02711-2015-0040
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.02.2015 09:14 ч. : | 10/02/2015 08:21 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
10.02.2015 09:14 ч. : | 10/02/2015 08:21 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Попово: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Териториално поделение ДЛС "Черни Лом" гр.Попово към "СИДП ДП " гр.Шумен, бул."Михаил Маджаров" № 68, За: инж.Стела Атанасова, Р.България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105
Място/места за контакт: ТП ДЛС "Черни Лом" гр.ПоповоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlschernilom.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dlschernilom.dpshumen.bg/?p=117.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: горско и ловно стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом” гр.Попово ”
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка чрез покупка на семена за посев за нуждите на ТП ДЛС „Черни Лом” гр.Попово ”
03111000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставените семена да бъдат в опаковки, разфасовки и общи количества както следва: 1. Семена царевица - царевичен хибрид към група 410 по FAO да бъде в опаковка и разфасовка 50 000 бр. семена в 1 бр. торба , и общо количество за доставка от 24 бр./ торби със семена; 2. Семена царевица - висок хибрид към група 420 по FAO да бъде в опаковка и разфасовка 50 000 бр. семена в 1 бр. торба , и общо количество за доставка от 21 бр./ торби със семена; 3. Семена царевица – простолинеен хибрид към група 500 по FAO да бъде общо количество за доставка от 1100 кг семена; 4.Фуражен грах – общо количество за доставка от 350 кг.
НЕ
31.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника се внася в касата на ТП, или по следната банкова сметка на възложителя: IBAN : BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД и е в размер на 170,00лв (сто и седемдесет лева). Гаранцията за участие, под формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на участника в размер на 5% (пет процента) от достигната стойност на поръчката, се внася , респ. се представа след като участникът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. Гаранциите под формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на възложителя IBAN : BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва да е със срок на валидност: » за гаранцията за участие - до приключване на процедурата – влизане в сила на решението за определяне на изпълнител; » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие, на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: А/ оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на офертите; Б/ е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок. Гаранциите за участие се освобождават на: 1.отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.т. 1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).
1.Финансирането по настоящата опществена поръчка ще се извърши от стопанската дейност на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово. 2.Заплащането на всяка отделна доставка ще се извършва въз основа на единични цени в лева без вкл. ДДС, съгласно ценовото предложение на участника, като същите са фиксирани и не подлежат на завишаване през периода на изпълнение на договора, в рамките на предвидения от възложителя финансов ресурс. Плащанията ще се извършват по банков път и съгласно условията на договора, в срок до 30 (тридесет) дни след извършена доставка и представена фактура от страна на Изпълнителя.
В случай, че обединението бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква регистриране на юридическо лице преди подписване на договора.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
В административната сграда на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово, с адрес: гр.Попово, обл.Търговище, бул."Михаил Маджаров" № 687
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел I.1. от настоящато обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие(ако има такива), датата, мястото и часа на отваряне на ценосвите оферти( плик №3), както и тегленето на жребии по реда на чл.71, ал.5 от ЗОП( при възникване на основание за това).Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайният срок за подаване на оферти.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и сл. от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша " № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ