РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Определяне на Изпълнител за извършване на дейности по ремонт и поддържане на пътища и улици на територията на Община Поморие в три обособени зони”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
Територията на Община Поморие
Код NUTS:
BG341
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Сключване на рамково споразумение
ІІ.1.4)
Информация относно рамковото споразумение
Рамково споразумение с няколко изпълнители
Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение
Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение
Срок на действие в години
Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
2700000 BGN
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на ремонт и поддържане (превантивно, текущо, и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) на 65,850 км. общински пътища на територията на Община Поморие и 185,173 км. улична пътна мрежа на територията на Община Поморие в три обособени зониПредметът на обществената поръчка включва дейностите, които са свързани с извършването на ремонт и поддържане,а именно:Полагането на системни грижи за осигуряване на целогодишна нормална експлоатация на пътя/улицата, както и дейности,които имат за цел да осигурят техническото състояние на пътя/улицата, пътните съоръжения и принадлежности в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти /в т.ч. отстраняване на единични повреди и деформации по елементите в обхвата на пътя/улицата,пътните съоръжения и принадлежности и предотвратяване на по-нататъшното им развитие, отстраняване на локални повреди вследствие нормалната експлоатация на пътя и на повреди по пътната настилка,пътните съоръжения и принадлежности, с които не се променят конструкцията и техническите характеристики на платното за движение/.Превантивно поддържане-включва следните основни видове дейности:затваряне на повърхностни пукнатини по повърхността на настилката; полагане на повърхностни обработки върху трошенокаменни и асфалтови настилки;олагане на нов износващ пласт /пренастилане/;стабилизиране на банкети/по механичен или химичен способ/;провеждане на периодични оздравителни дейности по конструкцията на пътните съоръжения;провеждане на периодични оздравителни дейности по конструкцията на пътните принадлежности /пътни знаци, предпазни огради, парапети, предпазни мрежи, осветителни инсталации и др./;ремонтни и възстановителни работи по конструкцията на пътните съоръжения.Текущо поддържане -включва следните основни видове дейности:почистване на малки свлачища, срутища и наноси;окосяване,подравняване,профилиране и оформяне на банкети;окосяване на откоси, ограничителни и разделителни ивици, площадки за отдих и други тревни площи;запълване и укрепване на откоси на отделни места;почистване и/или възстановяване на берми,“джоб” стени и други укрепващи съоръжения;почистване и отстраняване на отделни малки повреди по пътното платно;почистване и/или възстановяване на разрушени отводнителни съоръжения-окопи, риголи, улеи и дренажи в отделни участъци;почистване на пътното платно и ремонт на отделни разрушения-дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др;отстраняване на отделни деформациивълни, коловози и други неравности;ремонт и запълване на фуги на пътни съоръжения; почистване на водостоци, мостове и техните отвори от кал,наносни материали и др.; ремонт на улични тротоарни настилки,улични бордюри и тротоарни съоръжения.;боядисване на стоманени конструкции на мостове,парапети,предпазни огради,елементи на пътни знаци и др.;поставяне на нови или подмяна на отделни повредени пътни знаци, предпазни огради и направляващи стълбчета,както и поставяне на допълнителни при необходимост;почистване и отстраняване на отделни повреди по крайпътните площадки,чешми,паметници,беседки и др.обекти на крайпътното обзавеждане;Ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации.При аварийни ситуации се извършват аварийно-възстановителни работи, целящи незабавно възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации/свлачищни явления,срутвания, изравяния, разрушение на мостови съоръжения, и др./.Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с извършването на поддържане и представляват условие, следствие или допълнение към него:Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и продукти. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания.Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45233200, 45233300
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на ремонт и поддържане (превантивно, текущо, и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) на 65,850 км. общински пътища на територията на Община Поморие и 185,173 км. улична пътна мрежа на територията на Община Поморие в три обособени зони ,както следва:
І-ва зона: улици в гр. Поморие с дължина - /38,708км./ и общински път
1. път №BGS1142- гр.Поморие - /1,600км./
Обща дължина за І-ва зона – 40,308 км.
ІІ-ра зона: улици в гр.Ахелой -/10,298 км/, с.Порой - /10,000 км./ ,
с. Гълъбец - /11,280 км./ ,с. Горица - /18,785 км./,с. Медово -/11,000 км./ ,
с.Бата -/10,037 км./ , с.Страцин -/10,190 км./ ,с. Косовец -/5,820 км./,
с.Белодол - /7,050 км./, с.Козичино -/7,100 км./ ,с. Лъка -/ 7,477 км./,
с.Александрово - /5,800км./, гр.Каблешково -/17,566 км./,
с.Каменар -/ 6,700 км./,с.Дъбник - /3,362 км./, с.Габерово -/4,000 км./
Обща дължина за ІІ-ра зона – 146,465 км.
ІІІ –та зона:
Общински пътища извън урбанизираните територии:
1. път №BGS1140 с.Белодол- с.Бата - /4,500км./
2. път №BGS1141 гр.Ахелой-с.Тънково - / 3,000км/
3. път №BGS1143 с.Козичино - / 8,000км./
4. път №BGS1144 с.Порой-с.Гълъбец-с.Горица - / 13,000км./
5. път №BGS1145 с.Медово-с.Бата- с.Страцин - /15,000км./
6. път №BGS1146 с.Александрово - /1,000км./
7. път №BGS1147 с.Страцин-с.Косовец - /3,700км./
8. път №BGS1148 с.Дъбник- с.Габерово - /3,550км./
9. път №BGS1149 с.Каменар-гр.Поморие - / 12,500км./
Обща дължина за ІІІ-та зона – 64,25 км.
Прогнозна стойност без ДДС
2700000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие:Гаранцията за участие е в размер на 2 000 лв. (две хиляди лева).Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя:
ОБЩИНА ПОМОРИЕ
IBAN - BG 10 IORT 73783317000103
BIC – IORTBGSF
в "ИнвестБанк" АД, клон Бургас
Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия.
Задържане и освобождаване на гаранцията за участие:Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение:Гаранцията за изпълнение на рамковото споразумение – 2 000 лв. (две хиляди лева). Гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка по рамково споразумение - 1 % от стойността на всеки отделен договор без вкл. ДДС, сключен въз основа на рамковото споразумение. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.
Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение:Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя.
Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
15. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 2 700 000 (два милиона и седемстотин хиляди) лева без ДДС и 3 240 000 (три милиона двеста и четиридесет хиляди) лева с включен ДДС, общо за 3 (три) години, считано от подписване на рамковото споразумение. За съответната календарна година Общински съвет гласува финансов ресурс, на база на който се определя размера на финансирането при възлагане на конкретен договор.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник има право да представи само една оферта по обществената поръчка.Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва:ПЛИК 1-„Документи за подбор”.Съдържание на плик №1 „Документи за подбор”:Офертата и приложенията към нея.Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата.Оферта. Административни сведения за участника;Представяне на участника, което включва:Информация/Документ,удостоверяваща правосубектност.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49,ал.1 от ЗОП.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) Декларация по чл.47, ал 9 ЗОП;Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката;Декларация за приемане на условията в проекта на рамково споразумение и в проекта на договора;Банкова гаранция за участие в обществената поръчка или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка.Списък-декларация за предложения квалифициран ръководен и технически персонал.Автобиографии на ръководните и технически лица, които отговарят за изпълнение на поръчката.За всеки от ръководните технически лица, включен в екипа за изпълнение на поръчката, трябва да се представи Декларация за съгласие за участието му.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителство.Избраният за изпълнител, преди подписване на договорите следва да представи документи доказващи, че специализираната тежка механизация, машини и автомобили за ремонт и поддържане, необходими за изпълнение на поръчката и в съответствие с изискванията на ЗДП е прeминала редовен годишен технически преглед и разполага със застраховка гражданска отговорност.Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката-втора група, минимум ІV-та категория.Участниците следва да са внедрили и да прилагат в строителната си дейност системи за управление на качеството и околната среда, съответно по стандарти, както следва: ISO 9001,ISO 14001, за което да има издадени валидни сертификати с предмет, съдържащ строителство или еквивалентни.Представят се копия на валидни сертификати, както следва:Валиден сертификат с предмет, съдържащ строителство, за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен.-Валиден сертификат с предмет,съдържащ строителство,за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен.Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност-съгласно чл.171,ал.1 от ЗУТ.Декларация(в свободен текст),подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП . Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.Декларация по чл. 47, ал. 8 ЗОП от подизпълнителите.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд.Декларации за липсата на обстоятелства по чл. 8, ал.8, т.2 от ЗОП.Плик 2 трябва да бъде запечатан, непрозрачен и с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” и да съдържа следния документ:Техническо предложение,Плик 3 трябва да бъде запечатан,непрозрачен и с надпис„Предлагана цена” и съдържа:Ценово предложение, включващо остойностени видовете СМР и дейности.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: неприложимо
Минимални изисквания: неприложимо
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на строителството, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. Доказателствата за извършеното строителство се предоставят под формата на:Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството илиУдостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт или Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.2. Изисквания към екипа от технически лица за изпълнение на поръчката: За изпълнение на предмета на поръчката, е необходим минимум следния квалифициран ръководен и технически персонал:– 1 (един) брой Технически ръководител;– 1 (един) брой помощник ръководител текущо поддържане ;– Ръководители на специализирани звена по 1 (един) брой за всяка зона ;– 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството.
За изпълнение на предмета на поръчката, е необходима минимум следната специализирана тежка механизация, машини и автомобили за ремонт и поддържане:
-Универсална машина за поддържане на пътищата - 2 бр.
- Пътна фреза с работна ширина 1000 мм - 1 бр.
- Пътна фреза с работна ширина 500 мм - 1 бр.
- Автогудронатор - 1 бр.
- Асфалтополагаща машина - 1 бр.
- Валяк бандажен вибрационен /двуосен / 8 , 10 т. - 1 бр.
- Валяк бандажен вибрационен /двуосен / до 2,5 т. - 1 бр.
- Пневматичен валяк - 1 бр.
- Автогрейдер - 1 бр.
- Челен товарач - 2 бр.
- Автомобил – поливомияч с мотометачка - 1 бр.
- Каналочистач - 1 бр.
- Колесен багер – мин. 0,5 м3 - 1 бр.
- Автокран с товароподемност до 5т. - 1 бр.
- Автокран до 10 т - 1 бр.
- Автомобил – самосвал - 3 бр.
- Автомобил – бордови - 1 бр.
- Компресор за сгъстен въздух - 1 бр.
- Патрулни коли - 1 бр.
За изпълнение на предмета на поръчката, е необходима минимум следната малогабаритна механизация за ремонт и поддържане:
- Моторна фугорезачка за асф. и бетонови повърхности - 1 бр.
- Моторна виброплоча - 1 бр.
- Моторна дърворезачка - 2 бр.
- Моторна клонокастрачка /храсторез/ - 2 бр.
- Моторна косачка - 2 бр.
- Моторна духалка - 2 бр.
- Моторен /или пневматичен/ къртач - 1 бр.
- Моторна пръскачка за битумни емулсии - 1 бр.
- Пароструйка - 1 бр.
- Ел. агрегат - 1 бр.
- Електрожен /заваръчен апарат/ - 1 бр.
- автомобил за сигнализация - 1 бр
- Ръчна мот.трамбовка (жабка) - 1 бр.
.
За изпълнение на предмета на поръчката, е необходима минимум следния брой комплектни знаци за въвеждане на временна организация и безопасност на движение (ВОБД) при изпълнението на строително монтажни работи, в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 16 август 2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на строителни и монтажни работи по пътищата и улиците на МРРБ (обн.ДВ.бр.74 от 21 септември 2010 г.)
- ВОД при краткотрайни и подвижни ремонтни работи - 30 бр.
- ВОД при дълготрайни ремонтни работи без отбиване на движението - 6 бр.
- ВОД при дълготрайни ремонтни работи с отбиване на движението - 3 бр.
Минимални изисквания: Изисквания към екипа от технически лица за изпълнение на поръчката: За изпълнение на предмета на поръчката, е необходим минимум следния квалифициран ръководен и технически персонал:– 1 (един) брой Технически ръководител – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици.– 1 (един) брой помощник ръководител текущо поддържане - Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Промишлено и гражданско строителство“ или професионална квалификация Строителен техник или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици.– Ръководители на специализирани звена по 1 (един) брой за всяка зона - Професионална област /квалификация/: Не по ниска от средно – специално образование, Строителен инженер/техник или еквивалентна специалност.Опит: Минимум 3 (три) години в областта на пътното строителство и/или пътното поддържане .– 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: Средно специално техническо образование и завършено обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството.Опит: Минимум 2 (две) години в областта на пътното строителство и/или пътното поддържане .Съответствието с изискванията, поставени от Възложителя към екипа от технически лица за изпълнение на поръчката, се доказва с представяне на:Списък - декларация за предложения квалифициран ръководен и технически персонал за изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката;Автобиографии на ръководните и технически лица, които отговарят за изпълнение на поръчката.За всеки от ръководните технически лица, включен в екипа за изпълнение на поръчката, трябва да се представи Декларация за съгласие за участието му, съгласно Образец № 10 от документацията за участие, подписана от същия.
Съответствието с изискванията, поставени от Възложителя към техническото оборудване за изпълнение на поръчката, се доказва с представяне на:Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителство .Документи доказващи собствеността на техническото оборудване /документ за собственост; договор за наем – нотариално заверен; договор за лизинг; нотариално заварен предварителен договор за закупуване/. В случай, че участникът представи договор за наем, същият следва да бъде придружен с декларация /свободен текст/ от наемодателя, че наетото техника ще бъде на разположение на участника за целия срок на рамковото споразумение;Декларация /свободен текст/, че за срока на договора, ще осигури застраховка гражданска отговорност на специализирана тежка механизация, машини и автомобили за ремонт и поддържане, както и че същата е преминала редовен годишен технически преглед. Декларация /свободен текст/, с посочване на възможността за производство и/или доставка на асфалтови смеси и инертни материали, с качество, които са необходими за изпълнение на обществената поръчка, в съответствие с изискванията на Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и „Техническа спецификация” на АПИ от 2014 г., одобрена от изпълнителен директор на АПИ и публикувана на официалния сайт на агенцията.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.03.2015 г. Час: 16:30
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.04.2015 г. Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.04.2015 г. Час: 11:00
Място
административната сграда на Община Поморие, ул.Солна №5
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ