Версия за печат

02885-2015-0001

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Софийски имоти" ЕАД, район "Средец", ул. "Ген. Й. В. Гурко" №12, ет.6, За: Анастас Тодоров, България 1000, София, Тел.: 02 9377801, E-mail: office@sofimoti.bg, Факс: 02 9377802

Място/места за контакт: "Софийски имоти" ЕАД - Централа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofimoti.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofimoti.bg/category/public-procurement/park-vazrajdane/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: стопанисване и управление на движими и недвижими имоти, отдаване под наем на недвижими имоти, инвестиционни проучвания и експертизи на инвестиционни проекти, участие в общински инвестиционни проекти и др.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни и ремонтни работи на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. София, район "Възраждане"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обществената поръчка, предмет на настоящата процедура, избраният изпълнителят следва да осъществи строително-монтажни и ремонтни работи по отношение на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“. Предметът на поръчка ще се реализира на два етапа, съгласно Разрешение за строеж № 51 от 22.04.2014 г., които включват съответно: ЕТАП I – изпълнение на предвидените строителни работи в зоната между бул. „Ген. М. Д.Скобелев”, ул. „Партений Нишавски”, ул. „Българска морава”. Строителните дейности включват изграждане на: паркинг с 54 паркоместа, ресторант, интерактивен "сух" фонтан с два водни ефекта, амфитеатър, автоматизирана напоителна система, инфраструктура; монтиране на типова обществена тоалетна; озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки; пътни работи; изграждане на външни ВиК връзки, изграждане на система за видеонаблюдение и др. ЕТАП II включва изпълнение на предвидените строителни работи в зоната между ул. „Камен Андреев” и ул. „Добруджански край”. Строителните дейностите са изграждане на паркинг с 98 паркоместа; на стопанска постройка с двор и ограда; на детска площадка; на съоръжение за катерене; на инфраструктура; озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки; пътни работи; изграждане на външни ВиК връзки и др. Подробно описание на предмета на поръчката се съдържа в Техническите спецификации от документацията за възлагане на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45212421, 45223300, 45232120, 34993000, 32323500

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на ресторанти
Строителни и монтажни работи по изграждане на паркинг
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на напоителни системи
Обществено осветление
Система за видеонаблюдение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строително-монтажните и ремонтни дейности, необходими за реализацията на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“, включват: изграждане на 2 броя паркинги с 54 и 98 паркоместа; изграждане на ресторант с височина до 10 м - нова монолитна сграда на две нива, без сутерен, с РЗП 508,74 кв. м.; изграждане на интерактивен „сух” фонтан с два водни ефекта; изграждане на амфитеатър за провеждане на културни и акционни събития; изграждане на детска площадка; изграждане на стопанска постройка с двор; изграждане на автоматизирана подземна напоителна система за поливане; изграждане на инфраструктура и озеленяване на парка; монтиране на типова обществена тоалетна; изграждане на електрическа снабдителна мрежа, алейно осветление, полагане на оптичен кабел и кабел за захранване на системите за поливане, за видеонаблюдение, интерактивния “сух” фонтан и други, изграждане на канализация, на системи за водоснабдяване и отводняване; изграждане на система за мониторинг и превантивен контрол на обществения ред и опазване на имуществото в парка; паркоустройство и декоративни настилки; пътни работи, външни ВиК връзки и др.

Прогнозна стойност без ДДС
4254690.68 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

330


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 40 000,00 лв. Същата трябва да бъде предоставена в една от следните форми: а) депозит на паричната сума по сметка на възложителя - доказва се чрез предоставя на копие от документа за внесената гаранция; б) банкова гаранция в полза на възложителя - доказва се чрез предоставяне на оригинала на банковата гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде под формата на банкова такава, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията Образец №18. Срокът на валидност на гаранцията следва да е минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, копие от платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде предоставено на възложителя. Банковата гаранция за участие се представя на възложителя в оригинал. Валидността трябва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. При предоставяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или в документа за банковата гаранция, трябва изрично да бъде записано, че това е „Гаранция за участие в процедура с идентификационен № ……….”, като се посочи идентификационния номер на поръчката, даден от възложителя в обявлението, а когато не е посочен такъв в обявлението, се посочва номерът на приложеното към настоящата документация решение за откриване на процедурата. Възложителят освобождава гаранциите за участие на:1. отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка, гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Съгласно чл.61, ал.1 от ЗОП възложителят има право да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител, до решаване на спора. В случаите по чл.61, ал.2, т.1 и т.2 от ЗОП възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС и се предоставя при подписването на същия. Тя може да се внесе по банков път или да се предостави под формата на банкова такава.Участникът сам избира формата й. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, в нея трябва изрично да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, издадена в полза на „Софийски имоти” ЕАД и е със срок на валидност до 6 месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. В платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се предоставя гаранцията.Гаранцията за изпълнение се освобождава при изпълнение на ЕТАП I, респ. ЕТАП II и издаване на Разрешение за ползване в размер, съответстващ на 5 % (пет процента) от стойността на съответния ЕТАП. Гаранцията за аванса е в размер на стойността на аванса по договора за съответния ЕТАП без ДДС. Участникът, определен за изпълнител на общ. поръчка, предоставя гаранцията за аванса за ЕТАП I при подписване на договора,а за ЕТАП II - в 1-седмичен срок от писмено уведомление от възложителя до изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ЕТАП I от реализацията на проект "Парк Възраждане" ще се финансира със средства, предоставени от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД по линия на инициатива JESSICA от оперативна програма „Регионално развитие”, а ЕТАП II - със собствени средства на „Софийски имоти” ЕАД. Заплащането на цената по договора за възлагане на обществената поръчка ще се извършва съгласно договорните условия, записани в проекто-договора /Образец № 22/, съответно за всеки от двата етапа: За ЕТАП I, включващ изпълнението на предвидените строителни работи в зоната между бул. „Ген. М. Д.Скобелев”, ул. „Партений Нишавски”, ул. „Българска морава” и в западна и южна посока до посочената на приложения чертеж – Схема етапност условна разделителна линия, както следва: 1/Аванс в размер на 40% от стойността по договора за ЕТАП I, платим в срок до 30 календарни дни, считано от датата на влизане в сила на договора, при условие, че с подписване на договора са предоставени гаранция за сумата на аванса и оригинална фактура.До изчерпване на платения аванс, сумата за плащане по всяка представена от изпълнителя фактура, се приспада от аванса. 2/Междинни плащания в размер до 50% от стойността по договора за ЕТАП I, платими след изчерпване на аванса и при искане от изпълнителя, но не по-често от два пъти на месец и след подписване на протокол за установяване на действително изпълнените количества и видове строителни работи, в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура. 3/Междинно плащане в размер на 5 % от стойността по договора за ЕТАП I, платимо при изпълнение на предвидените за ЕТАП I строителни работи, в срок до 30 календарни дни след приемането им с Акт за установяване годността за приемане на строежа/ЕТАПА и представяне на оригинална фактура. 4/Окончателно плащане за всички изпълнени и приети от възложителя без забележки строителни работи, платимо в срок до 30 календарни дни след датата на издаване на Разрешение за ползване за ЕТАП I. За ЕТАП II, включващ изпълнението на предвидените строителни работи на юг от посочената в приложение чертеж – Схема Етапност разделителна линия до ул. „Камен Андреев” и ул. „Добруджански край”, както следва: 1/Аванс в размер на 20 % от стойността на договора за ЕТАП II, платим след получаване на писмено уведомление от възложителя до изпълнителя, за започване на работите по този ЕТАП, в срок до 15 календарни дни след представяне на оригинална фактура и гаранция за сумата на аванса. 2/Междинно плащане в размер до 70 % от стойността на договора за ЕТАП II, платимо в срок до 30 календарни дни след приемането им с Акт за установяване годността за приемане на строежа/ЕТАПА - Образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3/Окончателно плащане за всички изпълнени и приети от възложителя без забележи строителни работи, платимо в срок до 30 календарни дни след датата на издаване на Разрешение за ползване за ЕТАП II.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) трябва да сключат споразумение за създаване на обединение /консорциум/.Договорът/споразумението се представя на възложителя в копие. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: че обединението/консорциумът е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка; чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на обществената поръчка. В споразумението трябва да е определено лицето, което ще го представлява. Ако в споразумението не е определено такова лице, то участникът следва да представи на възложителя документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва лицето, което го представлява, получава указания и поема задължения от негово име и за негова сметка в кръга на участието му в обединението/консорциума. Споразумението трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява при изпълнение на предмета на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. В случай на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, не е приложено споразумение за създаване на обединение/консорциум или в договора за създаване на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след изтичане на срока за подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения или сдружения, които отговарят на изискванията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от възложителя в указанията и документацията за участие. За участника следва да не е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4 от ЗОП и чл.47, ал.2, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП. Когато участниците са юридически лица, изискванията по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП и чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП се доказват с декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декларациите се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предостави информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1-4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1,4 и 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно. Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя на Република България за първа и четвърта група строежи, минимум за трета категория строежи. В случай, че участникът е установен в държава - членка на ЕС или в друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, той следва да представи еквивалентен документ, доказващ регистрация в аналогичен на Централния професионален регистър на строителя на Република България регистър или членство в аналогична на Камарата на строителите на Република България професионална организация, във връзка с възлагания с обществената поръчка обем работа. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му/им за целия срок на договора. Участникът (българско юридическо или физическо лице) трябва да притежава сключена застраховката за професионална отговорност съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник – чуждестранно юридическо лице, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Изпълнението на изискването за поддържане на валидна застраховка за професионална отговорност се доказва с копия на застрахователни полици. Чуждестранните лица следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка (в свободен текст).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказва се чрез: •Удостоверение от банка; •Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Годишен финансов отчет не се изисква, ако е публикуван в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочи информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал в размер, не по-малък от 1 000 000 /един милион/ лева, под формата на пари в брой или гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма, гарантираща наличието и/или разполагаемостта с изискуемия размер финансови средства.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуемите данни и параметри целят установяване на опит от страна на участника, сходен с предмета на обществената поръчка. Данните се посочват в Образец №7 - списък с обектите, на които са извършени строителните работи. Прилагат се следните доказателства: -посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с данни за компетентните органи, издали актовете, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството И/ИЛИ -удостоверения (препоръки) за добро изпълнение от възложителите, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, И/ИЛИ -копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Документите или информацията в публичните регистри трябва по недвусмислен начин да доказват изпълнението на видовете и количествата строителни работи, както и дали строителните работи са изпълнени качествено и в срок. Притежаването на посочените сертификати за внедрени ISO 9001 - „Системи за управление на качеството” или еквивалент, ISO 14001 „Системи за управление на околната среда” или еквивалент се доказват с предоставянето на копия от същите. Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки на Европейския съюз, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, по който участникът следва да бъде сертифициран. Доказва се с попълнен Образец №8 - Декларация и данни за ръководния инженерно-технически и експертен състав на участника, предложен за изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: Участникът трябва да представи списък на строителни работи, изпълнени през предходните пет години, считани от датата на подаване на офертата видно, от който е изпълнил строителни дейности за всички изброени по-долу строителни работи в посочения обем, както следва: а) Положени минимум 10 000 м2 настилки от типа „унипаваж” и/или бетонови плочи и/или паваж или други подобни настилки (сумарно за един или повече обекти) - посочените видове и количества строителни работи са съобразени с обхвата на обществената поръчка, тъй като съгласно количествените сметки по същата, от избрания изпълнител се изисква да изпълни над 20 000 м2 настилки от типа „унипаваж”; б) Изградена поне 1 брой детска площадка със съоръжения за игра; в) Изпълнено осветление на поне един парк, площад, улица или подобни; г) Изградена поне една автоматизирана поливна система, на един обект; д) Изпълнено/реконструирано озеленяване на поне един обект от типа на градски, крайградски парк, вътрешноквартално озеленяване или озеленяване на обществени или частни площи, с площ от минимум 20 000 м2 (сумарно за един или повече обекти) - посочените видове и количества строителни работи са съобразени с обхвата на обществената поръчка, тъй като съгласно количествените сметки по същата, от изпълнителя се изисква да изпълни озеленява с площ над 31 дка; е)Изградена нова сграда със застроена площ от минимум 200 м2. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за внедрени ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалент, ISO 14001:2004 - „Системи за управление на околната среда” или еквивалент. Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на предмета на поръчката, в минимален състав: ръководител на проекта, технически ръководител на обекта, експерт „Геодезия”, експерт „Озеленяване”, експерт „Част ВиК”, експерт „Част Електро”, отговорник за контрола на качеството и експерт по безопастност и здраве в строителството. Експертите трябва да отговарят на следните изисквания: а) Ръководителят на проекта: •Да има инженерно-техническо образование, строителна специалност или еквивалентна – степен магистър; •Да има най-малко 5 г. опит по специалността; •Да има опит в управлението и/или изпълнението на поне един инвестиционен проект, от вида градски, крайградски парк, обществени или частни зелени площи с включени елементи на парково обзавеждане и подобни. б) Технически ръководител на обекта: •Да има завършено образованиe, отговарящо на изискванията на чл.163а, ал.2 и ал. 3 от ЗУТ; •Да има най-малко 3 г. опит като технически ръководител. в) Експерт „Геодезия”: •Да има инженерно-техническо образование – степен магистър, специалност „Геодезия” или еквивалентна; •Да има най-малко 3 г. опит по специалността. г) Експерт „Озеленяване”: •Да има образователна степен магистър, специалност Озеленяване, ландшафтна архитектура или еквивалентна; •Да има най-малко 3 г. опит по специалността. д) Експерт „Част ВиК”: •Да има инженерно-техническо образование – степен магистър, специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна; •Да има най-малко 3 г. опит по специалността. е) Експерт „Част Електро”: •Да има инженерно-техническо образование – степен магистър, специалност „Електроинженер” или еквивалентна; •Да има най-малко 3 г. опит по специалността. ж) Отговорник за контрола на качеството: •Да има най-малко 2 г. опит в контрола по качеството на строителни обекти; •Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството. з) Експерт по безопасност и здраве в строителството: •Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд •Да има най-малко 2 г. опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансови показатели - предлагана цена; тежест: 50
Показател: Организация и изпълнение на поръчката, включващо следните подпоказатели: Подпоказател: Подход за изпълнение на поръчката и организацията на строителната площадка /максимален брой точки 10/, Подпоказател: Организация на работа /максимален брой точки 5/; Подпоказател: Мерки за намаляване дискомфорта на местното население при изпълнение на предвидените строителни дейности /максимален брой точки 5/; Подпоказател: Технологична последователност на строителните процеси /максимален брой точки 5/; Подпоказател: Управление на риска /максимален брой точки 5/; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок за строителните работи от ЕТАП I и ЕТАП II ; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение на ЕТАП I ; тежест: 5
Показател: Срок за изпълнение на ЕТАП II ; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.03.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.03.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.03.2015 г.  Час: 13:00
Място

гр. София ул. „Ген. Й. Гурко №12, ет.5, заседателната зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения ред за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ЕТАП I от реализацията на проект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“ се финансира със средства, предоставени от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД по линия на инициатива JESSICA - оперативна програма „Регионално развитие”, а ЕТАП II от проекта - със собствени средства на „Софийски имоти” ЕАД.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120 от ЗОП всяко решение на възложителя по процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал.5, т.1 и ал. 7 от ЗОП. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, съгласно чл.120, ал.4 от ЗОП, както и решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата, съгласно чл.120, ал.5, т.4 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.02.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ