02538-2015-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2015 14:20 ч. : | 17/02/2015 14:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2015 14:20 ч. : | 17/02/2015 14:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Георги Герджиков, Република България 1000, София, Тел.: 02 9036023, E-mail: ggerdjikov@prb.bg, Факс: 02 9633373
Място/места за контакт: бул. Витоша № 2, Съдебна палатаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-por-3/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Следгаранционно сервизно обслужване на 88 броя автомобили, обслужващи Прокуратурата на Република България, за нуждите на: Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба, Бюро по защита при главния прокурор, Учебна база „Цигов чарк“ – гр. Батак и Почивен дом „Изгрев“- гр. Бяла.“
Възлагане на обществена поръчка
„Следгаранционно сервизно обслужване на 88 броя автомобили, обслужващи Прокуратурата на Република България, за нуждите на: Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба, Бюро по защита при главния прокурор, Учебна база „Цигов чарк“ – гр. Батак и Почивен дом „Изгрев“- гр. Бяла.“.
50112000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Следгаранционно сервизно обслужване на 88 броя автомобили, съгласно техническите спецификации към документацията за участие.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2134,00 (две хиляди сто тридесет и четири) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България. Плащането ще се извършва в съответствие с уловията на договорта за възлагане на обществена поръчка, както следва: IV. УСЛОВИЯ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ. Чл. 4. (1) Начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по следната банкова сметка на Изпълнителя: Банка: ……………………, Банкова сметка: ………………………. (2) Изпълнителят издава фактура (хартиена или електронна, съгласно Закона за електронния документ и електронния подпис) за всяко извършено следгаранционното сервизно обслужване на МПС. (3) До 5 работни дни след всяко извършено следгаранционното сервизно обслужване на МПС, Изпълнителят изпраща в Администрация на главния прокурор фактура и предавателно – приемателен протокол, за извършените услуги, придружени от калкулация на следгаранционното сервизно обслужване на МПС. (4) Изпълнителят се задължава всяка от представените от него фактури да съдържа информация за наименованието на вложения консуматив (ако има такъв), резервната част със съответния й каталожен (номенклатурен или пореден) номер, вложен в автомобила при следгаранционното сервизно обслужване на МПС, за съответната позиция от ценовата листа, на цените на дребно за резервни части и цена на труда. (5) При промяна на банковата сметка, Изпълнителят се задължава незабавно да уведоми за това Възложителя, като му посочи новата си банкова сметка. (6) Когато изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на чл. 4. ал. 7. (7) Когато изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, работата на подизпълнителите се приема от възложителя в присъствието на изпълнителя и подизпълнителя. Чл. 5. Възложителят заплаща сумата по издадена фактура в срок до 30 (тридесет) календарни дни след нейното получаване.
Общата прогнозна стойност на поръчката е 213 400 лв. (двеста и тринадесет хиляди и четиристотин лева) без вкл. ДДС. В прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е включена и сумата в размер на 15 000 лв. (петнадесет хиляди лева), представляващи стойността за евентуалното повторение на услугата от същия Изпълнител, в случай на придобиване на МПС от страна на Възложителя, през срока на действие на договора. При придобиване, в срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка на МПС, от страна на Възложителя, се прилагат разпоредбите на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, а именно: Възложителят възлага обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление само когато: е необходимо повторение на услуга или строителство от същия изпълнител не по-късно от три години от възлагането на първата поръчка при наличие на следните условия: а) първата поръчка е възложена при открита или ограничена процедура и в обявлението за нея е посочена възможността за такова възлагане; б) общата стойност на тази поръчка е включена при определяне стойността на първата поръчка; в) новата поръчка съответства на основния проект, в изпълнение на който е възложена първата поръчка.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ОПИ-
НЕ
Български
120
гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 4
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
месесец 11.2016г.
месесец 11.2016г.
НЕ
Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация. Критерий за оценка на офертите е „най –ниска цена” , формиран по следния начин: Цn = Ц1 + Ц2, където: 1. Ц1 - Най-ниска предлагана цена за 5000 сервизни часа труд. 2. Ц2 - Най-ниска предлагана цена, формирана на базата на средната единична цена на най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи. 3. Цn - Общата предлагана цена на съответния участник се формира като сбор между най-ниската предлагана цена за 5000 сервизни часа труд и най-ниска предлагана цена, формирана на базата на средната единична цена на най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи На първо място се класира участникът, предложил най-ниска цена Цn. Указания за изготвяне на ценовото предложение: Средната единична цена на една резервна част/консуматив се формира както следва: Предлаганата от участника единична цена за резервна част/консуматив за съответен модел автомобил се попълва в колони от С до AW в Приложение № 1 – Ценоразпис. Средната единична цена за съответната резервна част/консуматив се генерира автоматично в колона AX в Приложение № 1 – Ценоразпис, и се формира като сбор от предлаганите единични цени за съответната част/консуматив разделен на броя на моделите автомобили. Ц2 - Най-ниска предлагана цена, формирана на базата на средната единична цена на най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи, се формира като сбор от предлаганите от участника средни единични цени, умножени по прогнозните количества за всяка съответна резервна част/консуматив, както следва: Средната единична цена на съответната резервна част/консуматив се умножава по прогнозното количеството – колона С от Приложение № 2 – Предлагана цена умножена по колона D от Приложение № 2 – Предлагана цена. За улеснение на участника стойността на колона С от Приложение № 2 – Предлагана цена се генерира автоматично от колона AX в Приложение № 1 – Ценоразпис. Колона Е от Приложение № 2 – Предлагана цена се генерира автоматично и е произведение от колона C и колона D от приложение № 2. Предлаганата от участника Ц2 се генерира автоматично в клетка Е82 от Приложение № 2. Тази цена следва да бъде посочена в т. 3 от Образец № 11- Ценово предложение. Забележка: За изготвянето на ценовото предложение участникът следва да използва представените от Възложителя таблици – Приложение № 1 – Ценоразпис и Приложение № 2 - Предлагана цена, формирана на базата на средната единична цена на най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи. Посочените в Приложение № 2 количества са прогнозни и се отнасят за най-често използваните от възложителя резервни части и консумативи и са изготвени за целите на оценяването.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
17.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ