбанк АД – Клон Пловдив Банкова сметка - IBAN: BG57IORT73753302000003 Банков код - BIC: IORTBGSF В случай че участникът, избран за изпълнител, представи банкова гаранция, то същата следва да бъде безусловна и неотменяема със срок на валидност – най-малко 30 календарни дни след подписване на окончателния протокол, удостоверяващ изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение се представя само в приложимите случаи съобразно чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
Настоящата процедура се провежда в рамките на проект “Изграждане на зелена и достъпна градска среда в гр. Пловдив“, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда, Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/005, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. В тази връзка възложителя обявява поръчката под условие „наличие на финансиране”, което означава, че договор за възлагане на обществената поръчка ще бъде сключен с избран изпълнител единствено и само при осигуряване на необходимия финансов ресурс от УО на Оперативна програма „Регионално развитие”. Предвиждат се междинни и окончателно плащания, както следва: 1. Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности на всеки 30 (тридесет) дни от стартиране на изпълнението на дейностите по договора. Плащанията се извършват в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представяне на необходимите документи, подробно описани в проекта на договор. 2. Общият размер на междинните плащания не трябва да надвишава 90% (деветдесет процента) от стойността на договора с ДДС. 3. Окончателното плащане е в размер на разликата между цената за изпълнение на договора и стойността на изплатените междинни плащания, и се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане на окончателното изпълнение на договора и представяне на съответните документи, описани в проекта на договор.
Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. - който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на възложителя; - за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор;
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
200
Административната сграда на Община Пловдив,гр.Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, ет.3, зала №36
Отварянето на офертите е публично е на него могат да присъстват лицата, изброени в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата процедура се провежда в рамките на проект “Изграждане на зелена и достъпна градска среда в гр. Пловдив“, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда, Договор № BG161PO001/1.4-09/2012/005, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Всеки участник следва да се съобрази, че за целите и нуждите на договора ще трябва да създаде нови работни места /постоянни и временни/, като за целта назначи минимум 23 (двадесет и три) души, 8 (осем) от които, чрез Дирекция "Бюро по труда" Пловдив. Назначаването се доказва с необходимата документация, която се представя на Възложителя веднага. Това действие следва да удовлетвори напълно изискванията на „Индикатор за въздействие за основни обекти на интервенция“ заложен във формуляр за кандидатстване по схема „Достъпна и зелена градска среда“ и съгласно договор № BG161PO001/1.4-09/2012/005 с бенефициент Община Пловдив. Настаящото обявление е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адреса на профила на купувача на Община Пловдив, посочен в Раздел І.1) от настоящото обявление.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
27.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ