01601-2014-0007
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.02.2015 11:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.02.2015 11:42 ч. : | 2015 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.02.2015 11:41 ч. : | 06/02/2015 11:37 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.02.2015 11:41 ч. : | 06/02/2015 11:37 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.02.2015 11:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.09.2015 16:44 ч. : | 15/01/2015 | служебно вписване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.09.2015 16:44 ч. : | служебно вписване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
02.09.2015 16:44 ч. : | служебно вписване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти
Услуги
Институт по публична администрация, ул. "Сердика" № 6-8, За: Виолета Джукелова, Зорница Стефчова, България 1000, София, Тел.: 02 9402980, E-mail: v.dzhukelova@ipa.government.bg, Факс: 02 9809747
Място/места за контакт: на същия адресИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ipa.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.ipa.government.bg/bg/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshchestvena-porchka-s-predmet-osiguryavane-na-logistikata-pri.
Национална или федерална агенция/служба
Обществени услуги
НЕ
„Осигуряване на логистиката при провеждане на пилотните обучения по три от модулите на програмата за висши ръководители, разработена от Института по публична администрация в гр. Дъблин и при провеждането на пилотните обучения по новоразработените обучителни програма за българската администрация от Европейския институт по публична администрация”
Осигуряването на логистиката при провеждане на обученията включва:-Осигуряване на зала за провеждане на обучения;Осигуряване на техника -Осигуряване на кафе паузи;-Осигуряване на кетъртиг за участниците и лекторите в обучението;-Осигуряване на хотелско настаняване на участници в обученията;-Организационна подкрепа при провеждане на обученията и настаняването в хотел на участниците. 1. „Осигуряване на логистиката при провеждане на пилотните обучения по три от модулите на програмата за висши ръководители, разработена от Института по публична администрация в гр. Дъблин“: 1.1.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по три от молулите на програмата за висши ръководители. В рамките на Поддейност 3 от Дейност 2 на проекта „Разработване на нова модулна програма за обучение на висши ръководители съвместно с водещ европейски институт по публична администрация (Института по публична администрация в гр. Дъблин, Ирландия)“ следва да се проведе пилотно обучение по три от молулите на програмата за висши ръководители. Обучението ще бъде за 3 групи по 20 участника и 3 лектора. Предвидено е обучението да има работна продължителност от 2 дни. Обучението ще бъде организирано и проведено в гр. София.С оглед организацията на дейността, участникът избран за изпълнител следва да осигури: Зала за обучения;Настаняване в хотел на участници в обучението;Кетъринг. 2. „Осигуряване на логистиката при провеждането на пилотните обучения по новоразработените обучителни програма за българската администрация от Европейския институт по публична администрация“ 2.1.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по новоразработената обучителна програма за българската администрация за модела САF и механизма на неговото внедряване в България. Обучението следва да се проведе за 4 групи по 25 участника и 3 лектора. Предвидено е работната продължителност на обучението да е 3 дни. Обучението следва да обхване служители от всички нива на българската администрация (централно, областно, общинско) като бъдат обучени общо 100 служители от държавната администрация.С оглед организацията на дейността, участникът избран за изпълнител следва да осигури: зала; техника; кафе-паузи; кетъринг. 2.2.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по предварителна оценка на въздействието на програми и нормативни актове. Предвидено е обучението да се проведе за 3 групи по 25 участника и 3 лектора. Работната продължителност на обучението е 2 дни. 2.3.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по последваща оценка на въздействието на нормативни актове и програми. Предвидено е обучението да се проведе за 2 групи по 25 участника. Продължителността на обучението е 2 дни. 2.4.Осигуряване на логистика при провеждане на пилотно обучение по въпросите за държавните помощи, включително за правилото “de minimus” по Оперативните програми. Предвидено е обучението да се проведе за 2 групи по 25 участника и 3 лектора. Работната продължителност на обучението е 2 дни. 2.5.Осигуряване на логистика за провеждане на пилотно обучение по Методика и обучителна програма за оценка на институционалното изпълнение. Предвижда се обучението да е за 2 групи по 25 участника и 3 лектора. Работната продължителност на обучението е 2 дни. 2.6.Осигуряване на логистика при организирането на настаняването в хотел на участници в обученията и лектори при изпълнението на дейност 3 от проекта. 3. Организационна подкрепа при провеждане на обученията и настаняването в хотел на участниците.
80520000, 55120000, 55110000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
22.12.2014 г.
3
Риджън инвест ЕООД, бул. "България", бл. 49Б, вх. В, ет. 4, офис 3-4, България 1404, София, Тел.: 02 4260711
НЕ
ДА
Oбщественатa поръчка се възлага в рамките на проект: „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”, договор за безвъзмездна финансова помощ (БФП) № C13-22-1/16.04.2014г., схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/2.2-15, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация””, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП
06.02.2015 г.
"Плутон 1" ЕООД; "ПРИМА-Продуцентска, рекламна, информационна и медийна агенция" АД; "Риджън Инвест" ЕООД