02885-2015-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.02.2015 15:14 ч. : | 09/02/2015 15:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.02.2015 15:14 ч. : | 09/02/2015 15:00 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Софийски имоти" ЕАД, район "Средец", ул. "Ген. Й. В. Гурко" №12, ет.6, За: Анастас Тодоров, България 1000, София, Тел.: 02 9377801, E-mail: office@sofimoti.bg, Факс: 02 9377802
Място/места за контакт: "Софийски имоти" ЕАД - ЦентралаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofimoti.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofimoti.bg/category/public-procurement/park-vazrajdane/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: стопанисване и управление на движими и недвижими имоти, отдаване под наем на недвижими имоти, инвестиционни проучвания и експертизи на инвестиционни проекти, участие в общински инвестиционни проекти и др.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни и ремонтни работи на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“
Възлагане на обществена поръчка
В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обществената поръчка, предмет на настоящата процедура, избраният изпълнителят следва да осъществи строително-монтажни и ремонтни работи по отношение на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“. Предметът на поръчка ще се реализира на два етапа, съгласно Разрешение за строеж № 51 от 22.04.2014 г., които включват съответно: ЕТАП I – изпълнение на предвидените строителни работи в зоната между бул. „Ген. М. Д.Скобелев”, ул. „Партений Нишавски”, ул. „Българска морава”. Строителните дейности включват изграждане на: паркинг с 54 паркоместа, ресторант, интерактивен "сух" фонтан с два водни ефекта, амфитеатър, автоматизирана напоителна система, инфраструктура; монтиране на типова обществена тоалетна; озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки; пътни работи; изграждане на външни ВиК връзки, изграждане на система за видеонаблюдение и др. ЕТАП II включва изпълнение на предвидените строителни работи в зоната между ул. „Камен Андреев” и ул. „Добруджански край”. Строителните дейностите са изграждане на паркинг с 98 паркоместа; на стопанска постройка с двор и ограда; на детска площадка; на съоръжение за катерене; на инфраструктура; озеленяване, паркоустройство и полагане на декоративни настилки; пътни работи; изграждане на външни ВиК връзки и др. Подробно описание на предмета на поръчката се съдържа в Техническите спецификации от документацията за възлагане на поръчката.
45000000, 45212421, 45223300, 45232120, 34993000, 32323500
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Строително-монтажните и ремонтни дейности, необходими за реализацията на обект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“, включват: изграждане на 2 броя паркинги с 54 и 98 паркоместа; изграждане на ресторант с височина до 10 м - нова монолитна сграда на две нива, без сутерен, с РЗП 508,74 кв. м.; изграждане на интерактивен „сух” фонтан с два водни ефекта; изграждане на амфитеатър за провеждане на културни и акционни събития; изграждане на детска площадка; изграждане на стопанска постройка с двор; изграждане на автоматизирана подземна напоителна система за поливане; изграждане на инфраструктура и озеленяване на парка; монтиране на типова обществена тоалетна; изграждане на електрическа снабдителна мрежа, алейно осветление, полагане на оптичен кабел и кабел за захранване на системите за поливане, за видеонаблюдение, интерактивния “сух” фонтан и други, изграждане на канализация, на системи за водоснабдяване и отводняване; изграждане на система за мониторинг и превантивен контрол на обществения ред и опазване на имуществото в парка; паркоустройство и декоративни настилки; пътни работи, външни ВиК връзки и др.
НЕ
330
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 40 000,00 лв. Същата трябва да бъде предоставена в една от следните форми: а) депозит на паричната сума по сметка на възложителя - доказва се чрез предоставя на копие от документа за внесената гаранция; б) банкова гаранция в полза на възложителя - доказва се чрез предоставяне на оригинала на банковата гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде под формата на банкова такава, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията Образец №18. Срокът на валидност на гаранцията следва да е минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, копие от платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде предоставено на възложителя. Банковата гаранция за участие се представя на възложителя в оригинал. Валидността трябва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. При предоставяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или в документа за банковата гаранция, трябва изрично да бъде записано, че това е „Гаранция за участие в процедура с идентификационен № ……….”, като се посочи идентификационния номер на поръчката, даден от възложителя в обявлението, а когато не е посочен такъв в обявлението, се посочва номерът на приложеното към настоящата документация решение за откриване на процедурата. Възложителят освобождава гаранциите за участие на:1. отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка, гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Съгласно чл.61, ал.1 от ЗОП възложителят има право да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител, до решаване на спора. В случаите по чл.61, ал.2, т.1 и т.2 от ЗОП възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС и се предоставя при подписването на същия. Тя може да се внесе по банков път или да се предостави под формата на банкова такава.Участникът сам избира формата й. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, в нея трябва изрично да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, издадена в полза на „Софийски имоти” ЕАД и е със срок на валидност до 6 месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. В платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се предоставя гаранцията.Гаранцията за изпълнение се освобождава при изпълнение на ЕТАП I, респ. ЕТАП II и издаване на Разрешение за ползване в размер, съответстващ на 5 % (пет процента) от стойността на съответния ЕТАП. Гаранцията за аванса е в размер на стойността на аванса по договора за съответния ЕТАП без ДДС. Участникът, определен за изпълнител на общ. поръчка, предоставя гаранцията за аванса за ЕТАП I при подписване на договора,а за ЕТАП II - в 1-седмичен срок от писмено уведомление от възложителя до изпълнителя.
ЕТАП I от реализацията на проект "Парк Възраждане" ще се финансира със средства, предоставени от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД по линия на инициатива JESSICA от оперативна програма „Регионално развитие”, а ЕТАП II - със собствени средства на „Софийски имоти” ЕАД. Заплащането на цената по договора за възлагане на обществената поръчка ще се извършва съгласно договорните условия, записани в проекто-договора /Образец № 22/, съответно за всеки от двата етапа: За ЕТАП I, включващ изпълнението на предвидените строителни работи в зоната между бул. „Ген. М. Д.Скобелев”, ул. „Партений Нишавски”, ул. „Българска морава” и в западна и южна посока до посочената на приложения чертеж – Схема етапност условна разделителна линия, както следва: 1/Аванс в размер на 40% от стойността по договора за ЕТАП I, платим в срок до 30 календарни дни, считано от датата на влизане в сила на договора, при условие, че с подписване на договора са предоставени гаранция за сумата на аванса и оригинална фактура.До изчерпване на платения аванс, сумата за плащане по всяка представена от изпълнителя фактура, се приспада от аванса. 2/Междинни плащания в размер до 50% от стойността по договора за ЕТАП I, платими след изчерпване на аванса и при искане от изпълнителя, но не по-често от два пъти на месец и след подписване на протокол за установяване на действително изпълнените количества и видове строителни работи, в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура. 3/Междинно плащане в размер на 5 % от стойността по договора за ЕТАП I, платимо при изпълнение на предвидените за ЕТАП I строителни работи, в срок до 30 календарни дни след приемането им с Акт за установяване годността за приемане на строежа/ЕТАПА и представяне на оригинална фактура. 4/Окончателно плащане за всички изпълнени и приети от възложителя без забележки строителни работи, платимо в срок до 30 календарни дни след датата на издаване на Разрешение за ползване за ЕТАП I. За ЕТАП II, включващ изпълнението на предвидените строителни работи на юг от посочената в приложение чертеж – Схема Етапност разделителна линия до ул. „Камен Андреев” и ул. „Добруджански край”, както следва: 1/Аванс в размер на 20 % от стойността на договора за ЕТАП II, платим след получаване на писмено уведомление от възложителя до изпълнителя, за започване на работите по този ЕТАП, в срок до 15 календарни дни след представяне на оригинална фактура и гаранция за сумата на аванса. 2/Междинно плащане в размер до 70 % от стойността на договора за ЕТАП II, платимо в срок до 30 календарни дни след приемането им с Акт за установяване годността за приемане на строежа/ЕТАПА - Образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3/Окончателно плащане за всички изпълнени и приети от възложителя без забележи строителни работи, платимо в срок до 30 календарни дни след датата на издаване на Разрешение за ползване за ЕТАП II.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) трябва да сключат споразумение за създаване на обединение /консорциум/.Договорът/споразумението се представя на възложителя в копие. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: че обединението/консорциумът е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка; чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на обществената поръчка. В споразумението трябва да е определено лицето, което ще го представлява. Ако в споразумението не е определено такова лице, то участникът следва да представи на възложителя документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва лицето, което го представлява, получава указания и поема задължения от негово име и за негова сметка в кръга на участието му в обединението/консорциума. Споразумението трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява при изпълнение на предмета на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. В случай на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, не е приложено споразумение за създаване на обединение/консорциум или в договора за създаване на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след изтичане на срока за подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. София ул. „Ген. Й. Гурко №12, ет.5, заседателната зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения ред за достъп до сградата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ЕТАП I от реализацията на проект „Парк „Възраждане”, гр. София, район „Възраждане”, м. „Зона Б-5-4”, кв. 1a, УПИ I и УПИ III“ се финансира със средства, предоставени от „Фонд за устойчиво градско развитие на София” ЕАД по линия на инициатива JESSICA - оперативна програма „Регионално развитие”, а ЕТАП II от проекта - със собствени средства на „Софийски имоти” ЕАД.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На основание чл.120 от ЗОП всяко решение на възложителя по процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал.5, т.1 и ал. 7 от ЗОП. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, съгласно чл.120, ал.4 от ЗОП, както и решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата, съгласно чл.120, ал.5, т.4 от ЗОП.
09.02.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ